کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرونده مشکل‌ساز منشا برای پرسپولیس

18 دی 1397 ساعت 15:17

گروه ورزشی: مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته برای دریافت مطالبات خود و شیوه جدایی از باشگاه حواشی جدیدی را برای سرخپوشان ایجاد کرده است.


خط قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پایان کار یک فصل و نیم حضور او در قرمزهای پایتخت بود. این در شرایطی است که علت اصلی این مساله قرارداد سنگین مهاجم نیجریه ای با پرسپولیس بود چرا که این بازیکن 400 هزار یورویی کارایی لازم را برای تیم برانکو نداشت.

این در شرایطی است که این مهاجم نیجریه ای با باشگاه پرسپولیس هنوز قرارداد دارد و مسئولان باشگاه معتقدند که آنها باید برای آینده منشا تصمیم بگیرند و تیم جدید او را انتخاب کنند. این تصمیم در حالی گرفته شده که باشگاه قصد دارد حداقل بخشی از هزینه سنگین این بازیکن را با فروش او جبران کند.

با این وجود، منشا از مسئولان پرسپولیس درخواست رضایتنامه کرده و با توجه به پرداخت نشدن به موقع مبلغ قراردادش خود را بازیکن آزاد می داند. طبق قوانین فوتبال، بازیکنی که بیش از 2 ماه مبلغ مورد توافق از قرارداد خود را دریافت نکند می تواند درخواست فسخ قرارداد یک طرفه کند. پرسپولیس امسال حدود 35 تا 40 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خارجی خود را پرداخت کرده اما منشا معتقد است این مبلغ بابت بدهی سال گذشته به او پرداخت شده است و با استناد به این اظهارنظر خود را بازیکن آزاد می داند. بر خلاف منشا، مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداختی های اخیر به این بازیکن را مربوط به قرارداد سال جاری وی می دانند و اسنادی نیز با امضای منشا برای اثبات اظهارات خود دارند. با توجه به شکایت بازیکنان و مربیان خارجی گذشته پرسپولیس از این باشگاه به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) باید دید آیا داستان این مهاجم نیجریه ای و گرانقیمت هم به پرونده جدید و مشکل ساز دیگری برای پرسپولیس تبدیل خواهد شد یا خیر.


کد مطلب: 169178

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169178/پرونده-مشکل-ساز-منشا-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir