به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۶۷۱۳۶
اتفاقی عجیب در روزنامه‌های دولت و قوه قضائیه!

دو سرمقاله؛ پایان احمدی‌نژاد و پايان آمريكا!

گروه سياسي: امروز شنبه 24 آذرماه 1397 حسین کنعانی‌مقدم در يادداشت روزنامه دولت از پایان احمدی‌نژاد گفته و در يادداشت روزنامه قوه قضائیه از پایان آمریکا!
دو سرمقاله؛ پایان احمدی‌نژاد و پايان آمريكا!
به نوشته سايت فردا، با توجه به صفحه اول روزنامه ایران (روزنامه دولت) و روزنامه حمایت(روزنامه قوه قضائیه) به نکته جالبی می رسید، آن هم اینکه باوجود اختلافهایی که میان دولت و قوه قضائیه دیده می شود سرمقاله روزنامه های این دو قوه را یک نفر نوشته است! حسین کنعانی‌مقدم در روزنامه دولت از پایان احمدی‌نژاد گفته و در روزنامه قوه قضائیه از پایان آمریکا!

کنعانی مقدم در بخشی از شماره امروز روزنامه دولت نوشته: "آقای احمدی‌نژاد بداند که در سپهر سیاسی ایران، دیگر از جایگاهی نزد مردم برخوردار نیست تا بخواهد با نشستن در مقابل رئیس جمهوری بار دیگر نام خود را از منظر سیاسی مطرح کند. این نوع رفتارها را باید ناشی از نوعی فرافکنی دانست که ایشان به جای اینکه پاسخگوی رفتارهای خود باشد، با زیر سؤال بردن دیگران سعی دارد از پاسخگویی فرار کند."
اتفاقی عجیب در روزنامه‌های دولت و قوه قضائیه!
او در روزنامه قوه قضائیه نیز نوشته: "آمریکا هیمنه خود را از دست داده و جهان چند قطبی، اقتصاد نظام سلطه را با چالش‌هایی مواجه کرده است و می‌رود تا با کشیده شدن این ستون از خیمه هژمونی کاخ سفید، اقتصاد جهانی منهای آمریکا شکل بگیرد. "
اتفاقی عجیب در روزنامه‌های دولت و قوه قضائیه!