به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۱۶۹۱۱۰
پس از پیروزی مقابل تیم ضعیف کشور جنگ‌زده یمن

اظهارات عجیب سرمربی تندخوی تیم ملی علیه برانکو!

اظهارات عجیب سرمربی تندخوی تیم ملی علیه برانکو!
گروه ورزشی: کارلوس کی‌روش سرمربی تندخوی تیم ملی ایران که همواره از زمین و زمان طلبکار است و هیچ اظهارنظری را درباره تیم ملی و حتی حریفان تیم ملی از سوی کارشناسان فوتبال برنمی‌تابد، در نشست مطبوعاتی پس از پیروزی بر تیم ضعیف کشور جنگزده یمن، که انگاری تیم ملی برزیل را به زانو درآورده!! باز هم فرصت جوسازی علیه مربیان تیم‌های داخلی را بدست آورد و در اظهاراتی عصبی، بی دلیل و بی جهت هر چه از زبانش در آمد علیه برانکو مربی با اخلاق و با شخصیت سابق تیم ملی ایران و کنونی پرسپولیس عقده‌گشایی کرد! با این توضیح که تیم ملی کشورمان در گذشته با یک مربی داخلی (حشمت مهاجرانی) با ۸ گل تیم ملی یمن که همواره یکی از تیم‌های درجه ۳ فوتبال آسیا به شمار می‌رود و در آن زمان همچون حالا، جنگزده هم نبود را شکست داده و کیروش نباید بخاطر پیروزی امروز اینگونه علیه همکاران فوتبالی خود آن‌هم بخاطر یک اظهارنظر ساده عقده‌گشایی نماید. اظهارات مربی پرتغالی تیم ملی  را بخوانید:

کی روش بعد از برتری پرگل تیم ملی ایران مقابل یمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: معمولا در بازی های اول جام ملت ها شاهد هستیم بازیکنان با استرس کار را آغاز می کنند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم. وی افزود: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همینطور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند. کی روش در پاسخ به این سئوال که  آیا تیمش کمی خشن نبود و   مجید حسینی نباید از بازی اخراج می شد گفت:شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه او  کاری انجام بدهد بازیکن یمن  مرتکب خطا شد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.
 
سرمربی ایران در خصوص اینکه خیلی ها در ایران از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند گفت:البته این امر طبیعی است چون این انتظار مربوط به هواداران است ولی برخی از افراد که این حرف ها را می زنند کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی دهند. کی روش در پاسخ به سوال درباره بازی بعد، در خصوص اینکه پیشرفت فوتبال ویتنام گفت: من ویتنام را از چند سال پیش می شناختم از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می کنند.
 
کی روش  در ادامه در خصوص اینکه تیم ایران شروع خوبی داشت و در قیاس با استرالیا و کره خیلی بهتر کار کرد گفت: شروع خوب برای همه خیلی خوب است و برد همیشه خوشحال کننده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی کمک کرد که هوشیار باشیم.با همه این تمرکز وارد بازی شدیم و خوشحالم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می دهیم.
 
کی روش در خصوص اظهار نظر برانکو که امروز صورت گرفته بود مبنی بر اینکه تیم ملی چرا نتواند عراق را شکست بدهد گفت: می خندد... الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم.قبل از اینکه حرفی در این مورد بزنم باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از هواداران ایران و یمن ممنون هستم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می شناسیم! او فردی است که همیشه می گفت فوتبال ایران سیرک است!
 
وی تاکید کرد: دقیقا در لحظاتی که 65میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می کنند فردی هوشمند و خارق العاده مربی عراق را تحسین می کند.کسی که در خدمت فوتبال ایران است  از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد باز هم نتواسنت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند! بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.
 
سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه آیا فکر می کند در خط دفاع ایران مشکلاتی وجود دارد یا خیر گفت: بله ممکن است در 90 دقیقه برخی مشکلات رخ بدهد. مثلا در لیگ های ایران و قطر اکثر تیم ها سعی می کنند در میانه میدان چه اتفاقاتی می افتد ولی خط دفاع ما در میانه زمین خط حمله حریف را کنترل کردند
 
وی در پایان در خصوص عملکرد آزمون و طارمی و گلهای این بازیکنان گفت:مطمئنا این گلها به اعتماد به نفس مهاجمان ما اضافه می کند ولی مهمترین موضوع این بود که انتقال توپ از خط دفاع به هافبک و حمله ما به خوبی انجام شد.
 
