کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فناوری که از ریزش مو جلوگیری می‌کند

ایسنا , 23 دی 1397 ساعت 14:48

گروه علم و فناوری: کمپانی "HairMax" در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ از آخرین فناوری خود که از ریزش مو جلوگیری و سبب رشد مو افراد می‌شود، رونمایی کرد.


افراد بسیاری در جهان وجود دارند که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند اما اکنون دیگر نیاز به نگرانی نیست چرا که یک کمپانی اخیرا فناوری‌هایی را توسعه داده که از ریزش موی افراد جلوگیری می‌کند.HairMax ، یک شرکت پیشرو در زمینه کاشت مو با لیزر است و این شرکت برای این کار نیز دارای ۸ دستگاه است که آنها نیز توسط اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا تایید شده‌اند.امسال نیز این شرکت از آخرین فناوری خود در زمینه جلوگیری از ریزش مو  که یک "سربند لیزری"(LaserBand) ، چند مدل "شانه لیزری"(LaserComb) ، لیزر ۲۷۲  RegrowMD  و تقویت کننده مو HairMax ACCELER۸ + مواد مغذی است، در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رونمایی کرد.

"سربند لیزری" و "شانه لیزری"
این دستگاهها با استفاده از درمان‌های لیزری به طور مستقیم به فولیکول‌های مو کار می‌کنند. دستگاه‌های مذکور شامل ۳ بخش هستند: شدت لیزر، تراکم لیزر و چند دندانه که مو را از یکدیگر جدا می‌کند.

لیزر ۲۷۲ RegrowMD
این دستگاه نیز همانند سایر محصولات لیزری است و تنها فرق آن با بقیه این است که در یک کلاه یا سرپوش قرار دارد.جریان انرژی هدایت شده این لیزر یک درمان موثر برای رشد مو است که از سایر مدل‌های مشابه بهتر عمل می‌کند.

تقویت کننده مو HairMax ACCELER۸+مواد مغذی
این یک تقویت کننده مو بسیار خوب است که دارای ترکیبات "زیست فعال"(bio-active) برای محافظت از پوست سر و مو است. تمام این درمان‌ها سبب می‌شوند رشد موی افراد افزایش پیدا کرده و یک درمان موثر برای ریزش مو نیز هستند.


کد مطلب: 169600

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169600/فناوری-ریزش-مو-جلوگیری-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir