به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۶۹۹۸۹
كيروش براي شش ماه ۹۰۰ هزار دلار نقدا از فدراسیون ايران پول گرفت

بغض جواد خیابانی در مقابل لفاظی‌های کیروش ترکید

بغض جواد خیابانی در مقابل لفاظی‌های کیروش ترکید
گروه ورزشي: پنج‌شنبه شب در برنامه «فوتبال آسیایی» شبکه ورزش سیما، جواد خیابانی تحمل نیاورد و پاسخ لفاظی‌های سریالی کارلوس کیروش را داد.

گفتني اينكه، امروز در حاشیه تمرین تیم ملی کشورمان در دوبی، مربی مغرور و پرحاشیه تیم ملی که به نظر می‌رسید به شدت از پایان دوره ۸ ساله! مربیگری‌اش در ایران ناراحت بود! بار دیگر با جوسازی‌های مختص خود با اتهام‌زنی علیه وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال، برانکو، و برخی دیگر از افراد مدعی شد در حالیکه ملت ایران نان خوردن ندارند اما آن تیم (منظورش پرسپولیس) با هواپیمای اختصاصی برای دیدار فینال آسیا به ژاپن رفت! (مشروخ اظهارات كيروش را اينجا بخوانيد)

جواد خیابانی مجري برنامه فوتبال آسيايي، ابتدا فاش کرد که کیروش فقط برای ۶ ماه قرارداد اخیرش با تیم ملی ایران ۹۰۰ هزار دلار نقدا از فدراسیون فوتبال ايران پول گرفت، تو که مدعی هستی مردم ما گشنه هستند چقدر حاضری از این ۹۰۰ هزار دلار را به گرسنگان ایرانی بدهی تا نان خوردن داشته باشند و سیر شوند؟ خیابانی افزود: آقای کیروش چقدر تحمل کنیم در مقابل این همه بی‌حرمتی‌های شما؟ کدام مربی در جهان اینهمه آن هم پس از ۸ سال فرصت و میلیاردها دستمزد، علیه مسوولان؛ مربیان داخلی، اهالی رسانه، وزیر و ... آن کشور حرف می‌زند و اتهام‌زنی می‌کند؟
خیابانی که از با صداقت‌ترين مجريان تلويزيون ايران محسوب مي‌شود و بغضش ترکیده بود افزود: قلعه‌نوعی یک جمله می‌گوید محروم می شود، بس کن آقای کیروش، بر سر ما منت نگذار، چرا از مسایل فنی تیم صحبت نمی‌کنی و مدام علیه این و آن تیم و مربی و مسوول و ... جوسازی می‌کنی؟

سپس مجید جلالی، سرمربی سابق پیکان با حضور روی خط این برنامه درباره اتفاقات شکل گرفته گفت: در این مقطع زمانی که چنین بحث هایی به وجود می آید خیلی نگران کننده است. باید در فلسفه رفتاری ایشان را در فرصت بهتری بگویم که چرا این صحبت ها را در این زمان اعلام می کنند. با این حال با توجه به شرایط تیم ملی که با سکوت به موقع بزرگان فوتبال ایران همراه بوده، چیزی نمی گویم. بهتر است که به این مسائل که می تواند تفرقه ایجاد کند ورود نکنیم و به موقع درباره آن صحبت خواهیم کرد. وی در پایان و در شرایطی که قصد داشت صحبتی علیه کی‌روش نداشته باشد و همه چیز را به پایان جام ملت‌ها و موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها موکول کند، گفت: بهتر است که به خاطر تیم ملی اکنون سکوت کنیم. بله، باید به خاطر تیم ملی، فوتبال مان و مردم کشورمان که با فوتبال می توانند خوشحال باشند سکوت کنیم.
 
خیابانی هم با تمجید از نظر جلالی گفت ما چنین مردان با اخلاقی داریم آقای کیروش، به تبعیت از استاد جلالی دستت را می‌بوسم بخاطر تیم ملی کشورم. پس فقط بفکر قهرمانی تیم ما باش.

فيلم اظهارات خياباني را ببينيد
...

 

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۳:۵۵
دم خياباني گرم. واقعا اين كيروش شورشو درآورده. خيلي از خود راضيه. انگار ايران را پس از 8 سال قهرمان جهان كرده. (362432)
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۰:۴۵
یاشاسین ایران وخیابانی (362434)
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۶
کاش سایت منفی هم داشت (362469)
جواد
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۰:۴۶
خیابانی فیلم بازی میکنه و مثل شما دلقکی از دلقکهای برانکو هستش. (362435)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۱:۰۷
در کشوری که مردمش به یارانه 45 هزار تومانی دولت مهتاج هستند میلیاردها تومان به جیب این آقا واریز کردن بدون هیچ حاصل خیانت آشکار است (362436)
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۲:۴۰
ای کاش چند مدیر خارجی مثل کیروش داشتیم.
هر آدم دیگر و مثبتی هم جای ایشون بود میفهمید که فقط با مدیریت تیم ملی نمیشه کار رو به جایی برد و مشکلها رو علنی میبینه ولی حل نمیشه.. خوب درد داره
نه که قبل از کیروش از این حاشیه ها نداشتیم.
ببخشید این خیابانی هم فقط احساساتی میشه یه جوری میگه وزیر ورزش که انگار... (362437)
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۲:۴۳
ببخشید هم شما و هم خیابانی پرسپولیسی هستید مشکلتون اینجاست (362438)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۳:۲۴
ایشان بیخود جواب داده افراد دیگری از وزارت ورزش باید جواب میدادند از کجا میداند که کیروش چقدر پول گرفته پس معلوم میگردد که ارتباطی با وزارتخانه دارد (362439)
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۰۴:۳۰
کاملا بی مورد دخالت کرد. این موضع گیری ها وظیفه صداسیما و خیابانی ها نیست. (362440)
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۱:۲۹
فوتبال و فرهنگ پرسپولیس گثیف است آقای خیابانی چشمت را باز کن. (362441)
ح.ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۲:۲۸
آقای خیابانی بزرگوار. ما تو مصاحبه کی روش هیچ اثری از توهین به مردم ندیدیم! گفتن واقعیت ها شهامت میخواد که کی روش داره. چقد پول گرفتی تا با بغض های تصنعیت مردم رو گول بزنی؟ این روزها فریب مردم و پول به جیب زدن به یک عادت تبدیل شده (362442)
رضا
Russian Federation
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۲:۵۵
کیروش عین حقیقت رو گفت. متاسفانه ما ملت اصلاح ناپذیری هستیم (362443)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۹:۵۰
انشاا...ایران قبل از فینال حدف بشه این مربی مغرور و پول پرست دست از سر ما برداره
انشاا...پکرمن!!! (362447)
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۱:۴۷
کسی که ایرانی باشه وخون یک ایرانی تو رگاش باشه هیچوقت دعا نمیکنه تیم ملی کشورش حذف بشه اقای جواد خیابانی.مردم خودشون شعور دارند وبهتر میفهمند حق با کیه تو نمیخواد کاسه داغ تر از اش بشی (362451)
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۴۲
کیروش مرد بزرگیه آمهای حقیر چشم دیدنش رو ندارند و حتی به شکست تیم ملی کشورشون راضی هستند! خیابانی و افزاد پشت پرده سهم خودشون رو میخوان! (362458)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۲۲:۱۳
یه اجنبی پول پرست به ایران و ایرانی توهین‌میکنه! به‌ چه قیمتی قهرمان شیم؟؟!! به امید حذف هر چه زودتر تیم ملی (362448)