به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۱۷۰۱۹۷

افشای تصاویر ۳نسخه از گلکسیS۱۰سامسونگ

گروه فناوری: به تازگی تصاویری از جدیدترین موبایل سری گلکسی منتشر شده اند. به نظر می رسد «گلکسی اس ۱۰» در سه نسخه عرضه می شود.
افشای تصاویر ۳نسخه از گلکسیS۱۰سامسونگ
سامسونگ ماه آتی مراسم رونمایی برگزار می کند و بسیاری از کارشناسان تخمین می زنند نسخه های واقعی از موبایل تاشو این شرکت همراه نسخه آتی سری «گلکسی» یعنی Galaxy S۱۰ رونمایی شوند.در همین راستا «ایون بلاس» بلاگر مشهور حوزه فناوری، به تازگی تصاویری منتشر کرده که نشان دهنده سه نسخه مختلف از این موبایل است که S۱۰E، S۱۰ و +S۱۰ نام دارند.از پاییز گذشته شایعاتی درباره عرضه گوشی S۱۰ در سه نسخه مختلف منتشر شده بود. S۱۰ و+S۱۰ با نمایشگرهای «او ال ای دی» خمیده عرضه می شوند که در قسمت دوربین سلفی، یک سوراخ وجود دارد. همچنین این دستگاه ها مجهز به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر هستند. همچنین نسخه سوم دستگاه (احتمالا S۱۰E) نسخه ای ارزانتر و ساده تر است.

طبق گزارش های مختلف، سامسونگ مشغول مذاکره با شرکت مخابراتی «وریزون» است تا نسخه همخوان با استاندارد اینترنت ۵G را در آمریکا عرضه کند.به هرحال «بلاس» در تصویر جدید اشاره می کند دستگاه سمت چپ SE۱۰، دستگاه وسط S۱۰ و دستگاه سمت راست+S۱۰ است.موبایل SE۱۰ دارای ۲ دوربین پشتی است اما دو نسخه دیگر ۳ دوربین پشتی دارند. همچنین به نظر می رسد +S۱۰ دارای دو دوربین جلویی هستند که سوراخ یکی از آنها نیز بزرگتر است.در اوایل ژانویه «ایون بلاس» تصاویری را از S۱۰ منتشر کرد که لبه های اندکی داشت و درقسمت دوربین جلویی آن سوراخی دیده می شد.
مرجع : مهر
برچسب ها: گلکسی