به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۷۰۰۱۴

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته ضمن توصیه همگان به تقوا گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که تفکر حکومت با تکیه بر معنویت، اسلامیت و مردم‌‌‌سالاری را عرضه کرد. نظام سلطه تمام توان خود را برای شکست انقلاب یا حداقل مهار آن به کار گرفت و در این چهار دهه از هیچ اقدامی و جنایتی فروگذار نکرد.
 
حجت‌‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی ادامه داد: فرصت نیست به اقدامات جنایتکارانه استکبار در این چهل سال اشاره کنم اما ایران ضعیف و ایران برده امریکا، به اذعان خود غربی‌ها بعد از چهل سال جزو ۱۵ کشور قدرتمند دنیا است. رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اخیرا دو موسسه معتبر امریکایی ایران را پس از امریکا، چین، روسیه، آلمان، ژاپن و هند هفتمین قدرت دنیا در رتبه‌‌‌بندی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: این سخنی است که دشمن می‌گوید ولی ما در کشور نابسامانی‌هایی داریم که مهم‌ترین آن مشکلات معیشتی مردم است که بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها است.
 
موحدی کرمانی با بیان اینکه هر کجا تکیه مسئولان به ظرفیت‌‌‌های داخلی کشور و اعتماد به مردم و قشر جوان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم، تصریح کرد: هر کجا با تکیه به بیرون عمل کردیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و چیزی جز خسران نصیبمان نشد. وی با تاکید بر اینکه آنچه نظام اسلامی را پیش برده حرکت در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و میدان دادن به جوانان پر شور، انقلابی و در یک کلمه تبعیت از رهبر انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: راه تداوم انقلاب و حل مشکلات کشور هم همین است. در همین رابطه چند تذکر به مسئولان محترم می‌دهم و آن، اینکه مقام معظم رهبری که دستور تشکیل هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور سران سه قوه را داده‌اند و به این شورا اختیارات ویژه جهت تصمیم‌‌‌گیران داده، لازم است به مواردی توجه کنند.