به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۱۶۹۲۰۱

تذکر به کلانتری درباره انتقال آب خزر

گروه جامعه: نماینده نوشهر و چالوس از اظهارات اخیر عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان و حمایت رییس جمهور از آن انتقاد کرد.
تذکر به کلانتری درباره انتقال آب خزر
قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز در پستی در فضای مجازی مطلبی به نقل از دکتر کلانتری ریاست سازمان حفاظت محیط زیست دیدم که یقین دارم بنا به درخواست رئیس جمهور این موضوع را مطرح کرده‌اند. ایشان در این مطلبی انتقال آب دریای خزر به سمنان را برای برطرف کردن نیاز آبی مصرف کنندگان صنعتی، آب شرب، بهداشت و مسائلی از این دست بلامانع دانستند.احمدی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: چرا نظرات کارشناسان مطلع محیط زیست را جدی نمی‌گیرید؟ قبل از شما هم عده‌ای از مسوولان ما برای زاینده رود و امثالهم همین گونه تصمیم گرفتند. آنها نیز نظرات کارشناسان مطلع و دلسوز را جدی نگرفته و امروز این بلا به خاطر نامدیریتی ما حل شدنی نیست. چون در کاخ‌های شیشه‌ای تصمیمات آسیب از گرفته‌ایم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: خود را در مقابل ملت قرار ندهید. خود را در مقابل نخبگان قرار ندهید. تا زمانی که شکاف دولت و ملت وجود داشته باشد قطعا نمی‌توان به توسعه پایدار دست یافت.احمدی لاشکی در انتقاد به وعده رئیس جمهور مبنی بر انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: از کدام منبع می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ چرا پوپولیستی با این مسائل برخورد می‌کنید؟ اگر این امر شدنی بود در ۱۴ سال حکومت سلسله سمنانیان انجام می‌شد. برای امر ناشدنی انرژی صرف نکنید.وی در پایان گفت: چرا در این موضوع با مجلس مقابله می‌کنید؟ مگر نمایندگان مجلس در لایحه برنامه ششم این بند را حذف نکردند؟ مگر کمیسیون بودجه تلفیق سال ۹۷ رقم اعتباری این بند را به صفر نرسانده است؟ به جای آن که به دنبال حل مشکل بخشی از کشور باشید نان مردم را پیگیری کنید. گرانی کمرشکن برای اقشار آسیب پذیر را ببینید.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: انتقال اب