به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۱۷۰۳۰۸

فروش بیمارستان پرحاشیه!

گروه جامعه: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از فروش این بیمارستان خبر داد.
فروش بیمارستان پرحاشیه!
دکتر عباس معینی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) کرج فروخته شده است.وی در خصوص مبلغ فروش بیمارستان ابراز بی اطلاعی کرد.30 مهرماه هم خبر فروش این بیمارستان به مبلغ 217 میلیارد تومان اعلام اما موضوع نهایی نشد.بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه و به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است و گفته شده بدهی این بیمارستان به 120 میلیارد تومان می‌رسد که بخشی از آن مربوط به معوقات حقوق پرسنل است. این بیمارستان در حال حاضر دارای به روزترین تجهیزات در بخش قلب و آنژیوگرافی است.کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج  مدتهاست در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه خود دست به تجمع می‌زنند. سی‌امین تجمع کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج یکشنبه ۱۱ آذرماه انجام شد. حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در این تجمع که همچون تجمعات قبلی در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه انجام شد خواستار توجه مسئولین به مشکلاتشان و اقدام عملی به جای وعده‌های بی‌ثمر بودند.

کارکنان این بیمارستان با اعلام اینکه تجمعاتشان کاملاً صنفی است و در آن مخالفتی با نظام وجود ندارد تنها خواسته خود را احیای بیمارستان و دریافت دستمزد معوقه خود عنوان کردند. تجمع کنندگان نسبت به نحوه برخورد سازمان همیاری شهرداری‌های البرز به عنوان متولی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج هم گلایه و از وعده‌های بی‌ثمر این سازمان برای بهبود وضعیت انتقاد کردند.پیش از این معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیست، چند مالکیتی را از عوامل ایجاد مشکل برای این بیمارستان عنوان و اعلام کرده بود تا زمانی که مالکیت این مجموعه درمانی تکه تکه باشد امیدی به بهبود وضعیت فعلی نیست.  

سیامک جبارنیا گفته بود که دانشگاه علوم پزشکی پنج سال پیش قصد داشت تولیت این بیمارستان را بپذیرد اما با مخالفت مسئولان وقت بیمارستان مواجه شد.وی معتقد است  اگر مسئولان بیمارستان امام خمینی چند سال پیش با این پیشنهاد موافقت کرده بودند حالا مشکل بیمارستان حل شده و حتی به بازدهی مالی هم رسیده بود.وی اضافه کرده بود که چندی پیش به مسئولان این بیمارستان پیشنهاد دادیم که به خاطر بیماران کلیوی و دیالیزی استان اجازه دهند دانشگاه علوم پزشکی خودش نیرو و تجهیزات خدمات‌رسانی به بیماران دیالیزی را در این بیمارستان مستقر کند تا بیماران کلیوی استان به مشکل برنخورند ولی با این پیشنهاد هم موافقت نشد.این مسئول دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرده بود: این که امروز برخی می خواهند مشکلات امروز این بیمارستان را به گردن دانشگاه علوم پزشکی بیندازند اصلا قابل قبول نیست چون ما بارها هم کتبا و هم شفاها اعلام کرده‌ایم که برای حل مشکل این بیمارستان پیش قدم هستیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بیمارستان