به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۱۶۹۶۴۷
جام ملت‌های آسیا 2019-امارات

بازیکن عمان: ژاپن با پنالتی نادرست پیروز شد

گروه ورزشی: ژاپن با کسب دومین برد متوالی مسیر صعودش به یک شانزدهم نهایی را هموار کرد.
بازیکن عمان: ژاپن با پنالتی نادرست پیروز شد
در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و در دور دوم از ساعت 17 عمان و ژاپن در ورزشگاه زاید به مصاف هم رفتند. ژاپن در نهایت در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و نام خود را در جمع 16 تیم پایانی ثبت کرد. برای ژاپن گنکی هاراگوچی 28 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. بر اخلاف انتظار عمان تا 20 دقیقه اول بازی خوبی مقابل ژاپن به نمایش گذاشت و در ادامه ژاپن برای رسیدن به گل تلاش بیشتری از خود نشان دادند و توانست در دقیقه 28 دروازه عمان را از روی نقطه پنالتی باز کند. در ادامه تا شنیده شدن صدای سوت پایان نیمه اول ژاپن مالک توپ و میدان بود. در دقیقه 45 داور در حالی که مدافع ژاپن به وضوح توپ را با دست کنترل کرد به جای اعلام پنالتی به نفع عمان، نقطه کرنر را نشان داد. در نیمه دوم ژاپن با توجه به گل زده سعی در کنترل بازی داشت و با بازی تمرکزی و پاس‌های با حوصله عزم دروازه عمان را می‌کرد.گرچه عمان هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود و موقعیت نصف و نیمه‌ای روی دروازه چشم بادامی‌ها طرح ریزی می‌کرد اما موفق به گشودن دروازه ژاپن نشد.
 
ژاپن با پنالتی نادرست پیروز شد
بازیکن تیم فوتبال عمان گفت: ژاپن با پنالتی نادرست داور توانست پیروز شود. کاظم قیم بعد از شکست یک بر صفر مقابل ژاپن اظهار داشت: بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند مقابل ژاپن به سه امتیاز نیاز داشتیم. خوب هم بازی کردیم اما پنالتی نادرست داور باعث شد که بازنده شویم. این پنالتی ساختار تیم ما را بهم زد.  وی افزود: شانس گلزنی ما بیشتر از  ژاپن بود و آن پنالتی ناصحیح برنده مسابقه را تعیین کرد. سطح قضاوت مسابقات به هیچ عنوان با سطح داوری‌ها در جام جهانی قابل قیاس نیست. تیم ژاپن قوی است اما همه دیدند که با یک پنالتی اشتباه برنده شد! بازیکن تیم عمانی با اشاره به امیدش برای صعود گفت: در بازی سوم هم شانس داریم و تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم اما الان نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد. با این حال به مسئولان برگزاری جام ملت ها به خاطر این داوری‌ها هشدار می‌دهم.
 
ازبکستان در نیمه اول کار ترکمنستان را یکسره کرد
ازبکستان مقابل ترکمنستان به برتری پرگل 4-0 دست یافت.
ازبکستان در نیمه اول کار ترکمنستان را یکسره کرد
در سومین دیدار امروز جام ملت های آسیا از ساعت 19و30 دقیقه در دیداری از گروه F ازبکستان و ترکمنستان به مصاف هم رفتند كه این دیدار با نتیجه4 بر صفر به سود ازبکستان خاتمه یافت. سیدیکف 17، ائلدار شاه مرادوف 24 و 43، ماشاریپوف 40 گلزنی کردند.

ازبکستان در نیمه اول با یک نمایش برتر نسبت به ترکمنستان با نتیجه قاطع 4 بر صفر به پیروزی رسید تا نیمه اول را با برد پشت سر بگذارد و در نیمه دوم با خیال راحت بازی را آغاز کند. در نیمه دوم ازبکستان که پیروزی و صعود خود را قطعی کرده بود با کنترل و آرام کردن بازی خود را به زحمت نینداخت و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر صعودش را با برد قطعی کرد. در این گروه ازبکستان هم 6 امتیازی شد و به همراه ژاپن صعودش قطعی شد.