به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۱۶۹۹۹۰

پاسخ مشترک بازیکنان پرسپولیس به کی‌روش

گروه ورزشي: بازیکنان پرسپولیس که اکنون در اردوی دوحه به سر می‌برند، نسبت به اتهاماتی که امروز سرمربی تیم ملی متوجه‌شان کرد واکنش نشان دادند.
پاسخ مشترک بازیکنان پرسپولیس به کی‌روش
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که طی مدت اخیر در تلاش برای سکوت درباره اتهاماتی که از سوی کادرفنی مطرح شد بودند تا آرامش تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا به خطر نیندازند، در واکنش به اتهاماتی که امروز کارلوس کی‌روش متوجه آنها کرد، واکنش نشان دادند و در پستی مشترک به این موضوع ورود کردند. بازیکنان پرسپولیس در این پست مشترک با اشاره به اتهاماتی که متوجه باشگاه شده در چند بند پاسخ سرمربی تیم ملی را داده‌اند تا این ماجرا وارد فاز تازه‌ای شود. در ادامه پست مشترک بازیکنان پرسپولیس آمده است:
 
مردم گرانقدر ایران
 این نگارش در پاسخ به برخی مطالب دروغین است که عده ای سواستفاده گر به بهانه های واهی آن را مطرح کرده اند هیچ هدف دیگری ندارد.
دیگر عادت کرده ایم به بهانه گرفتن های پوچ و بی مورد
تکرار دشمنی ها و نفرت پراکنی ها و هر بار به دلیل لطمه نخوردن به تیم ملی سکوت کردیم.اما این بار بر خود واجب دانستیم که روشنگری کنیم.
۱.چه مزیتی برای پرسپولیس قائل شده اند که دیگران از آن محروم بوده اند؟
۲.از بودجه عمومی کشور چقدر سهم پرسپولیس بوده و چقدر به دیگر تیم های دولتی رسیده؟
۳.چه مبلغی برای پرواز غیرمستقیم از دبی به توکیو پرداخت شده و این مبلغ را کدام نهاد واریز نموده است؟
۴.چه کمکی در زمان پنجره های بسته به پرسپولیس شده و کسب موفقیت را جز تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی مجرب و پر تلاش و زحمت کش و حمایت بی دریغ هوادارانش مدیون چه کسی است؟
۵.کدام یک از اعضای تیم عدم پرداخت به موقع مطالباتشان را به گردن دیگران انداخته اند و به پرواز چارتر دیگران اعتراض کرده اند ؟
۶.مبلغ دریافتی اعضای تیم پرسپولیس با مبلغ قرارداد کدام یک از دروغ پراکنان برابر است؟
۷.درصد دریافتی بازیکنان پرسپولیس با کدام یک از تیم های لیگ برتری و یا دروغ گویان یکی است؟
شفاف سازی به عهده مسئولین است و رسیدگی به انتشار مطالب کذب به عهده مراجع ذیصلاح .
ولی چون تا کنون هیچ مسئول و مرجعی پیگیر این یاوه گویی ها نبوده مجبور به شکستن سکوتمان شدیم.
اما علت بیان این همه حرف خالی از وجه و بی پایه چیست؟
#حسادت در کسب افتخار
#عدم مسئولیت پذیری و ترس از شکست
#بازار گرمی داخلی و خارجی
و یا شاید بیماری !! کذابان و دروغ گویان بدانند که در صورت تکرار اراجیفشان به بد ترین وجه پاسخ خواهند شنید. در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با تمام وجود حامی تیم ملی هستیم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای برادرانمان را داریم. موفقیت هر ایرانی موفقیت ایران است و هیچ کس نخواهد توانست مردم ما را در مقابل یکدیگر قرار دهد.