کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجرای مرگ خود خواسته دو مرد و یک زن

شرق , 27 آذر 1397 ساعت 9:52

گروه حوادث: دو مرد و یک زن در دو ماجرای جداگانه به زندگی خود پایان دادند و جسد هر سه آن‌ها به پزشکی قانونی منتقل شد تا تحقیقات کامل شود.


در پرونده اول صبح دیروز بازپرس کشیک قتل در جریان خودکشی زن و مردی قرار گرفت که با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان دادند. این زوج در بیمارستانی در شرق تهران فوت شدند؛ اما قبل از مرگ همسایه‌ها آن دو را برای اقدامات درمانی به بیمارستان رساندند که تلاش پزشکان برای نجات جان آن دو مؤثر نبود و هر دو با اختلاف دو ساعت جان سپردند.مرگ این زوج را مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. در بررسی‌ها مشخص شد مرد ۴۱‌ساله به خاطر مشکلات مالی قصد خودکشی داشت و موضوع را با همسر ۳۱‌ساله خود مطرح کرد که او نیز به خاطر نشان‌دادن علاقه خود گفت: با او همراه می‌شود. در ادامه تحقیقات همچنین معلوم شد همسایه‌ها این زوج را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.یکی از همسایه‌ها گفت: صبح بود که متوجه داد و فریادهای این زن شدیم و وقتی به کمک او رفتیم، او گفت: شوهرش پنج قرص برنج خورده و خودش سه قرص برنج تا خودکشی کنند؛ اما خودش پس از مدتی پشیمان شده و با داد و فریاد کمک خواسته است.

در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد این زوج مدت کوتاهی با هم ازدواج کرده و برای زندگی از اطراف تهران به داخل شهر آمده بودند که مرد به خاطر مشکلات مالی چنین تصمیمی را با همسر خود در میان گذاشت.در پرونده دوم مردی که همسر اول خود را به قتل رسانده بود، پس از چند سال به خاطر عذاب وجدان به زندگی خود پایان داد.این اتفاق در حالی رخ داد که همسر دوم این مرد در تحقیقات گفت: سه هفته پیش هم شوهرم قصد داشت خود را حلق‌آویز کند؛ اما من متوجه و مانع او شدم.مرگ این مرد نیز صبح دیروز به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع داده شد و مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه خبر دادند این مرد میانسال بنا به اظهارات همسرش خود را به خاطر عذاب وجدان قتل همسرش حلق‌آویز کرده و به زندگی خود پایان داده است. همسر دوم این مرد در تحقیقات اولیه گفت: همسرش در سال ۸۷ همسر اول خود را به خاطر اختلافاتی که داشتند، به قتل رساند و به زندان رفت.در نهایت موفق شد رضایت اولیای‌دم را بگیرد و با فروش خانه‌ای که داشت، مبلغ دیه را پرداخت کرد و پس از گذراندن پنج سال حبس آزاد شد. بعد از آن هم با همسر دوم خود آشنا شد و ازدواج کرد؛ اما به گفته خودش همیشه عذاب وجدان داشت و به‌همین‌دلیل به شیشه اعتیاد پیدا کرد و بارها تصمیم به خودکشی خود را اعلام کرده بود.


کد مطلب: 167424

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/167424/ماجرای-مرگ-خود-خواسته-دو-مرد-یک-زن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir