به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۱۶۹۶۲۸

گلکسیs۱۰ پلاس،باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ

گروه فناوری: شمارش معکوس برای رونمایی جدیدترین نسل از پرچمداران کهکشانی سامسونگ با انتشار تیزر و اعلام زمان معرفی رسمی این پرچمداران آغاز شده است و طبق برنامه اعلام شده از سوی کمپانی کره ای، اولین روز از ماه اسفند شاهد رونمایی از گلکسی های سری اس 10 خواهیم بود.
گلکسیs۱۰ پلاس،باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ
پرچمدارانی که بی شک از مهم ترین گوشی های هوشمند سال 2019 هستند و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان، در انتظار رونمایی آنها هستند. تا به امروز اطلاعات فراوانی از پرچمداران نسل بعد سامسونگ شنیده ایم و برخی از آنها تائید شده به نظر میرسند.همین دیروز اطلاعاتی در مورد تراشه حافظه به کار رفته در این دستگاه و سرعت بیشتر احتمالی آن نسبت به نسل قبل منتشر شد و تصویری هم از سوی خود سامسونگ احتمالا با هدفی تبلیغاتی از این پرچمدار منتشر شد تا احتمالا توجهات بیشتری را به این دستگاه جلب کند.حال جزئیاتی تازه در مورد ضخامت گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر شده است. طی سال های اخیر، سامسونگ و اپل به عنوان دو بازیگر بزرگ بازار گوشی های هوشمند همواره سعی در کم کردن ضخامت گوشی های رده بالای خود داشته اند. هر چند از سال 2015 به بعد، کمی به ضخامت گوشی ها به واسطه استفاده از باتری های پرظرفیت تر و قطعات بیشتر اضافه شد. اما گفته میشود سامسونگ با گلکسی اس 10 باری دیگر قصد دارد پرچمداری با طراحی باریک را به مشتریان عرضه کند. افشاگری با نام Steve Hemmerstoffer اعلام کرده است که گلکسی اس 10 پلاس باریک ترین پرچمدار سامسونگ طی سال های گذشته خواهد بود.

وی جزئیات بیشتری در این مورد منتشر کرده و گفته است که ضخامت این دستگاه تنها 7.79 میلی متر است که آن را به باریک ترین گوشی سامسونگ از سال 2016 به بعد تبدیل میکند. با قرار دادن این موضوع در کانون و مقایسه آن با پرچمداران سامسونگ در سال های اخیر خواهیم فهمید که 5 پرچمدار نسل های قبل سامسونگ از گلکسی اس 10 پلاس باریک تر هستند که عبارتند از گلکسی اس 6 با ضخامت 6.8 میلی متر، اس 6 اج پلاس با ضخامت 6.9 میلی متر، اس 6 اج معمولی با ضخامت 7 میلی متر، گلکسی نوت 5 با ضخامت 7.6 میلی متر و گلکسی اس 7اج با ضخامت 7.7 میلی متر.ضخامت قابل قبول گلکسی اس 10 پلاس در حالیست که این دستگاه احتمالا مجهز به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با دوربین اصلی چندگانه خواهد بود. در حالی که تمام پرچمدارانی که با ضخامت های کمتر ذکر شدند، از باتری کم ظرفیت تر و دوربین اصلی تکی برخوردار بوده اند. علاوه بر گلکسی اس 10 پلاس، سامسونگ دو مدل دیگر از جمله گلکسی اس 10 معمولی و گلکسی S10E نیز رونمایی خواهد کرد که این دو به ترتیب احتمالا از ضخامت 7.85 میلی متر و 7.94 میلی متر برخوردار هستند.
مرجع : سخت افزار
برچسب ها: گلکسی