به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۷۰۴۲۱

کدام بیمه بدنه بهتر است؟

(استعلام آنلاین بیمه بدنه از بیمیتو)

گروه جامعه: طرفداران بیمه بدنه روز به روز در حال افزایش است. اغلب افراد به این نتیجه رسیده‌اند که با خطرات و ریسک‌هایی که در کوچه و خیابان‌ها وجود دارد بیمه شخص ثالث کافی نبوده و داشتن بیمه بدنه هم لازم است. همچنین قیمت این بیمه بسیار مناسب بوده و خدمات قابل‌توجهی هم دارد. حال باید ببینیم این بیمه چه خدماتی ارائه می‌دهد و کدام بیمه بدنه بهتر است
بیمه بدنه را بیشتر بشناسیم
بیمه بدنه زمانی خسارت می‌دهد که شما مقصر حادثه باشید. بله در این شرایط هم می‌توانید از بیمه خسارت دریافت کنید. حتی اگر با دیوار تصادف کنید می‌توانید خسارت ماشین خود را از بیمه بگیرید. پوشش‌هایی که بیمه بدنه دارد عبارت است از:
  • تصادف و برخورد خودرو به جسم ثابت یا متحرک
    سرقت کلی خودرو
    واژگونی و سقوط خودرو
    آتش‌سوزی و انفجار خودرو
این‌ها پوشش‌های اصلی بیمه بدنه است و تمام بیمه‌ها این‌ها را دارند. اما این بیمه تعدادی هم پوشش اختیاری دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را به بیمه بدنه خود اضافه کنید و از مزایای آن نیز در صورت نیاز استفاده کنید. حال باید ببینیم بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است و کدام‌یک از شرکت‌های بیمه بهترین خدمات را در این بیمه ارائه می‌دهند و با قیمت مناسب‌تری آن را ارائه می‌دهند.

مقایسه و انتخاب بهترین بیمه بدنه از بیمیتو
(خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمیتو)

به سؤالی که الآن باید جواب دهیم این است که بیمه بدنه البرز  بهتر است یا بیمه بدنه کوثر؟ اصلاً بیمه بدنه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد و بستگی دارد اولویت شما برای خرید این بیمه چه چیزهایی باشد.
بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می‌توانید قیمت و شرایط بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده، مناسب‌ترین بیمه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب کنید و آن را آنلاین بخرید. با بیمیتو می‌توانید بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با عواملی از جمله قیمت، رضایت مشتریان از مبلغ پرداخت خسارت، تخفیف‌های مختلفی که شاملتان می‌شود، تعداد شعب پرداخت خسارت و... مقایسه کنید و هرکدام که به نظرتان بیمه بهتری آمد را آنلاین بخرید.
علاوه بر بیمه بدنه امکان خرید بیمه شخص ثالث، آتش‌سوزی، عمر و... از بیمیتو امکان‌پذیر است. همین الآن می‌توانید وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه بدنه ماشین خود را دریافت کنید.