به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۶۷۸۰
انتقاد مدیرعامل فولاد از اتفاقات اخیر:

فدراسیون باید از اهرم‌هایش استفاده می‌کرد

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است مسائل پیش آمده بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان و مصاحبه علیه داوران یک نوع بد اخلاقی در فوتبال است. او می‌گوید اگر فدراسیون فوتبال از اهرم‌های تنبیه استفاده می‌کرد بعضی‌ها درباره داوری اینطوری حرف نمی‌زدند.
فدراسیون باید از اهرم‌هایش استفاده می‌کرد
سیف‌الله دهکردی در خصوص آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان و تداوم صدرنشینی این تیم اظهار داشت: صدرنشینی ما دلایل زیادی دارد؛ ما باشگاهی هستیم که با بازیکنانمان صادقانه برخورد می‌کنیم، کادر فنی خوبی داریم، برنامه‌محور هستیم و تماشاگران هم به خاطر تلاش‌های بخش فرهنگی از تیم به خوبی حمایت می‌کنند. وی افزود: ما از نتایج راضی هستیم ولی دوست داریم که این صدرنشینی ادامه داشته باشد. بازیکنان فولاد توانمندی بیشتری دارند و اگر همه توانایی خود را به کار بگیرند، هم زیباتر بازی می‌کنیم و هم در صدر جدول باقی خواهیم ماند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین درباره استقبال کم تماشاگران اهوازی از بازی‌های فولاد، تاکید کرد: ما سعی کرده‌ایم محیط سالم و خوبی را برای تماشاگران فراهم کنیم. یکی از دلایل کم بودن تماشاگران در ورزشگاه‌ها این است که تلویزیون مسابقات را به صورت زنده نشان می‌دهد. ضمن اینکه اگر بخواهیم به تعداد تماشاگرانمان اضافه کنیم باید بازیکنان بیشتری برای تیم ملی بسازیم. به هر حال ما در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات فرهنگی تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بکشانیم.

دهکردی در بخشی از صحبت‌هایش درباره حواشی بوجود آمده پس از بازی پرسپولیس با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر و مصاحبه‌های تند علی دایی و محمد رویانیان تصریح کرد: به اعتقادم اگر فدراسیون فوتبال از اهرمهای تنبیه خود استفاده می‌کرد، بعضی‌ها اینطور بعد از بازی درباره داوری حرف نمی‌زدند. فکر نمی‌کنم خوب باشد که حرمت داوران را به این شکل بشکنیم.

وی ادامه داد: اینکه در رسانه‌ها بحث پیشنهاد 60 میلیون تومانی یک داور را مطرح کنیم به نفع ورزش نیست.شاید یک عده از طرح این مسائل خوششان بیاید ولی این اتفاقات در فوتبال ما یک نوع بد اخلاقی است. می‌شود این موضوعات را از طریق مکاتبه با فدراسیون فوتبال حل کرد نه اینکه حرمت شکنی باب شود. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به دیدار فصل گذشته تیمش با ذوب آهن اشاره کرد و گفت: در آن مسابقه داور واقعا سر ما را برید ولی ما چیز خاصی نگفتیم. بعد از آن هم فدراسیون فوتبال در نامه‌ای از ما به خاطر نحوه قضاوت داور عذرخواهی کرد.
مرجع : مهر