به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۱۷۰۰۱۳

علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند!

گروه سیاسی: امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز، روز اول دهه اول فاطمیه (س) است، گفت: وجود مقدس صدیقه اطهر (س)، مقابله و مقاومت‌شان برای ما قابل تامل است اما برخی‌ سعی کرده و تلاش می‌کنند مقابله و مقاومت‌ ایشان را در خط رقابت‌های سیاسی جلوه دهند.
علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند!
حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد خطاب به دلتمردان یادآور شد:‌ بعد دو، سه سال باید هوشیاری در شما ایجاد شود. اروپا روباهی است که سر ما کلاه گذاشت و در برجام ماند تا ما به دنبال توسعه هسته‌ای نرویم. آنچه خلاف توقع و انتظار ما است، این است که مسئولان ما توجیه‌گیر این کلاهبرداران شده‌اند. می‌گویند برجام نقش اقتصادی نداشت و هدف ما به خاطر مسائل امنیتی است.
وی ادامه داد: اگر روزنامه‌های ارزشی را قبول ندارید، روزنامه‌های خودتان را که قبول دارید. گفتید برجام برای رفع تحریم‌‌ها بوده است. مگر شعار ندادید که تحریم برداشته شد و... اما امروز می‌گویند به خاطر مسائل امنیتی. کدام امنیت؟ امریکا ۴۰ سال است که مثل سگ پارس می‌کند ولی به خاطر بچه‌ بسیجی‌ها جرات نزدیک شدن به ایران را هم ندارد. در چاله آب سنگین بتن ریختید که امریکا با ما جنگ نکند؟ امریکا اگر بداند صبح می‌تواند حمله کند، جنگ را تا ظهر عقب نمی‌‌اندازد. امام جمعه مشهد با بیان اینکه شما مامور آنها هستید، بیان کرد: شما زمانی به عنوان مسئول متدین ما وارد مذاکره شدید ولی حرف‌های امروز شما خلاف اعتقاد ماست. وی افزود: جریان انقلابی و متدین در مقابل دید لیبرال اسلامی ایستادگی کرده و در داخل و خارج مقاومت می‌‌‌کنند ولو اینکه عددشان به اندازه شهدای صحرای کربلا باشد.