به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۱۶۷۳۸
واکنش کرانچار به اظهارات دایی

کرانچار: علي‌دایی خودش تعادل روحی ندارد!

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت‌های علی دایی گفت: به نظر می‌رسد خود او تعادل روحی ندارد!
زلاتکو کرانچار در مورد صحبت های روز گذشته علی دایی اظهار داشت: من صحنه خطای صورت گرفته در محوطه جریمه پرسپولیس را که شجاع خلیل زاده حضور داشت دیدم. در این صحنه داور به درستی خطای پنالتی را اعلام کرد چون از زاویه دیگر کاملا مشخص است که بازیکن پرسپولیس خطا انجام داده است. وی افزود: به نظر من خود دایی تعادل روحی ندارد چون در نشست خبری بعد از بازی با بی تعادلی شروع به صحبت کرد و به داور اتهام وارد کرد و شاید این واکنش ها برای این بوده که دوباره آب های آشامیدنی آنها مشکل داشته است به خصوص برای دایی. در فیلم کاملا مشخص است که چه کسی خطا انجام داده است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که از علی دایی بابت صحبت هایی که کرده شکایت دارد یا خیر گفت: خیر. شکایتی ندارم چون باشگاه خودش پیگیر این مسئله هست و نیازی به شکایت من نیست. این آب های آلوده فکر میکنم از سال گذشته برای پرسپولیسی ها باقی مانده و شاید تقصیر آب‌های آلوده است که آنها این طور واکنش نشان می‌دهند.

