به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۶۸۴۶۴

هدیه «مرد عنکبوتی» برای طرفداران

گروه فرهنگ و هنر: کمپانی سونی در حرکتی جذاب، کل فیلمنامه آخرین انیمیشن تحسین شده خود یعنی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را در اینترنت منتشر کرد.
هدیه «مرد عنکبوتی» برای طرفداران
 کمپانی سونی پیکچرز در اقدامی غافلگیرکننده متن کامل فیلمنامه آخرین انیمیشن خود یعنی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را به صورت آنلاین منتشر کرد. خبر انتشار این فیلمنامه را اولین بار رودی راتمن یکی از فیلمنامه‌نویسان این انیمیشن در توییتر خود اعلام کرد.«مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» انیمیشنی براساس کاراکتر ابرقهرمان مایلز مورالز/مردعنکبوتی از ساخته‌های مارول است که توسط استودیوی کلمبیا شاخه فیلمسازی کمپانی سونی ساخته شد. کارگردانی این انیمیشن برعهده رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است و کار نگارش فیلمنامه آن را فیل لرد و رودی راتمن انجام داده‌اند. داستان فیلم درباره نوجوانی به نام مایلز مورالس است که توسط عنکبوتی رادیواکتیوشده گزیده می‌شود و قدرت‌های خاصی پیدا می‌کند.

او خیلی زود و بعد از ملاقات با پیتر پارکر متوجه می‌شود تنها مردعنکبوتی موجود نیست و افراد دیگری این قابلیت‌های ویژه را پیدا کرده اند. مایلز حالا باید از این توانایی‌های نوظهور خود استفاده کند تا شروری به نام کینگپین را شکست دهد؛ اهریمنی که توانایی باز کردن دریچه‌های ورودی به دنیاهای موازی را دارد.«مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» حدودا یک ماه پیش در اوایل دسامبر ۲۰۱۸ به اکران رسید و به سرعت به فیلم محبوب تماشاگران و منتقدها تبدیل شد و جوایز بسیاری همچون بهترین انیمیشن بلند از نگاه حلقه منتقدان نیویورک، سانفرانسیسکو، شیکاگو و بسیاری نقاط دیگر را از خود کرد. این انیمیشن همچنین یکی از نامزدهای بهترین انیمیشن بلند گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ است.حال سونی در حرکتی پیش‌بینی نشده و البته دلگرم‌کننده کل فیلمنامه این انیمیشن را به صورت آنلاین منتشر کرده است؛ اقدامی که به مذاق طرفداران این هنر بسیار خوش آمده و کلاس درسی برای دوستداران این هنر است تا از جزییات نگارش فیلمنامه یک انیمیشن حرفه‌ای آگاه شوند.
مرجع : مهر
برچسب ها: مرد عنکبوتي