به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۶۹۵۱۸
جزئیات افزایش قیمت انواع محصولات سایپا، پارس‌خودرو و ایران‌خودرو

پراید؛ ۳۰ میلیون، ۲۰۶؛ ۵۵ میلیون؛ تندر ۸۴ میلیون، ساندرو ۱۲۲ میلیون!

گروه اقتصادی: پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام گروه خودروسازی سایپا، پارس‌خودرو و ایران‌خودرو مجوز افزایش قیمت انواع محصولات خود را دریافت کردند و قیمت خودرو‌های خود را بین 30 تا 80 درصد افزایش دادند! بنحویكه، قیمت ساندرو اتوماتیک ۱۱۰میلیون ۴۰۰ هزار تومان، ساندرو استپ وی دنده‌ای ۱۰۳ میلیون و ۱۰۰ تومان تعیین شده است!
پراید؛ ۳۰ میلیون، ۲۰۶؛ ۵۵ میلیون؛ تندر ۸۴ میلیون، ساندرو ۱۲۲ میلیون!
شرکت سایپا افزایش ۳۰ درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد. به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت انواع محصولات سایپا اعلام شد. براساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است. قیمت های اعلامی در مورد خودروهای تعهد شده از تاریخ 1 شهریور تا 30 آذر اعمال می شود و برای تعهدات بعدی بر اساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار منظور خواهد شد. در خصوص خودروهایی که مشمول قیمت گذاری نمی شوند نیز افزایش قیمت بر اساس 5 درصد کمتراز قیمت حاشیه بازار از تاریخ 1 شهریور اعمال می شود.
در ادامه جزئیات تغییرات قیمتی انواع محصولات سایپا را مشاهده می کنید؛


افزایش قیمت محصولات پارس خودرو؛ تندر ۸۴ میلیون و ۲۰۰ تومان شد
براساس لیست جدید شرکت پارس خودرو قیمت پارس تندر از ۴۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به ۸۴ میلیون و ۲۰۰ تومان رسیده است.
 
همزمان با اعلام قیمتهای جدید محصولات سایپا، پارس خودرو نیز لیست جدید قیمتهای خود را اعلام کرد. براساس لیست جدید شرکت پارس خودرو قیمت پارس تندر از ۴۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به ۸۴ میلیون و ۲۰۰ تومان رسیده است. همچنین قیمت ساندرو اتوماتیک ۱۱۰میلیون ۴۰۰ هزار تومان، ساندرو استپ وی دنده‌ای ۱۰۳ میلیون و ۱۰۰ تومان و ساندرو استپ وی اتوماتیک ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. علاوه براین قیمت برلیانسH۲۳۰ دنده‌ای از ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۶۴ میلیون و ۲۰۰ تومان و قیمت برلیانس H ۳۳۰ دنده‌ای از ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در ادامه جزئیات تغییرات قیمتی انواع محصولات  پارس خودرو را مشاهده می کنید؛


رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت محصولات ایران خودرو

ایران خودرو سرانجام مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر 45 میلیون تومانی خود را از دولت دریافت کرد و تغییرات قیمتی خودروهای پژو 206، خانواده سمند، پژو405 ، رانا و پژو پارس سال را در لیست دی ماه خود منتشر نموده است.
براین اساس تغییرات قیمتی در محصولات ایران خودرو بیش از 10 میلیون تومان در انواع محصولات بوده است.
در ادامه این مطلب قیمت های جدید محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید.