به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۶۹۵۳۶
ویتنام 0............ایران 2

صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد قطعی شد

گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت‌های آسیا را با پیروزی پرگل برابر یمن پشت سر گذاشته بود، ویتنام را هم با دو گل شکست داد تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود.
صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد قطعی شد
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام درحالی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی آغاز شد که ایران در نخستین دیدار خود با پنج گل یمن را شکست داده بود اما ویتنام برابر عراق ۲ به ۳ نتیجه را واگذار کرد. این دیدار با برتری۲ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و ۶۹ برای ایران گل زد تا پاسخ اعتماد کی روش برای بازگرداندنش به تیم ملی را بدهد.
جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D
شنبه: 97/10/22 ؛ ساعت 14:30
استادیوم: آل نهیان- ابوظبی/ تماشاگر:
داور: محمد تقی الجعفری(سنگاپور)؛ کمک‌ها: رونی کو مین کیات و سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ داور چهارم: پاراکراما هماسونگا(سریلانکا)/ کمک داوران پشت دروازه: سزار راموس(مکزیک) و دیلان پریرا(سریلانکا)

تیم ملی ایران
  • علیرضا بیرانوند
    محمدحسین کنعانی‌زادگان
    مرتضی پورعلی‌گنجی
    وریا غفوری
    احسان حاج‌صفی
    امید ابراهیمی
    وحید امیری(64- احمد نوراللهی)
    اشکان دژاگه
    سامان قدوس
    مهدی طارمی(64- مهدی ترابی)
    سردار آزمون(79- کریم انصاری‌فرد)
 سرمربی: کارلوس کی‌روش
 
اخطار
مهدی طارمی(18) احسان حاج‌صفی(75) از ایران
 دوآن وان هائو(46) از ویتنام
 
شرح گل‌ها:

ویتنام صفر - ایران 1 (دقیقه 38: سردار آزمون): وریا غفوری با یک‌پا- دوپا، در جناح راست محوطه جریمه سامان قدوس را راه انداخت که او بعد از فرار سریع، ارسال دقیقی به مقابل دروازه خالی ویتنام فرستاد تا سردار آزمون با ضربه سر گل اول ایران را به ثمر رساند.

ویتنام صفر - ایران 2 (دقیقه 69: سردار آزمون): ترابی در میانه زمین به غفوری پاس داد که پاس او به دژاگه و در ادامه پاس این بازیکن به ترابی، وینگر سرعتی ایران را راه انداخت که ترابی نیز مجددا به سردار آزمون پاس داد تا این بازیکن با دریبل تماشایی دو مدافع ویتنام در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و به زیبایی گل دوم ایران را بزند.

گل سردار آزمون به ویتنام با گزارش عربی
 
سردار به صدرجدول گلزنان رسید
مهاجم شماره 20 تیم ملی با دبل برابر ویتنام به صدر جدول گلزنان جام ملت های آسیا رسید.
سردار آزمون در بازی با یمن موفق شد یکی از گل های تیم ملی را بزند اما او امروز به ستاره تیمش تبدیل شده است و موفق شده هر دوگل تیمش را برابر ویتنام بزند. سردار آزمون گل اول را در دقیقه 38 روی سانتر زیبای سامان قدوس زد و گل دوم را هم با یک چرخش زیبا وارد دروازه ویتنام کرد تا روز فوق العاده خود را تکمیل کند. سردار آزمون با 3 گل هم اکنون در صدرجدول گلزنان جام ملت ها است و مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر با دو گل او را تعقیب می کنند.
سردار آزمون این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و به نظر یکی از شانس های اصلی رسیدن به عنوان آقای گلی است، البته اگر تیم ملی بتواند به مراحل پایانی راه پیدا کند.