به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۷۰۴۳۲

تصاویری از اولین هتل فضایی لاکچری جهان

گروه عکس: آیا علاقه‌مند به دیدن روزی ۱۶ بار طلوع و غروب خورشید هستید؟ اگر جواب مثبت است باید با پرداخت ۹.۵ میلیون دلار تا ۲ سال آینده صبر کنید تا به آرزوی خود برسید.
تصاویری از اولین هتل فضایی لاکچری جهان
به گزارش خبرآنلاین، نمونه مفهومی اولین هتل لاکچری جهان در فضا موسوم به Aurora Station رونمایی شد تا بشر یک گام دیگر به سفر توریستی فضایی نزدیک‌تر شود.آنچه در زیر تصاویرش را می‌بینید، طراحی‌شده توسط استارتاپ آمریکایی Orion Span است که به‌صورت فول ماژولار طراحی‌شده و همه قطعات به یکدیگر وصل شده و تشکیل یک هتل لوکس را می‌دهد که ۶ نفر داخل آن جا شده و به مدت ۱۲ روز راهی سفر فضایی شوند.
کمپانی مذکور یک سال زودتر از پیش‌بینی قبلی، یعنی سال ۲۰۲۱ را سال راه‌اندازی هتل اعلام کرده است که به گفته «فرانک بونگر» مدیر کمپانی پس از پرتاب و استقرار هتل در فضا، بلافاصله خدمات‌دهی شروع خواهد شد.
هزینه سفر در نظر گرفته‌شده برای همگان قابل پرداخت نیست، اما بونگر می‌گوید بسیار اقتصادی بودجه‌ها را تعریف کرده و کسانی که قصد رفتن دارند، باید ۲۴ ماه قبل از آن آموزش‌های لازم را ببینند.
این هتل هر ۹۰ دقیقه یک‌بار دور زمین می‌چرخد و مسافران روزی ۱۶ بار طلوع و غروب خورشید را خواهند دید. دیدن کره خاکی از فراز ۲۰۰ مایلی هیجان‌انگیز خواهد بود.