به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۶۷۴۲۹
فریبا:

پنج تیم مدعی قهرمانی هستند

گروه ورزشی: عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه کیفیت نیم فصل اول لیگ برتر قابل قبول بود، گفت: با نتایجی که رقم خورد پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
پنج تیم مدعی قهرمانی هستند
بهتاش فریبا در خصوص عملکرد تیم ها در نیم فصل اول هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: خوشبختانه در نیم فصل اول عملکرد تیم‌ها خوب بوده و به لحاظ فنی رشد قابل توجهی داشتند. تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، استقلال و پدیده در سال گذشته چه جایگاهی در جدول داشتند و امسال می بینیم که نسبت به فصل پیش، این تیم ها موفق تر بوده و عملکرد بهتری داشتند.خصوصا تیم پدیده که بسیار خوب بازی کرد و توانست هفته ها صدرنشین لیگ باشد. بنابراین اعتقاد دارم نیم فصل اول لیگ هجدهم بسیار خوب بوده و ۵ تیم که در بالا نام بردم به علاوه پرسپولیس مدعیان قهرمانی در پایان فصل هستند.وی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول گفت: آبی پوشان شروع خوبی نداشتند آن هم به خاطر جدایی چند بازیکن، تعداد زیاد مصدومان و عدم هماهنگی بازیکنان با یکدیگر باعث شد تا این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد.عضو کمیته فنی استقلال در ادامه افزود: با بازگشت مصدومان و هماهنگی بازیکنان، استقلال نتایج خوبی کسب کرد وتوانست در ۴ بازی آخر خود به ۱۰ امتیاز دست پیدا کند و اگر اشتباهات داوری نبود مطمئنا استقلال این روزها در بالای جدول قرار داشت. اگر چه در بازی با پدیده هم، نیومایر دو موقعیت صد درصد را از دست داد اما استقلال می تواند با بازگشت مصدومان و جذب بازیکنان جدید، نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سوال که نقش کمیته فنی در جدایی الحاجی گرو و نیومایر چقدر بوده است گفت: یادتان باشد بحث نقش وجود ندارد. اعضای کمیته فنی نظر خود را در خصوص ماندن یا رفتن این دو بازیکن خارجی به مدیرعامل باشگاه ارائه دادند. نیومایر از بازیکنان بدشانسی بود که از ناحیه شصت پا دچار آسیب شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.این اتفاق زمانی که خود من هم بازی می‌کردم برایم هم افتاد و سه ماه از بازی دور شدم اما در مورد گرو باید بگویم او بازیکن خوبی است و تلاش زیادی می کند اما مدل بازی او به درد استقلال نمی خورد و این دو بازیکن با توجه به اینکه انتظارات را برآورده نکردند از استقلال جدا شدند.بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: با رفتن این دو بازیکن باید بازیکنانی جذب شوند که بتوانند برای استقلال مفید واقع شوند. کادر فنی باید دقت زیادی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم داشته باشد.
مرجع : مهر