 کی روش در پایان نشست خبری خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: از اینکه مجبور شدم مسائل خانوادگی را عنوان کنم عذر خواهی می کنم.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۳:۱۲
این همه پول ایران را به جیب زده فکر می‌کنه کار خیلی شاقی کرده... آدمی عقده‌ای است و حرمت هیچ کس را نگه نمی داره. مطمینم روزی که از ایران برود بدترین تعابیر را علیه ملت ایران و حتی مسوولان ایران بکار خواهد برد. این خط و این هم نشان!- (362331)
یه آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۵:۰۳
کی‌روش پولی که از فدراسیون گرفته حقشه چون قیمتش اینه تو هر تیمی باشه، و اینکه روک جواب هرکسی رو میده نمیتونه کار اشتباهی باشه (آزادی بیان یاد بگیر) و سوم حساب مردم ایران با مسئولین و دولت مردان یکی نکن مردم ایران در حال حاضر جور دیگه ای فکر می کنم و اصلا دید خوبی به حکومتی ها ندارن (362337)
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۳:۱۷
کلا ادمی بداخلاق و عصبی و دیکتاتور صفتی است و هیچ انتقادی را تحمل نم‌کند (362332)
بهمن
United States
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۳:۲۸
حالا توچرا اینقدر ناراحت وعصبی شدی خوب راست میگه برانکو آدم بی ادبیه البته قبلا اینجوری نبود از زمانی که به پرسپولیس اومده اخلاق وفرهنگ پرسپولیس به اوسرایت کرده (362335)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۱:۵۳
برانکو بی ادبه ؟؟؟؟

حاقل مرد باش و بگو برانکو کی و چه زمانی به این توهین کرده که میگی بی ادبه ؟؟

برانکو کی شروع کننده بحث و جدال با این بوده؟؟

برانکو برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد تا حاشیه ای ایجاد نشود اما ایشون اومدن و بعد از برد پر گل کام مردم رو تلخ کردند و دوباره شروع کردند (362342)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۱
ساعتی 5 میلیون تومان دستمزد برای توهین به ایران و ایرانی! از صمیم قلب امیدوارم هر چه زودتر حذف شیم... (362338)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۲
5 گل زدن به تیم رده آخر دنیا این همه جوگیری نداره آقای دلال موکزامبیکی !!! (362339)
حسین گیلانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۲
با احترام به نظر دوستان بنظرم نباید از پیشرفت و ارتقاء شخصیتی تیم ایران از زمان کیروش به راحتی گذشت ایشان بازیکنان باکیفیت و خوبی رو به تیم ملی آورده در فوتبال رانتی ایران یک مربی موفق باید یک مدیر مقتدر باشد وگرنه به راحتی خردش می کنند.اما برانکو شخصیتی ماندنی و مودب در فوتبال ایران هست. اما ادب و نزاکت شرط هر مربی باید باشد .مصاحبه گلوپ.گاردیولا و...خودش یه کلاس هست که اقای قطبی نمادی از انهاست (362340)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۱:۵۰
ایشون شورشو درآورده ..

شیرینی پیروزی پر گل را برای همه زهر کرد (362341)
فریبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۲:۲۵
لطفآ شما دیگه دست بردارید دراین ماجرای برانکو و کی روش و بگذارید این یک ماه به کام مردم بدبخت ما که دلخوشی شان تیم ملی است و موفقیت آن در آسیا است است تلخ نشود . ضمن اینکه برانکو درکنفرانس مطبوعاتی دیروز صبح آتش بیار این معرکه بود . (362344)
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۲۳:۲۷
برانکو بهتر است به تیم خود برسد و در باره تیم ملی اظهار نظر نکند.او گفته که ما با یک ملی پوش به فینال رفتیم و از مربی عراق تمجید کرده در حالی که اگر ۲بازیکن لیگ ایران نبودند عراق به ویتنام باخته بود (362352)