به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۱۶۸۷۱۴

وزیر آموزش و پرورش: خداحافظ کنکور!

گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش بعد از برگزاری جلسه تعیین‌تکلیف نهایی درباره کنکور سال ۱۳۹۸، از خداحافظی با برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یا همان "کنکور سراسری" خبر داده است.
وزیر آموزش و پرورش: خداحافظ کنکور!
سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه توئیتر خود در فضای مجازی نوشته است: «امروز چهارشنبه، ساعت ۶:۳۰ صبح جلسه تعیین‌تکلیف نهایی کنکور سال آینده برگزار شد. ورود به ۸۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها نیازی به شرکت در کنکور و تحمل اضطراب‌های طاقت‌فرسا ندارد و صرفا سوابق تحصیلی ملاک عمل است. از همراهی وزارت علوم برای این موفقیت متشکرم. خداحافظ کنکور!»
 

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۰:۰۳
شما نگران استرس خانواده ها نباش. بجاش نکران سوخته شدن دانش آموزان باش. با این طرحی که تصیب کردی راحت تر اون نخاله ها رو میفرستید دانشگا (362279)
حسین گیلانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۱:۵۲
امیدوارم روزی بساط کلاس های کنکور برچیده بشه و سوابق واقعی دانش آموزان در مدارس ملاک باشه نه نمره غیر واقعی مدارس غیر انتفاعی و پولی.درود بر دلسوزان بچه های ایران (362284)
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۲۰:۴۳
به امیداینکه بدتر جایگزین بد نشه ولی انصافا کنکوری که چندین سال درنظام اموزشی جاخوش کرده بودنه تنها روح وروان فرزندان این مرز وبوم را بلکه تمام خانواده ها را دریرگیر کرده بود وچه بسا دکانی بود برای کسانی که شیره خانواده ها را عین زالو مکیدنند بنده یک مستمره بگیراین مملکت امسال بالاتر از یکمیلیون تومان پول کتاب خارج از کتاب خود اموزش وپرورش برای فرزندم خریده ام بطوری که این کتاب در سال اینده بدرد هیچ کس نمیخوره بایستی دور انداخته شود (362286)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۲۱:۳۲
[Forwarded _from @HHSUTE38]
کنکور افتاده ای است که فعلا هرکس از راه می رسد یک تو سری بهش می زند و شگفتا که همه فقط نظاره می کنند تا بعدا در مجلس یادبودش اشک ریزی کنند خود خواهانه است که شعر شهریار را بخوانم که : نه یاخجی که ینی کروان آچاندا یوکلرینی. بیزیم کی یوکون چاتیب چاتیلا چاتیر. اما از تصور روزی که همه در گل این تصمیم خواهند ماند باید تنمان بلرزد. درگیری های دانش آموز و معلم افزایش خواهد یافت نمره ها دیگر شاخص تواناییهای هیچ کس نخواهد بود. شفافیت گزینش ها از امروز هم وخیم تر خواهد شد (362287)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۲۱:۳۳
و خواهیم دید که عده ی بسیاری با نمرات بیست متحیر و حیران خانه نشان خواهند شدو... و این عجیب تر که برای معایب کنکور نمی شود راه دیگری اندیشید همش بازی مرگ و زندگی است ؟ برگزاری امتحان سراسری کنکور برای گزینش در دانشگاهها برای تمام رشته ها درست ترین و عادلانه ترین روش بود که دلها و وجدان بچه های مردم را گرم و امیدوار نگه می داشت . ایجاد هر گونه انحصار و محدودیت در پیش راه زندگی بچه ها حتی تاثیر نمرات مدرسه و معدل و ... نادیده گرفتن حق او و ظلمی است که قدم قدم احساس می شود . حذف کنکور فاجعه خواه (362288)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۲۱:۳۴
حذف کنکور فاجعه خواهد بود و نارضایتی ها را دامن خواهد زد.برای این کار زیر ساخت ها درست نیست حاکمیت پول خواهد شد . دانشگاه پولکی و مدرسه پولکی. خلاف روح قانون اساسی است. تبعیض است. از دوش انداختن وظیفه ی آموزش ملی است منسوخ کردن آموزش عمومی است. محکم کردن دست بالا دستی هاست . (362289)