آنتی ویروس
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۲۹
کرانچار:"... چون از زاویه دیگر کاملا مشخص است که بازیکن پرسپولیس خطا انجام داده است...."
دوستان منظورش از زاویه دیگر همون زاویه ای که دایی گفته بود، یعنی غش کردن قهرمانی!!بله از اون لحاظ کاملا حق با شماست!!!!!!!!! (132997)
یک پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۱۷
درسته ... دایی تعادل نداره
ثبات هم نداره (133095)
مدیشکا
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۸:۴۹
منظورش از همون زاویه است که تعادل روحی نداشته آقای کرانچار (133251)
مدیشکا
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۸:۵۳
آقای کرانچار !
همه می دونند چرا از دینامو اخراج شدی !
چند سال بستری بودی تا ازین بی تعادلی نجات پیدا کردی ؟!!!
حالام هم ساکت شو و کار خودتو بکن..
اینقدر فوتبال ما کثیف شده که دمش از همه جا زده بیرون
تو دیگه تطهیرش نکن با این اظهارات مسخره ! (133253)
شهرزاد
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۳۵
افشین قطبی تنها فردی بود که توهین نمیکرد در فوتبال... (133004)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۶:۳۴
یادته وقتی که از داوری ناراضی بود گفت تماشاگران پرسپولیس و فوتبال کریزی(دیوانه) هستند.تازه کارهای زیادی کرد که معنی آنها توهین به مردم بود مانند رها کردن تیمی که خودش بسته بود به امان خدا آنهم در وسط فصل و قالب کردن بازیکنان و مربیان بنجل به تیم (133201)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۳۷
اگه كرانچار تعادل داشت نميگفت اون صحنه پنالتيه (133008)
حسن از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۴۵
واقعاً متاسفم برای علی دایی! این چه ادبیاتی است اسطوره؟ (133019)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۷:۳۴
پهلوان کشی راه نیندازیم.
متاسفم برا همه کسانی که اسطوره های مملکت خودشونو به اجنبی می فروشند با یه نشان شوالیه کلی فخر می کنند اصلا شوالیه آواز ایران چیز مضحک و خنده داری نیست؟
علی دایی بزرگ این مملکته و تنها مشکلش از دید منتقدین اینه که چرا در مسایل سیاسی به نفع جناح اصلاح طلب و یا محافظه کار قدم برنمی دارد و این در حالیه که علی دایی در سیاست دخالتی نمی کند و فقط کار ورزشی اش را انجام می دهد
ما عادت کردیم که اسطوره های خودمونو بی ارزش کنیم و پهلوانان خودمونو به دست خودمون زمین بزنیم کرانچار چی کار واسه ایران انجام داده که به تمسخر علی دایی پرداخته، دایی ای که با تک تک گل هاش مقابل عربستان و قطر امارات و ژاپن و کره و چین و... عمری از ازمین کنده شده و به هوا می پریدیم. (133223)
فرداد
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۴۸
همه کارشناسان و حتی خود قهرمانی گفته اشتباه کردم حالا این اقا میگه پنالتی درست بود علی دایی کاملا درست گفته که تعادل روحی نداره (133021)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۷:۱۴
داور اشتباه کرد. اما اشتباهش چه بود؟ اینکه خطای خلیل زاد را ندید و فقط خطای بازیکن قرمز را دید. اگر به درستی قضاوت می‌کرد می‌باید به خلیل زاد کارت زرد و به بازیکن قرمز، به خاطر لگد عمدی به بازیکن زرد، کارت قرمز می‌داد و پنالتی هم نمی‌گرفت. این نظر کارشناسان بوده. و نیاز به این همه توهین و جنجال نداره. نظیر این اشتباهات در داوری فراوانه. نمونه اش، دو کارت زرد اشتباهی مظفری زاده به فرشید طالبی و اخراج او در نیمه اول نیمه نهایی جام حذفی؛ یا پنالتی اشتباه به سود تیم دایی در بازی اول این فصل، و عدم اخراج دهنوی به خاطر فن کمر روی علی کریمی در همان بازی. چطور به مظفری زاده سوت طلا میدن و به قهرمانی فحش و ناسزا؟ (133215)
فرداد
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۰:۵۲
خب دوست عزیز اقای قهرمانی صحنه رو ندیده ولی کمک داورش دقیقا داشت به صحنه نگاه میکرد اگر هم کمک داور سکوت کرده باشه باز هم مسئولیت با داور وسط هست (133287)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۱:۰۸
علی کریمی پیشتر دهنوی را زده بود. فیلم را دوباره ببین. (133298)
علی
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۵۲
حالا خوبه که از صدقه سری پرسپولیس به فوتبال ایران آورده شدی و معرفی شدی که الان داری دستمزدهای کلان میگیری و به نون و نواعی رسیدی . آقای کرانچار اگه یه زره از فوتبال میدونستین هرگز در مورد اسطوره ای همچون علی دایی بدیسن شکل اظهار نظر نمی کردید . نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا علی دایی رو اهالی فوتبال به خوبی میشناسند و وی آقای گل فوتبال جهان و محبوب ایرانیان است . بهتره لحن صحبت کردنتون رو فورا عوض کنید (133023)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۳:۰۳
ساکت کانچار (133031)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۳:۱۶
تو هم تعادل روحی نداری کرانچار!!!
همه کارشناسان داوری و حتی کمیته داوری تایید کردند که قهرمانی اشتباه کرده ولی تو هنوز داری میگی تو فیلم هم مشخصه که قهرمانی درست قضاوت کرد...
خخخخخخخخخخخخخخخ (133041)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۳:۳۳
دایی از زمانی که با بابک زنجانی و رویانیان همراه شده روز به روز از اخلاق فاصله گرفته
و همش فرافکنی میکنه (133052)
میثم
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۳:۴۰
اجنبی ، بی تعادل تویی که فقط به خودت فکر می کنی و حق دیگران برات کشکه. حق کشی از این واضح تر. (133061)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۳:۴۵
علی دایی و امیر قلعه نوعی از فوتبال فقط هوچی گری را یاد گرفتند (133063)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۱:۰۹
تو از فوتبال چی می خوای؟ (133299)
محمد
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۳۴
قضاوت در اینگونه موارد باید کاملا با مطالعه و به دور از احساسات جانبدارانه و تعلقات رنگی باشد تا ما را به راه حلی برساند که در آینده کمتر شاهد جنجال واعتراض باشیم . (133129)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۵۳
حرفی که بارها از زبان مربیان تهرانی درامد و به دنبال ان هستند بازی سه امتیاز دارد و من بعنوان یک سپاهانی میگویم که سه امتیاز را بدست اورده ایم حال مال اب معدنی بود یا غش قهرمانی یا هر چه میدانید خودتان بحث کنید و بگذارید ما فوتبال ناب خودمان و شهر بزرگمان اصفهان را بازی کنیم. (133148)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۹:۴۳
فوتبال ناب !
یعنی اینکه عین مرده خورا توپی که همه رها کردند تا یکی بزنه اوت رو بدزدی بخوای به نفع خودت تموم کنی
دزد هم همچین کاری نمی کنه مرده خور (133268)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۱:۱۱
اگر این فوتبال نابه، مرده شور هر چی فوتبال ببرن. بزار بودجه دولتی سپاهان قطع بشه و از خون کارگران فولاد بهش تزریق نکنن، بعد می بینیم اصلن تو اصفهان از فوتبال خبری هست یا نه. (133300)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۵۶
این مربی بازیکنا هوادارای سپاهان یکذرن انصاف ندارن بخدا! کل دنیا دارن میگن اشتباه فاحش بود! دیگه هر کوریم اینهمه نشون دادن دید که خلیل زاده سالتو زد تو محوطه! یکذره انصاف! جوانمردی! حق گویی! کسی که امتیازو از شما پس نمیگیره حداقل یکیتون مرد باشه بگه آره پنالتی نبود! اشتباه شد! 90 دقیقه نتونستن به پرسپولیسی که از دقیقه 2 10 نفره بود 1 گل سالم بزنن! بعد ادعا میکنن بازی خوبی انجام دادیم! متاسفم برای این فوتبال با اینهمه انصاف و جوانمردی که توش موج میزنه واقعا!!!! همین میشه که یه خارجی میاد در جواب حرف حق علی دایی به اسطوره فوتبال ما میگه تعادل روحی ندارد! (133150)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۵۸
به این مفتخور ، نباید اجازه داد تا به اسطوره های ما توهین و بی احترامی کنند. (133152)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۷:۳۹
فراموش نکنید که اسطوره فوتبال است نه مربیگری
او در حال حاضر بیشتر به بی فرهنگی و نداشتن توان مربیگری محکوم
است تا فوتبال بازی کردن
در هر صورت او در حد مربیگری پرسپولیس نیست
و باید به همراه مدیرش دست از سر پرسپولیس بردارند (133226)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۱:۱۲
تو هم دست از این افاضات برداری فوتبال نفس می کشد. (133302)