به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۶۹۱۳۳

رونمایی لنوو از قدرتمندترین لپ تاپ بازی

گروه فناوری: لنوو که لپ تاپ های جدیدش چندان با اقبال مواجه نشده، در آستانه برگزاری نمایشگاه سی ای اس از دو مدل لپ تاپ رونمایی کرده که یکی ارزان تر بوده و دیگری از سخت افزارهای قدرتمندی برخوردار است.
رونمایی لنوو از قدرتمندترین لپ تاپ بازی
Y۵۴۰ لپ تاپ ارزان قیمت لنوو است و Y۷۴۰ نام مدل گران قیمت تر است. مدل دوم که دارای نمایشگر ۱۷ اینچی است همراه با پردازنده گرافیکی RTX ۲۰۸۰ Max-Q شرکت ان ویدیا عرضه می شود.این مدل ۲.۳ کیلوگرم وزن دارد و همراه با پردازنده گرافیکی RTX ۲۰۷۰ Max-Q عرضه خواهد شد. در هر دو مدل از پردازنده مرکزی شش هسته ای Core i۷-۸۷۵۰H اینتل و ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ و ۲۶۶۶ مگاهرتز استفاده شده است.صفحه کلید Corsair iCue RGB، بلندگوهای دالبی اتم و امکان نصب نمایشگر ۱۴۴ هرتزی جی سینک با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از جمله مزایای این لپ تاپ است.مدل ارزان قیمت تر دارای نمایشگر ۱۵ اینچی و پردازنده گرافیکی GeForce RTX ۲۰۶۰ شرکت ان ویدیاست، ولی از نظر سیستم خنک کننده و باتری تفاوتی با مدل دیگر ندارد. هر دو مدل دارای فن های دوگانه Coldfront بوده و عمر باتری آنها به شش ساعت می رسد.
رونمایی لنوو از قدرتمندترین لپ تاپ بازی
Y۵۴۰ پانزده اینچی از ماه می برای فروش با قیمت ۹۳۰ دلار در دسترس خواهد بود و مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی Y۷۴۰ نیز از ماه فوریه به بازار می آیند و به ترتیب ۱۷۵۰ و ۱۹۸۰ دلار قیمت خواهند داشت.
مرجع : مهر
برچسب ها: لنوو