کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مزایای گرفتن اقامت اروپا چیست؟

22 دی 1397 ساعت 18:34


گروه جامعه: کشورهای اروپایی با داشتن آخرین سیستم تکنولوژی در هر زمینه ایی و وجود افراد خبره و متخصص در آنها معمولا دارای بهترین ها هستند. با دریافت اقامت اروپا می توانید از دانشگاه ها و کالج های معتبر کشورهای اروپایی بهره مند شوید و تحصیلات عالیه خود را در آنجا سپری کنید. یکی از حقوق شهروندی که به افراد دارای اقامت اروپا تعلق می گیرد خدمات درمانی و بهداشتی است که همانند یک شهروند عادی می توانند از آن ها استفاده کنند. داشتن حساب بانکی بین المللی، خرید و فروش ملک و اتومبیل به طور آزادانه در تمامی کشور های اروپایی و عضو شنگن امکان پذیر است.
اروپا قاره ای سرسبز و دارای خوش آب و هوا ترین کشورها است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که می خواهند اقامت اروپا را دریافت نمایند.
به منظور دریافت اقامت اروپا راه های مختلفی با قوانین متفاوتی وجود دارد. ازدواج با یک فرد اروپایی، اقامت از طریق تحصیل،  اقامت از طریق تخصص شغلی، دریافت ویزای کار، خرید ملک، ارائه تمکن مالی و سرمایه گذاری و ثبت شرکت تماما راه های دریافت اقامت اروپاست که هر فرد قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت باید با تمامی این راه ها آشنا باشد و درباره قوانین وضع شده برای هر یک را به خوبی بشناسد.
 
چگونگی تمدید اقامت اروپا
اگر مدت اقامت شما در کشورهای اروپایی رو به اتمام است باید سریعا درخواست تمدید اقامت بدهید تا طی پنج سال تمدید اقامت دائم را دریافت کنید. مهاجرت کردن کار بسیار آسانی نیست، بسته به شرایط هر فردی راههای دریافت اقامت گوناگونی وجود دارد، اما این تازه اول راه است و مسئله بزرگ تر تمدید اقامت و یا دریافت اقامت دائم است که قبل از اقدام جهت اخذ اقامت اروپا باید درباره آن به دقت تحقیق شود و با وکلای برجسته مشورت های لازم صورت گیرد تا در هنگام تمدید اقامت هیچ مشکلی به وجود نیاید.
یکی از شروط اساسی که در تمدید اقامت باید رعایت شود عدم بدهی مالیات و بدهی بیمه است و همچنین نداشتن سوء پیشینیه و سابقه کیفری در کشورهای اروپایی و ایران است.
 
گارانتی رسمی تمدید اقامت از طریق گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی
زمانی که افراد اقامت اروپا را دریافت می کنند با مسئله دیگری روبرو می شوند، و آن چگونگی تمدید اقامت تا دریافت اقامت دائم است. معمولا افراد از راه های مختلفی برای گرفتن اقامت اقدام می کنند، در نتیجه به هنگام تمدید نیز باید قوانین مرتبط با همان روش را رعایت کنند. در صورت عدم مطالعه و تحقیق درباره قوانین اقامتی آن کشور ممکن است با سوالات مبهم زیادی روبرو شوید.
مزیت اصلی و برتر گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی اینست که با دارا بودن تیم مجرب و حرفه ای در اروپا علاوه بر اینکه در نظر دارد تا تمامی سوالات و ابهامات مخاطبین را برطرف نماید، گارانتی رسمی از آن کشور را جهت تمدید اقامت تا اقامت دائم را ارائه می‌نماید.

کشور هایی که در حوزه فعالیت گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی هستند شامل موارد زیر می باشند:
اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری؛
اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری؛
اخذ اقامت ایتالیا از طریق ثبت شرکت؛
می توانید به وب سایت رسمی گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی مراجعه کنید و از تمامی خدمات و پکیج هایی که ارائه می‌شود اطلاعات کسب کنید.
https://pars-slovakia.com/
 
 


کد مطلب: 169545

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169545/مزایای-گرفتن-اقامت-اروپا-چیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir