به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۱۷۰۳۱۲

جدیدترین مصوبات اکران سینماها

گروه فرهنگ و هنر: سخنگوی کارگروه اکران از اکران فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی و فیلم «ترانه» به کارگردانی مهدی صاحبی از چهارشنبه (۳ بهمن‌) خبر داد و گفت در جلسه این کارگروه مدیر گروه سینمایی «هنر و تجربه» گزارشی از ادامه همکاری‌ها در روند هرچه بهتر دیده شدن آثار «هنر و تجربه» ارائه کرد.
جدیدترین مصوبات اکران سینماها
غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه دوشنبه (یکم بهمن‌ماه) کارگروه اکران به ایسنا گفت: فیلم سینمایی«سوءتفاهم» به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی بعد از اتمام جشنواره فیلم فجر در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد. همچنین فیلم سینمایی «ترانه»به کارگردانی مهدی صاحبی از چهارشنبه سوم بهمن‌ماه به سرگروهی سینما کورش اکران می‌شود.او همچنین گفت: اکران فیلم سینمایی «کلمبوس» به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی ادامه خواهد داشت.«پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی از چهارشنبه سوم بهمن در گروه زندگی بعد از فیلم «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه اکران می‌شود و نمایش «درساژ» در زیرگروه ادامه دارد.سخنگوی کارگروه اکران با اشاره به این‌که مدیر گروه سینمایی «هنر و تجربه» هم در این جلسه حضور داشته است، بیان کرد: جعفر صانعی مقدم مدیر گروه «هنر و تجربه» در جلسه امروز حضور داشت و از همراهی و همفکری در نمایش فیلم‌های «هنر و تجربه» و ادامه همکاری در روند هرچه بهتر دیده شدن آثار «هنر و تجربه» گزارشی ارائه کرد.

«سوءتفاهم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی درباره ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوءتفاهم» یا توهم است، و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و … .در فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی، مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان به ایفای نقش پرداخته‌اند. جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شود و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند...
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اکران فیلم