کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین بازی نیم فصل هم جنجالی شد

سپاهان اصفهان قهرمان نیم فصل شد

24 آذر 1397 ساعت 17:07

گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول برابر استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید و ۳۱ امتیازی شد تا هم امتیاز پدیده و پرسپولیس شود ولی با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان نیم فصل شد.


در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز شنبه تیم سپاهان در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید. سجاد شهباززاده (۲۴) برای سپاهان و میثم کریمی (۳۶ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. نیمه اول این مسابقه با تصمیم سعید رحیمی مقدم داور مسابقه جنجالی شد. سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان در شرایطی با یک ضربه کاشته دروازه استقلال را باز کرد که داور سوت نزده بود. همین مسئله اعتراض اعضای تیم استقلال خوزستان را در پی داشت ولی سعید رحیمی مقدم داور بازی تصمیم خود را تغییر نداد. با این حال استقلالی ها در دقیقه ۳۶ با یک پنالتی بازی را به تساوی کشیدند. در نیمه دوم بازی جذابتر دنبال شد بخصوص در دقایق پایانی. استقلال خوزستان در ۱۰ دقیقه پایانی چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد که با بی دقتی این موقعیت ها از دست رفت تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.
 
آخرین بازی نیم فصل هم جنجالی شد
ضربه ساسان انصاری در شرایطی که فرزین گروسیان در حال چینش دیوار دفاعی تیم بود، بازی سپاهان و استقلال خوزستان را وارد حاشیه کرد. به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل دنبال می شد و شاگردان امیرقلعه نویی هم بدون اینکه داور مسابقه مشکلی برای اداره بازی داشته باشد، صاحب توپ و میدان بودند، اما در دقیقه 23 یک تصمیم از سوی سعید رحیمی مقدم داور مسابقه سبب شد تا این بازی آرام به جنجال کشیده شود. فرزین گروسیان گلر استقلال خوزستان پس از اعلام خطا به سود سپاهان که پشت محوطه جریمه اعلام شد، در حال تنظیم دیوار دفاعی تیمش بود که رحیمی مقدم سوت شروع بازی را زد و ساسان انصاری هم با هوشیاری به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه شد.
 این گل که با واکنش عصبی بازیکنان، کادر فنی و هواداران استقلال خوزستان همراه شد، به مدت 5 دقیقه بازی را وارد تنش کرد و تا داور و مسئولین برگزاری بازی بتوانند شرایط را برای ادامه بازی مهیا کنند، بازی به دقیقه 30 رسیده بود و در این بین مدیر فنی استقلال خوزستان یعقوب پیری یکی از معترض ترین چهره های زمین بود که در نهایت او را با شرایط غیرمعمولی به بیرون از زمین بردند.
 
 اگر فکر می کنید این پایان جنجال های داوری در بازی سپاهان بود، اشتباه می کنید؛ دقیقه 35 ارسال توپی به عمق خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان، درگیری کوچکی میان حسن جعفری و یونس دلفی ایجاد کرد که رحیمی مقدم بلافاصله در سوت خود به نشانه اعلام پنالتی دمید؛ این صحنه هم با اعتراض سپاهانی ها روبرو شد ولی مثل صحنه قبلی بازی 6 دقیقه متوقف نشد.  قطعا کارشناسان داوری روی هر دو صحنه بازی که منجر به اعتراض بازیکنان، کادر فنی و هواداران دو تیم شد و بازی را ملتهب کرد، نظر خواهند داد ولی چیزی که می توان در مورد آن با صراحت صحبت کرد، اینکه نیم فصل لیگ برتر با سوت پایان دیدار سپاهان و استقلال خوزستان خاتمه می یابد ولی ادامه جنجال های داوری در هفته ای که بیش از هر زمانی در مورد عملکرد داوری صحبت می شود، نشان از این دارد که کمیته داوران بایددر فاصله تعطیلات لیگ برتر، فکری به حال نیم فصل دوم و رقابت فشرده ای داشته باشد که حساسیت رقابت ها هم بیشتر خواهد بود.


کد مطلب: 167191

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/167191/سپاهان-اصفهان-قهرمان-نیم-فصل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir