به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۶۷۳۴۰

لطفا مورینیو را اخراج نکنید!

گروه ورزشی: هواداران لیورپول در ورزشگاه آنفیلد یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در یونایتد شدند! به نظر می‌رسد دوران سختی در انتظار این مربی پرتغالی است.
لطفا مورینیو را اخراج نکنید!
 "بس است آقای مورینیو، تمامش کنید." این تیتر دیلی میل بعد از شکست یونایتد در بازی بزرگ هفته بود. سرمربی پرتغالی بعد از این دیدار عنوان کرد بهترین رتبه‌ای که این تیم در این فصل برای آن خواهد جنگید چهارمی خواهد بود.  در یونایتد هیچ چیز سر جای خود قرار ندارد. از نیمکت نشینی پل پوگبا تا از هم گسیختگی بازیکنان و یک نیمکت ناراحت. لیورپول ۳۶ بار برای زدن گل در این دیدار موقعیت داشت. هیچ‌وقت سابقه نداشته که تیمی برابر یونایتد این قدر حمله کند و موقعیت گل داشته باشد.هواداران لیورپولی بعد از این دیدار یک‌صدا خواستار ادامه حضور مورینیو در یونایتد شدند و شعار می‌دادند لطفا مورینیو را اخراج نکنید! آنها به خوبی، نمک ریختن روی زخم هواداران یونایتد را بلد هستند. این همان چیزی است که وقتی لیورپول سال‌ها پشت سر هم نتیجه نمی‌گرفت، هواداران مغرور یونایتد بر زبان می‌آوردند ولی حالا روزگار بر عکس شده است. لیورپول در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و یونایتد خوشحال از این که در نیمه بالایی جدول رده‌بندی است.برای درک یونایتد همین بس که روی کین کاپیتان سابق آنها می‌گوید انتظار داشته است یونایتد شکست سنگین‌تری تحمل کند. گری نویل خط دفاع یونایتد را به مانند پاستای شل و ول توصیف کرده است و به همه این‌ها باید چهره سر آلکس فرگوسن را هم در ورزشگاه نگاه کنید که حالا لشگر شکست خورده تیم سابقش را به نظاره نشسته است.

چند صندلی آن طرف‌تر اد وودوارد با بابی چارلتون اسطوره یونایتد صحبت می‌کند و وقتی می‌خواهد با او صحبت کند و متوجه دوربین‌ها می‌شود جلوی دهانش را می‌گیرد. با این حال موضوع صحبت آنها مشخص است.منچستریونایتد بعد از ۱۷ دیدار، تنها ۲۶ امتیاز به دست آورده است که کمترین امتیاز این تیم در تاریخ بعد از ۱۷ هفته بعد از سال ۹۱-۱۹۹۰ است.  یونایتد حالا ۱۹ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و تفاضل گل این تیم صفر است. یونایتد فقط ۷ دیدار از ۱۷ دیدار خود را برده است.  به نوشته دیلی‌میل، از مورینیو بعد از این بازی سوال شد که "آیا بازیکنانت به تو خیانت می‌کنند؟" که او پاسخ داد: "بعید است بازیکنان یونایتد صادق نباشند." این اتفاقات خیلی شبیه به سال آخر کابوس‌وار مورینیو در چلسی است که در دسامبر اخراج شد. همان سالی که مورینیو پزشک زن تیمش را اخراج کرد و روز به روز اتفاقات حاشیه‌ای در تیمش زیاد شد. حالا هم این اتفاقات تکرار شد و به دسامبر رسیدیم. آیا سران یونایتد به خواسته هواداران لیورپول گوش می‌دهند یا پایان همکاری با مربی پرتغالی را اعلام می‌کنند؟
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مورینیو