به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۶۸۰۲۸

انتقاد از شلیک به کولبران در مرز‌های کشور

گروه جامعه: نماینده مردم پیرانشهر با ابزار تاسف نسبت به موضوع شلیک به کولبران در مرزهای کشور تاکید کرد: متاسفانه جوانان ایرانی با گلوله ایرانی کشته می‌شوند. انتظار داریم مجلس از طرح دو فوریتی جلوگیری از شلیک به کولبران حمایت کنند.
انتقاد از شلیک به کولبران در مرز‌های کشور
رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شواری اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور امروز لایحه بودجه ۹۸ را با ۲۰ روز تاخیر تقدیم مجلس کردید. بودجه باید از لحاظ کم و کیف در راستای برنامه باشد. شما باید گزارش بودجه ۹۷ را هم قبل از تقدیم لایحه بودجه ارائه می کردید، ولی این گزارش ارائه نشد.وی افزود: سفرهای آقای رئیس جمهور به استان انجام شد که به دنبال آن اعتباراتی را اختصاص دادند اما قسمت عمده این اعتبارات عملیاتی نشده است. آقای رئیس جمهور در چند ماه باقی مانده سال به وعده‌های خود در این خصوص وفا کنید. بحث آب شرب پیرانشهر موضوع مهمی است. این موضوع یک بحث مهم در سطح کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.خضری تاکید کرد بحث دیگری که بسیار دارای اهمیت است موضوع رتبه بندی معلمان است که برای تکریم مقام شامخ معلمان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همچنین باید به موضوع همسان سازی شاغلین و بازنشستگان و اعطای اعتبارات لازم به مناطق عملیاتی که پیرانشهر و سردشت طبق ماده ۱۱۲ برنامه ششم شامل آن شده‌اند اهتمام ورزیده شود. امروز آقای رئیس جمهور در خصوص آموزش و پروش صبحتی نداشته‌اند. ما شاهد حادثه تلخ شین آباد و پس از آن زاهدان بودیم. چه اعتباراتی برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس انجام شده ما انتظار درایم این موارد در لایحه بودجه مورد توجه قرار گیرد.نماینده مردم پیرانشهر عنوان کرد: ما در حال جمع آوری امضاهای طرح دو فوریتی جلوگیری از شلیک به کولبران هستیم.انتظار داریم مجلس از این طرح حمایت کند موضوع شلیک به کولبران در مرزها موجب تاسف است جوانان ایرانی با گلوله ایرانی کشته می‌شوند. معیشت مرزنشینان و موضوع بیکاری تهدید امنیت ملی را به دنبال خواهد داشت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: کولبران