کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین تصویر از سریال جدید نتفلیکس

سینما گیمفا , 27 آذر 1397 ساعت 9:22

گروه فرهنگ و هنر: چنل ۴ (Channel 4) و نتفلیکس (Netflix) اولین تصویر از سریال درام جاسوسی Traitors «خائن‌ها» را منتشر کردند.


سریال Traitors در فضای پس از جنگ جهانی دوم دنبال می‌شود، جایی که بریتانیا قصد دارد جایگاه خودش را در نظم نوین جهانی پیدا کند. در این سریال مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg)، مت لوریا (Matt Lauria)، کیلی هاوس (Keeley Hawes)، اما اپلتون (Emma Appleton) و لوک تردئوی (Luke Treadaway) حضور دارند.اپلتون نقش فیف سیموندز، یک زن بیست و چند ساله‌ی شجاع و جاه‌طلب را بازی می‌کند که در سال ۱۹۴۵ به خدمات شهری می‌پیوندد، در حالی که لوریا نقش پیتر معشوق آمریکایی او و استولبارگ نقش رو، جاسوس آمریکایی را بازی می‌کند. فیف می‌پذیرد جاسوسی دولت خودش را برای آمریکایی‌ها بکند، که می‌خواهند مطمئن شوند جاه‌طلبی‌های اجتماعی پرشور انگلیس به نفع عوامل شوروی تمام نشود.فیف برای فهمیدن اینکه هدفش چیست و چه قابلیت‌هایی دارد، باید یاد بگیرد اوضاع را به نفع خودش کرده و قوانین خودش را وضع کند، آن هم در دورانی که دانش به معنای قدرت است و به هیچکس نمی‌توان اعتماد کرد. هاوس نقش رییس سخت‌گیر فیف در خدمات شهری، و تردئوی نقش عضو جدید حزب کارگر را بازی می‌کند.

نویسندگی این سریال شش قسمتی برعهده‌ی بش دوران (Bash Doran) است و درولا والش (Dearbhla Walsh) و الکس وینکلر (Alex Winckler) آن را کارگردانی می‌کنند.شرکت‌های ۴۲ و Twenty Twenty Television متعلق به برادران وارنر تهیه‌کنندگان این سریال هستند. روری آیتکن (Rory Aitken)، النور موران (Eleanor Moran)، اما ویلیس (Emma Willis)، تیم کارتر (Tim Carter)، جاش وارنی (Josh Varney) و بن پیو (Ben Pugh) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.سریال Traitors در اوایل سال ۲۰۱۹ از Channel 4 و نتفلیکس پخش خواهد شد.


کد مطلب: 167414

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/167414/اولین-تصویر-سریال-جدید-نتفلیکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir