کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

كيروش براي شش ماه ۹۰۰ هزار دلار نقدا از فدراسیون ايران پول گرفت

بغض جواد خیابانی در مقابل لفاظی‌های کیروش ترکید

27 دی 1397 ساعت 23:35


گروه ورزشي: پنج‌شنبه شب در برنامه «فوتبال آسیایی» شبکه ورزش سیما، جواد خیابانی تحمل نیاورد و پاسخ لفاظی‌های سریالی کارلوس کیروش را داد.

گفتني اينكه، امروز در حاشیه تمرین تیم ملی کشورمان در دوبی، مربی مغرور و پرحاشیه تیم ملی که به نظر می‌رسید به شدت از پایان دوره ۸ ساله! مربیگری‌اش در ایران ناراحت بود! بار دیگر با جوسازی‌های مختص خود با اتهام‌زنی علیه وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال، برانکو، و برخی دیگر از افراد مدعی شد در حالیکه ملت ایران نان خوردن ندارند اما آن تیم (منظورش پرسپولیس) با هواپیمای اختصاصی برای دیدار فینال آسیا به ژاپن رفت! (مشروخ اظهارات كيروش را اينجا بخوانيد)

جواد خیابانی مجري برنامه فوتبال آسيايي، ابتدا فاش کرد که کیروش فقط برای ۶ ماه قرارداد اخیرش با تیم ملی ایران ۹۰۰ هزار دلار نقدا از فدراسیون فوتبال ايران پول گرفت، تو که مدعی هستی مردم ما گشنه هستند چقدر حاضری از این ۹۰۰ هزار دلار را به گرسنگان ایرانی بدهی تا نان خوردن داشته باشند و سیر شوند؟ خیابانی افزود: آقای کیروش چقدر تحمل کنیم در مقابل این همه بی‌حرمتی‌های شما؟ کدام مربی در جهان اینهمه آن هم پس از ۸ سال فرصت و میلیاردها دستمزد، علیه مسوولان؛ مربیان داخلی، اهالی رسانه، وزیر و ... آن کشور حرف می‌زند و اتهام‌زنی می‌کند؟
خیابانی که از با صداقت‌ترين مجريان تلويزيون ايران محسوب مي‌شود و بغضش ترکیده بود افزود: قلعه‌نوعی یک جمله می‌گوید محروم می شود، بس کن آقای کیروش، بر سر ما منت نگذار، چرا از مسایل فنی تیم صحبت نمی‌کنی و مدام علیه این و آن تیم و مربی و مسوول و ... جوسازی می‌کنی؟

سپس مجید جلالی، سرمربی سابق پیکان با حضور روی خط این برنامه درباره اتفاقات شکل گرفته گفت: در این مقطع زمانی که چنین بحث هایی به وجود می آید خیلی نگران کننده است. باید در فلسفه رفتاری ایشان را در فرصت بهتری بگویم که چرا این صحبت ها را در این زمان اعلام می کنند. با این حال با توجه به شرایط تیم ملی که با سکوت به موقع بزرگان فوتبال ایران همراه بوده، چیزی نمی گویم. بهتر است که به این مسائل که می تواند تفرقه ایجاد کند ورود نکنیم و به موقع درباره آن صحبت خواهیم کرد. وی در پایان و در شرایطی که قصد داشت صحبتی علیه کی‌روش نداشته باشد و همه چیز را به پایان جام ملت‌ها و موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها موکول کند، گفت: بهتر است که به خاطر تیم ملی اکنون سکوت کنیم. بله، باید به خاطر تیم ملی، فوتبال مان و مردم کشورمان که با فوتبال می توانند خوشحال باشند سکوت کنیم.
 
خیابانی هم با تمجید از نظر جلالی گفت ما چنین مردان با اخلاقی داریم آقای کیروش، به تبعیت از استاد جلالی دستت را می‌بوسم بخاطر تیم ملی کشورم. پس فقط بفکر قهرمانی تیم ما باش.

فيلم اظهارات خياباني را ببينيد
...

 


کد مطلب: 169989

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/169989/بغض-جواد-خیابانی-مقابل-لفاظی-های-کیروش-ترکید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir