کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام ملت های آسیا - امارات؛

قطر، ژاپن و ازبكستان تيم‌هاي پيروز روز پنحم

19 دی 1397 ساعت 23:05

گروه وزرشي: تیم ملی فوتبال قطر در نخستین دیدار خود در رقابتهای جام ملت های آسیا برابر لبنان به برتری رسید.


در ادامه رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا و از گروه پنجم این مسابقات شامگاه امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال قطر در شهر العین امارات به مصاف تیم ملی لبنان رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید. قطری ها که میزبان بعدی رقابتهای جام جهانی هستند در این دیدار نمایش بهتری نسبت به حریف داشتند و توانستند توسط بسام هشام در دقیقه ۶۵ و معزعلی در دقیقه ۷۹ دروازه تیم ملی لبنان را باز کنند. در این گروه تیم ملی فوتبال عربستان در نخستین بازی خود پرقدرت ظاهر شد و توانست کره شمالی را با چهار گل شکست دهد و صدرنشین شود.


ازبکستان به سختی از سد عمان گذشت
ازبکستان به سختی از سد عمان گذشت
تیم ملی فوتبال ازبکستان نخستین دیدار خود در رقابتهای جام ملتهای آسیا را با برتری برابر عمان به پایان رساند. تیم های ازبکستان و عمان در گروه ششم به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبک ها به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه شارجه امارات برگزار شد، احمدوف در دقیقه ۳۴ و شاهمرادف در دقیقه ۸۶ برای تیم ملی ازبکستان گل زدند. محسن القسانی در دقیقه ۷۳ برای عمان گل زد اما تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت. ازبکستان در سه دقیقه پایانی یک بازیکن خود را به علت اخراج از دست داد. در این گروه تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در نخستین دیدار خود برابر ازبکستان به برتری ۳ بر ۲ برسد. 
 
پیروزی سخت ژاپن مقابل ترکمنستان با قضاوت علیرضا فغانی
پیروزی سخت ژاپن مقابل ترکمنستان با قضاوت علیرضا فغانی
تیم ملی فوتبال ژاپن در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا مقابل ترکمنستان به برتری دست پیدا کرد. از گروه ششم این بازی ها، تیم ملی فوتبال ژاپن امروز  چهارشنبه به مصاف تیم ترکمنستان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ژاپن به پایان رسید. آمانف (۲۷) و آتایف (۷۹ - پنالتی) برای ترکمنستان گلزنی کردند و گل های ژاپن را هم یویا اوساکو (۵۶ و ۶۰) و ریتسو دوان (۷۱) به ثمر رساندند. قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی بود که محمدرضا منصوری و رضا سخندان وی را به عنوان دو کمک همراهی کردند. 
ژاپن در این مسابقه ابتدا از ترکمنستان عقب افتاد و نیمه نخست را بازنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم به خودش آمد و توانست سه گل متوالی وارد دروازه ترکمنستان کند. ترکمن‌ها هم در دقیقه ۷۱ یکی از گل ها را با ضربه پنالتی جبران کردند تا اختلاف گل هایشان با حریف به حداقل برسد.

 


کد مطلب: 169295

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169295/قطر-ژاپن-ازبكستان-تيم-هاي-پيروز-روز-پنحم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir