کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنهایی که می گویند فتنه 98 در راه است

مطهری: دوباره قرار است چه فتنه‌ای برپا کنند؟

12 دی 1397 ساعت 18:50

گروه سیاسی: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره طرح موضوع فتنه 98 که این‌روزها در برخی تریبون‌ها و توسط برخی سیاسیون بر آن مانور داده می‌شود گفت: من دقیقا نمی‌دانم بر چه اساسی این صحبت‌ها مطرح می‌شود شاید بهتر باشد از خود این افراد سوال شود که قرار است دوباره چه فتنه‌ای را برپا کنید؟! باید دید منظورشان از طرح چنین مباحثی چیست. لازم است همه مردم و سیاسیون متوجه باشند تا آلت دست این افراد نشوند.


علی مطهری در این رابطه به خبرآنلاین گفت: من اطلاع ندارم که سال 96 قرار بود رفع حصر صورت بگیرد یا خیر اما اگر چنین تصمیمی هم وجود داشته است بیانیه آقای کروبی نمی‌تواند نافی آن تصمیم باشد چراکه بالاخره آقای کروبی در آن بیانیه نظرات و مواضع خود را درباره نظام و مسائل کشور مطرح کرده بود و طبیعی است که ایشان اگر بیرون هم بیاید همان حرف‌ها را تکرار خواهد کرد و این دوستان نباید انتظار داشته باشند به خاطر رفع حصر نظرات و تفکرات آقایان کروبی و موسوی تغییر کند.

نماینده مردم تهران  همچنین گفت: ناگفته نماند استدلال برخی از افراد برای رفع حصر مشروط به عذرخواهی و توبه مبتنی است درحالی که این حرف هم به نظر من غلط است چراکه ممکن است آنها معتقد باشند دچار اشتباه نشده‌اند و دلیلی برای کار خود داشته باشند کمااینکه آنها اعلام کرده‌اند ما آماده محاکمه هم هستیم. مطهری در پاسخ به این سوال که گفته می شود رفع حصر در سال 96 قرار بود بدون عذرخواهی و مبتنی بر تضمین‌هایی از سوی محصورین صورت بگیرد گفت: من از جزئیات این مسئله ای که مطرح می‌شود اطلاعی ندارم اما اگر چنین چیزی باشد یک گام به جلو محسوب می‌شود و اقدام خوبی بوده است که باید انجام می‌شده است اما قطعا صدور بیانیه نمی‌تواند منافاتی با این شرط داشته باشد چراکه وقتی گفته می‌شود اقدامی علیه نظام انجام نشود به معنی آن نیست که افراد عقاید خود را هم به زبان نیاورند. طبیعی است که محصورین هم  نظراتی درباره مسائل کشور و نظام دارند و همانطور که رهبرانقلاب هم تاکید کرده‌اند اگر کسی نظر مخالفی با رهبری داشته باشد باید بتواند حرف خود را مطرح کنند. بنابراین اینکه ما رفع حصر را منوط کنیم به اینکه این افراد عقاید خود را مطرح نکنند اقدام درست و منطقی نیست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح موضوع فتنه 98 که این‌روزها در برخی تریبون‌ها و توسط برخی سیاسیون بر آن مانور داده می‌شود گفت: من دقیقا نمی‌دانم بر چه اساسی این صحبت‌ها مطرح می‌شود شاید بهتر باشد از خود این افراد سوال شود که قرار است دوباره چه فتنه‌ای را برپا کنید؟! باید دید منظورشان از طرح چنین مباحثی چیست. لازم است همه مردم و سیاسیون متوجه باشند تا آلت دست این افراد نشوند.


کد مطلب: 168712

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/168712/مطهری-دوباره-قرار-فتنه-ای-برپا-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir