کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین لپ‌تاپ‌های عرضه‌شده در CES ۲۰۱۹

خبر آنلاین , 24 دی 1397 ساعت 11:24

گروه فناوری: سایت«پی سی مگزین» بهترین لپ‌تاپ‌های ارائه‌شده در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس‌وگاس / CES ۲۰۱۹ را به انتخاب خود معرفی کرد.


عنوان بهترین لپ‌تاپ سال را به Dell XPS ۱۳ مدل موسوم به ۹۳۸۰ داد که بدون حاشیه تعریف‌شده و ادیشن ۲۰۱۹ آن به‌عنوان بهترین دستگاه اولتراپرتابل با قیمت پایه ۸۹۹ دلار انتخاب شد.پردازنده اینتل core i۷-۸۵۶۵U با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز، ۱۶ گیگ رم، حافظه ۱ ترابایتی، نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با گرافیک اینتل UHD ۶۲۰ به وزن ۱.۲ کیلوگرم از مشخصات سخت‌افزاری این سیستم محسوب می‌شود. دو پورت تاندربولت و یک پورت یو اس بی تایپ سی دارد.نکته منفی این سیستم رزولوشن ۴K است که عمر باتری را کم می‌کند.اما بچه‌ها تیم پی سی مگزین عنوان بهترین لپ‌تاپ گیم را به MSI GS۷۵ Stealth دادند. لپ‌تاپ ۱۷ اینچی به دلیل حذف حواشی از کنار نمایشگر شبیه ۱۵ اینچ به نظر می‌رسد و با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، هنگام بازی کردن درجه‌یک می‌شود. گرافیک موبایل جدید جی فورس RTX ۲۰۸۰ روی آن نصب‌شده است.
بهترین لپ‌تاپ‌های عرضه‌شده در CES ۲۰۱۹
اما عنوان بهترین لپ‌تاپ بیزینس به محصول Dell Latitude ۷۴۰۰ «دو در یک» رسید که برای کاربران حرفه‌ای به‌صورت تغییرپذیر از حالت لپ‌تاپ به تبلت تعریف‌شده است.
بهترین لپ‌تاپ‌های عرضه‌شده در CES ۲۰۱۹
سنسورهای نصب‌شده روی لپ‌تاپ امنیت خوبی را به کاربر چه به‌صورت فیزیکی و چه به‌صورت مجازی هنگام کار می‌دهد. این لپ‌تاپ با اتصالات LTE و سیم‌کارت خور از ماه مارس به قیمت ۱۵۹۹ دلار قابل‌خرید خواهد بود.لقب بهترین کروم بوک نیز به اچ پی کروم بوک مدل x۳۶۰ ۱۴ G۱ رسید. اغلب کروم بوک‌ها با سیستم عامل کروم بوک برای بچه مدرسه‌ای‌ها تعریف‌شده تا تکالیف خود را انجام دهند اما مدل G۱ برخلاف معمول، یک سیستم ویندوزی است که روی آن پردازنده i۷ اینتل نصب‌شده است.
بهترین لپ‌تاپ‌های عرضه‌شده در CES ۲۰۱۹
و در نهایت عنوان بهترین محصول «دو در یک» به لنوو تینک پد ایکس ۱ یوگا نسل چهارم رسید که برای بیزینس‌ها طراحی شده است و نسبت به نسل قبلی ۱۷ درصد سبک‌تر طراحی شده است. با ۱۶ گیگ رم و ۲ ترابایت به قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
بهترین لپ‌تاپ‌های عرضه‌شده در CES ۲۰۱۹


کد مطلب: 169677

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169677/بهترین-لپ-تاپ-های-عرضه-شده-ces-۲۰۱۹

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir