به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۱۷۰۲۸۸

یک ماه شیرین‌تر از عسل در جزیره‌ی کیش

گروه گردشگری: این سفر یک سفر معمولی نیست. ماه‌عسل سفری است که قرار است در آن ‌یک عاشقانه‌ی آرام و دونفره را تجربه کنید. سفری که نیاز به برنامه‌ریزی و دیدن تمام جوانب سفر دارد و در آن نمی‌توان بی‌گدار به آب زد. چرا؟ چون قرار است همه‌چیز طبق خواسته و میل شما باشد و ذره‌ای آرامش‌تان را به هم نریزد. این سفر قرار است به یک خاطره‌ی شیرین زندگی تبدیل شود.
هرچند همه‌ی خاطرات شیرین فقط با سفرهای لوکس و هزینه‌های بالا رقم نمی‌خورد اما باید حد استانداردی از امکانات و رفاه را برای داشتن لحظات خوش عاشقانه فراهم کرد.
به ‌جای این‌که نگران هزینه‌ی ماه‌عسل، آن‌هم بعد از هزینه‌های سنگین عروسی باشید، با کمک هیپوتریپ و کارشناسان خبره‌ی آن می‌توانید تور کیش را با توجه به هزینه‌ای که در نظر دارید انتخاب کنید و این ماه شیرین را در یک جزیره‌ی رویایی تجربه کنید.
هیپوتریپ تور کیش ارزان را با توجه به هتل‌های مختلف در رده قیمت‌های مختلف ارائه می‌کند تا همه بتوانند این سفر را آن‌طور که دل‌شان می‌خواهد شیرین کنند.

مهم‌ترین بخش سفر که قیمت‌ها را به‌شدت تغییر می‌دهد انتخاب هتل است؛ بنابراین برای ماه‌عسل هم یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفر، هتل است. دلیل دیگر این‌که در این ماه معمولاً افراد دلشان می‌خواهد آرامش داشته باشند و دنبال هیجانات و بازدید از اماکن تاریخی و تجربه‌های پرهیاهو نیستند. تنهایی و خلوت برای آدم‌هایی که به‌تازگی کنار هم قرارگرفته‌اند به یک هتل خوب و آرام با امکانات رفاهی نیاز دارد تا همه‌چیز در دسترس باشد.
زمین تنیس برای یک ورزش آرام در یک عصر دل‌نشین گزینه‌ی خوبی است که بسیاری از هتل‌های کیش به آن مجهز هستند. استخر و اسکله‌های تفریحی، فضای سبزی برای قدم زدن و پیاده‌روی هم معمولاً از امکاناتی هستند که در تمام هتل‌های کیش فارغ از تعداد ستاره‌ها دیده می‌شود. هتل‌هایی مانند مریم، پارمیس، ایران و ...
اما اگر دل‌تان می‌خواهد برای این ماه رویایی هزینه‌ی بیشتری صرف کنید می‌توانید به سراغ هتل‌های لوکس بروید.

 هتل داریوش کیش
به هتل داریوش که می‌رسید معماری آن اولین چیزی است که جلب‌توجه می‌کند. معماری‌ای که از بنای تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد که روبه‌دریا یا رو به باغ قرار دارد و انتخاب آن به دست شماست. اتاق‌ها شامل «دوتخته لوکس» و «استاندارد» و سوئیت‌ها شامل «استودیو لوکس»، «رویال لوکس» و «لوکس آتوسا» هستند.
یکی از مزیت‌های هتل داریوش داشتن تورهای مختلف است؛ تورهای پارک دلفین‌ها، کشتی تفریحی، گشت دوره جزیره، کنسرت‌ها و باغ پرندگان.
خوبی دیگر این هتل فاصله‌ی نزدیکش از مراکز خرید است. شما با کم‌تر از یک ربع پیاده‌روی به مراکز خرید پردیس، مرجان و زیتون می‌رسید.
هتل داریوش دریاچه‌ای دارد که می‌توانید در آن به سراغ تفریحات آبی مانند قایق‌سواری بروید. علاوه بر این در این دریاچه یک استخر روباز برای آقایان هم وجود دارد که می‌توانند از آن‌جا خلیج‌فارس را ببینند.
اما تفریحات آبی هتل داریوش بیشتر از قایق‌سواری است. هتل داریوش مهم‌ترین سایت‌های غواصی جزیره را دارد و برای شما امکان تماشای دنیای زیرآب با غواصی اختصاصی را فراهم می‌کند.
دوچرخه‌سواری در پیست مخصوص این هتل، بازی تنیس و پینگ‌پنگ، سالن مخصوص بدن‌سازی و پینت بال، بیلیارد و ماساژ تایلندی از آن تفریحاتی است که خاطرات خوشی را برایتان فراهم می‌کند.
 
هتل مارینا پارک کیش
این هتل‌ اتاق‌های متفاوتی با متراژهای متفاوت دارد مانند «دبل پارک»، «دبل دریا»، «تویین پارک»، «تویین دریا» و «اتاق استاندارد» و سوئیت‌های مختلف مانند «سوئیت رویال»، «جونیور سوئیت دو خواب و تک خواب» و «سوئیت دو خواب و تک خواب».
هتل مارینا پارک یک نوار ساحلی طولانی دارد که می‌توانید در آن‌جا تفریحات و ورزش‌های آبی جذابی مانند جت اسکی، قایق‌سواری و غواصی است؛ اما اگر می‌خواهید هیجان‌انگیزترین تفریح آبی را تجربه کنید به سراغ پارک آبی مارینا یا پارک ویبیت (Wibit)بروید تا هیجان واقعی را تجربه کنید.
 
هتل ترنج
فارغ از همه‌ی تفریحات و هیجاناتی که درباره‌ی هتل‌های داریوش و مارینا دیدیم، یک فضای رمانتیک و احساساتی هم چیزی است که حسابی برای ماه‌عسل ساخته‌شده است. هتل ترنج یکی از رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش است.
آن‌چه در این هتل می‌بینید فراتر از چیزی است که انتظارش را دارید؛ کلبه‌هایی با کف شیشه‌ای‌ که روی آب بناشده‌اند و می‌توانید عبور ماهی‌ها را از زیر پاهایتان ببینید.
در این هتل امکانات تفریحی بسیاری وجود دارد اما آن‌چه بیش از همه هیجان‌انگیز است، کف‌های شیشه‌ای کلبه‌ها و تماشای زندگی زیر دریاست.
 
هتل شایان
یکی از هتل‌های قدیمی کیش که همه خاطرات زیادی از آن دارند هتل شایان است. یک هتل خوب با امکان دسترسی به مراکز خرید و ساحل و نزدیکی به اسکله بزرگ تفریحی کیش.
تفریحات دیگری مانند کلوب ورزشی‌های آبی و بولینگ و ایستگاه دوچرخه‌سواری هم در اطراف هتل شایان هستند که به‌راحتی می‌توانید هر وقت خواستید از آنها استفاده کنید.
 
علاوه بر استفاده از پکیج های مختلف تور کیش میتوانید بصورت انفرادی از طریق سایت هیپوتریپ نسبت به رزرو اینترنتی هتل ارزان اقدام کنید و تمامی هتل های جزیره کیش را در تاریخ دلخواه رزرو کنید و بصورت آنی واچر آن را دریافت کنید.