به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۱۶۹۲۹۷
بحث بیرونی درباره تیم ملی را تمام کنید

امیر قلعه‌نویی: یمن حتی کیف پزشکی نداشت

گروه ورزشي: سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه عیار جام ملت‌های آسیا از دور دوم مشخص می‌شود، از تصمیم AFC و فیفا به خاطر افزایش تیم‌ها انتقاد کرد و گفت: بحث بیرونی راجع به تیم ملی را تمام کنید.
امیر قلعه‌نویی: یمن حتی کیف پزشکی نداشت
به گزارش مهر، امیر قلعه نویی درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل و برنامه های آماده سازی گفت: با تمام مشکلاتی که نیم فصل اول و نامهربانی هایی که در حق سپاهان در تمام موارد شد، شرایط خوبی داریم. شما بهتر از من می دانید حفظ این شرایط سخت تر است. برای حفظ این شرایط برنامه ای به باشگاه داده ایم. می دانیم کار در نیم فصل دوم سخت تر می شود. رقبای ما در نقل و انتقالات خوب کار می کنند و شاید دو سه تیم از نظر بودجه ای چند برابر ما باشند.
 
وی افزود: داریم تلاش می کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. اگر خدا بخواهد هفته آینده اردوی ۱۰ روزه در ترکیه خواهیم داشت. امروز هم برای بازی با پدیده در مشهد هستیم. سرمربی سپاهان درباره نقل و انتقالات قطعی این تیم تاکید کرد: علی قربانی را جذب کردیم. امیدواریم این بازیکن در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد. مترصد این هستیم یک هافبک بازیساز و یک وینگر هم جذب کنیم.

قلعه نویی با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا، تصریح کرد: یک بحث، بحث بیرونی تیم ملی است که خواهشم این است مسائل بیرونی یک جا تمام شود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند. متاسفانه در مملکت ما اینطور نیست. شاید به خاطر مدیریت ها و رفتارهای غلط است. خواهشا یک جا این مسائل را تمام کنید. هرکسی حتی یک روز هم در این فوتبال زحمت کشیده، به گردن ما حق دارند. دنبال قشنگی های فوتبال باشیم.

وی ادامه داد: الان زود است راجع به جام ملت ها صحبت کنیم. تعداد بیشتر تیم ها باعث شده کیفیت بازی ها مثل قبل نباشد. تیم یمن را نگاه کنید. پزشکان این تیم حتی کیف هم نداشتند. به نظرم باید صبر کنیم از دور دوم راجع به جام ملتها صحبت کنیم. تیم ملی شروع خوبی داشت ولی این یمن را هم شاید تیم های دیگر پرگل شکست بدهند. عیار جام ملت ها از دور دوم مشخص می شود. متاسفانه فیفا، یوفا و کنفدراسیون آسیا قشنگی فوتبال را می گیرند و دنبال درآمدزایی هستند. شاید در جام جهانی هم تعداد تیم‌ها زیاد شود که قشنگی و لذت فوتبال در دور مقدماتی و نهایی را از بین می برد. تیم هایی آمده اند که عیار جام ملت ها را پایین می آورند.

سرمربی سپاهان درباره پیش بینی اش از فینالیست های آسیا گفت: الان زود است حرف بزنیم. ولی تجربه ۴۰ ساله بنده می گوید در بازی های حذفی خیلی مسائل دخیل است. مثلا ممکن است یک بازیکن اخراج شود یا آن روز، روز تیمت نباشد. چه کسی فکر می کرد رئال مادرید در برنابئو دو گل بخورد و چند تا نخورد. شاید اشتباهات داوری باعث شود به حقتان نرسید. یک مربی باید شانس هم داشته باشد. در قهرمانی شانس هم دخیل است. تیم ملی ما هم شانس خوبی دارد، هم بازیکنان خوب و هم قدرت زیاد و لایق قهرمانی است. قلعه نویی در پایان گفت: به دوست خوب من آقای برانکو سلام برسانید. شنیدم ایشان الان صحبتی کرده است. از برانکو، شفر و کی روش و مربیان داخلی تشکر می کنم. قشنگی های فوتبال به همین است.
برچسب ها: امیر قلعه‌نویی