به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۷۰۶۶
اظهارات رييس‌جمهور پس از ورود به تهران

طنين شعار «روحاني مچكريم» در فرودگاه مهرآباد

گروه سياسي: جمعی از دانشجویان و جوانان تهراني با نمادهایی به رنگ بنفش - رنگ ستاد تبلیغاتی رییس‌جمهور در دوران انتخابات - با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران، از رييس‌جمهور كشورمان و هيات همراه استقبال کردند.
طنين شعار «روحاني مچكريم» در فرودگاه مهرآباد
به گزارش ایسنا، جوانان و دانشجویان حاضر در فرودگاه مهرآباد، با شعار «روحاني مچكريم» در حمایت از حجت‌الاسلام روحانی و مواضع و دستاوردهای سفر وی به نیویورک، که برای شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام شده بود، سر دادند. رييس جمهور براي دقايقي به ابراز احساسات مردم و با در دست داشتن پلاکاردهايي که در آنها از مواضع رييس جمهور و حضور هيات ايراني در سازمان ملل تقدير شده بود، پاسخ گفت.

در محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری جمعی از جوانان برای ورود روحاني حلقه انسانی تشکیل دادند و گوسفند قربانی کردند. رئیس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات و شعار های حامیان خود با تکان دادن دست و از پنجره باز خودرو از آنان تشکر کرد که هوادارن به شعار روحانی روحانی تشکر تشکر و صل علی محمد بوی بهشتی آمد از اوحمایت کردند.

در همین حال چند نفر كه خود را از اعضاي بسيج دانشجويي معرفي مي‌كردند در مخالفت با گفت و گوی روحانی با اوباما با حضور در مهرآباد نسبت به این اقدام روحانی اعتراض کردند. خبرگزاري مهر، در گزارش جهت دار خود نوشت: مخالفان مذاکره با آمریکا در هنگام خروج روحانی از فرودگاه جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمریکا مانع از حرکت آن شدند، در این برخورد اعتراضی یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودروی رئیس جمهور پرتاب کرد.

دکتر حسن روحانی پس از ورود به تهران درپی سفر 6 روزه به نیویورک در جمع خبرنگاران درباره گفتگوی تلفنی خود با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: «دیروز در لحظه ای که در حال حرکت به فرودگاه بودیم آمریکایی ها تماس گرفتند که چند دقیقه ای را به صورت تلفنی با آقای اوباما گفتگو داشته باشم که این مکالمه انجام گرفت.»

وی ادامه داد: «بحثی که با آقای اوباما داشتیم عمدتا درباره موضوع هسته ای بود که بنده گفتم این موضوع حق ملت ایران است.» وی در ادامه توضیح مکالمه تلفنی خود با اوباما گفت: «ما در این گفت و گوی تلفنی به مذاکرات ایران با 1+5 اشاره کردیم و این که دریچه‌ای در این زمینه گشوده شده و باید از این فرصت استفاده کرد؛ چرا که فرصت زیادی نیست و باید در این امر تسریع شود.» روحانی گفت: «ایشان نیز گفتند که ما در این ایده مشترک هستیم و به وزیر خارجه خود دستور می‌دهیم که در این زمینه تسریع کند تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.»

دكتر روحانی تاکید کرد: «سیاست خارجی دولت یازدهم مبتنی بر منافع ملی ، مصالح ملی و در چارچوب عزت و مصلحت ایران و سیاست‌های کلی است که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند.» رئیس جمهور با اشاره به خواست آمریکایی ها برای ملاقات روسای جمهور اسلامی ایران و آمریکا گفت: «همان وقتی که عازم به آمریکا بودم مقامات آمریکایی ابراز تمایل کردند که دیداری با رئیس جمهور این کشور داشته باشم و مسئله بعد از ورود به آمریکا با جدیت بیشتری دنبال شد اما ما زمان کافی برای این ملاقات را نداشتیم.»

۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۶
روحانی واقعا کلید داشت... (136528)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۲۵
.....
روحانی مثل شیر باش و از این های و هوهای تاریخ مصرف گذشته نترس و جلو برو. (136541)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۱
1-واقعا این تندروهای وطنی آیا مطلبی که بین دو رییس جمهور رد و بدل شده طبق آنچه اعلان رسمی بوده است را خوانده اند ؟!!!! من که فکر نمی کنم چون اگر خوانده باشند می فهمند مذاکره خاصی نبوده که عزت ما زیر سوال برود
2- بنظر شما اوباما (هوشمندترین رییس جمهور آمریکا ) از اینکه قبل از تماس رسانه را درجریان گذاشته چه منظوری داشت ؟!اگر آقای روحانی جواب تلفن را نمی داد از لحاظ سیاسی چه لطمه ای می خوردیم وقتی ادعا می کنیم اختیار تام برای مذاکره داریم ولی حتی از جواب دادن به تلفن هم ابا داریم ضمن اینکه جواب ندادن به تلفن یعنی دست دوستی که از طرف آمریکا بطرف ما دراز شده است را پس زده ایم که این به کلیه مذاکرات موفقی که در طی این چند روز انجام شد لطمه جدی می زد که به نفع دولت صهیونیستی تمام می شد پس لازم بود به تلفن جواب داده شود کما اینکه تماس تلفنی رسمیت خاصی ندارد ولی وجهه ما را حفظ می کرد (136547)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۱
سياستمدارهاي ما عادت دارن هرروز يك حرفي بزنن ودائم نظرشونو تغيير بدن

پیر پیمانه کش من که روانش خوش باد

گفت پرهیز کن از صحبت پیمان شکنان (136626)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۰
نیروی انتظامی کجا بود اگر کسی با احمدی نژاد این کارو می کرد بیچارش می کردن (136636)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۷
این کفن پوشها وقتی که دلار 4200 تومن بود کجا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بجای روحانی جلیلی رئیس جمهور شده بود آیا دلار مرز 7000 تومن هم رد نکرده بود؟

چرا میگید دانشجو بودن؟
چرا به هر منگلی لقب دانشجو میدید؟ (136667)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۰
امریکا با این کار قصد داشت که چهره خودش از آن همه جنایت تطهیر کند و محور مقاومت را با خودش همراه نشان بدهد! (136706)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۳۵
سخنی با عزیزانی که این چند روز نگران رایشون شده بودند و ناامید و سرخورده:

از همه دوستان خواهش میکنم احساسات رو بذارن کنار و تو هر شرایطی منطقی فکر کنن. روحانی به حمایتهای ما در فضاهای مجازی بخصوص شبکه های اجتماعی شدیدا نیاز داره. با احساسات زود گذر و عجله در قضاوت تلاشهای این مرد رو که قدم در راه خاتمی گذاشته (البته با روش خاص خودش که تاکنون بسیار کارا بوده) پنبه نکنیم. طبیعتا این موضوع منافاتی با نقد منصفانه نداره و هیچگونه عقد اخوت دائمی هم بسته نشده.

اونچه که من نسبت بهش هشدار میدم عبارته از: جوزدگی, پیش داوری و قضاوتهای عجولانه, غلبه احساسات بر منطق, مطالبات حداکثری و پیش از موعد, قرار گرفتن در دام افراطیون و بازی کردن در زمین اونها و مواردی از این دست.
رفتار برخی از دوستان در چند روز اخیر متاسفانه همه این ویژگیها رو در خودش داشت و در کمال تاسف رسانه هایی مثل بهارنیوز بنظر من از انجام وظیفه خودشون در هدایت احساست عمومی به سمت فضای منطقی و عقلانی کوتاهی کردند.

دوستان! همه ما نگران کشور و آینده میهنمون هستیم و همگی دردهای مشترک داریم! اما یادمون نره که:

رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود / رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود (136726)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۳۲
من اصلاح طلبم و طرفدار روحاني . ديشب در همين كامنت هاي بهار نيوز با دلايل مفصل با شادي خياباني مخالفت كردم . امروز با ديدن اتفاقات فرودگاه مهراباد بيشتر به صحت حرف هاي خودم پي بردم .و البته اين ناراحت كننده است . ناراحت كننده است كه هموطن در مقابل هموطن ايستاده و داره شعار ميده . اين طرف به طرف مقابل ميگه مزدور افراطي سانديس خور . اون طرف هم ميگه مزدور ژيگول امريكايي . اين يعني چي ؟ يعني دوپاره بودن جامعه . يعني نداشتن وفاق در مورد يك اتفاق مهم در سياست خارجي .آقاي روحاني در سخنراني مجمع عمومي خطاب به اوباما چي گفت ؟ گفت ما ميخواهيم يك صداي واحد از امريكا بشنويم . اين حرف يعني اينكه ما هم بايد صداي واحدي داشته باشيم . غير از اينه ؟ ولي با تصويري كه امروز از مهراباد ديده شد نشون داديم تضادهاي دروني حل نشده كه يه عده با شعار و مشت به ماشين رئيس جمهور حمله مي كنن . ما مي تونستيم با عدم فراخوان شادي به اونها هم بهانه اردوكشي نديم تا پيروزي روحاني در نيويورك مخدوش نشه . چه ضرورتي داره حتماً حمايت خودمون رو از روحاني با جيغ و دست و هورا اعلام كنيم ؟ نميشه بهانه براي تضعيف روحاني به دست جناح راست نديم ؟ چي ميشد اگه فراخوان و پيامك گسترده نمي داديم ؟ با دست هاي خودمون جناح راست رو تحريك مي كنيم بعد ذوق زدگي هامون تبديل ميشه به سرخوردگي (136787)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۵۲
دوست عزیزکاملا باهات موافق هستم. و چند نکته رو از این 1 هفته بهتر فهمیدم:
1- گروه های فشار داخلی به رهبری جبهه پایداری و ساپورت روزنامه ای چون کیهان که. . . . منافع خود را از اقتصاد تحریمی در خطر می بینند و می دانند که پس از آغاز رابطه دیگر جایی در بین مردم ایران ندارند و. . . . .
2- تند رو های اسرائیلی و آمریکایی هم در مواضعی مشابه با تند رو های وطنی رئیس جمهور اوباما و رئیس جمهور روحانی را به باد انتقاد گرفته اند و حتی عده ای از گروه های تندرو امریکا می خواهند انتقام خود را از اوباما در بحث بودجه بگیرند.
و ما متوجه شدیم که وقتی دو شخصیت جهانی بخواهند مانند انسان به سمت مذاکره و رفع تنش و دوستی و صلح بروند ، منافع عده ای به خطر می افتد.
عاشقتیم روحانی..... (136800)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۰۶
حقیقتا
روحانی مچکریم . . . (137087)
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۱
باید جلوی این نیروهای خودسر که به رئیس جمهور محبوب اهانت کرده اند گرفته شود تا درس عبرتی برای دیگران شود. اینها طرفدار همان رئیس جمهوری هستند که 8 سال بزرگترین خدمت رو به اسرائیل کرد بطوری که اگه اسرائیل وارد جنگ روبرو با ایران میشد نمی تانست اینگونه به کشور آسیب برساند واین همه تحریم رو نصیب کشور کند. (136548)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۳۳
بشدت موافقم . خداییش اگه تو دولت قبلی رییس جمهور وقت از سفر سازمان ملل برمیگشت و یه اصلاح طلب همینجوری به سیاستش اعتراض میکرد چکارش میکردند؟
هرچند این رفتارها با معیارهای اصلاح طلبان همخونی نداره. (136788)
tara
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۹
این برخورد آمریکا با ما نتیجه تلاشها و سرسختی رئیسجمهور عزیز قبل بود ...... فکر کن (136835)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۴
دکتر،حمایتت میکنیم تا آخرش.منو یاد سید محبوبمون آقای خاتمی میندازی.هر دو تاتونو دوست داریم. (136555)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۰۹
از کجا تا آخرش حمایت می کنی؟ قطعی که این وسط نداره ان شاالله! (137205)
جاسم
Sweden
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۶
شعار که دادید و نظرتون رو اعلام کردید. جلوی خورو را گرفتن و کفش پرتاب کردن برا چی؟ قانونی عمل کردید؟ (136556)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۰۴
هنوز نمیدونی این افراطیا هرکاری میکنن حق و درسته و عین قانون! (136593)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۵
حرکت روحانی مورد حمایت اکثریت مردم است و شور و نشاط را به جامعه آورده است. مخالفین آرامش و ارتباط منطقی با کشورهای دنیا حیاتشان در تنش است همانگونه که ادامه حیات اسرائیل در تنش است. زنده باد روحانی. زنده باد امید. (136648)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۱۱
این افراد خودسر و بی فرهنگ که به رئیس جمهور صلح طلب کفش پرتاب کرده اند خواسته اند بگویند خدایی نکرده روحانی همانند بوش است !
این عمل بسیار شنیع و بسیار زشت است و این افراد به رأی مردم احترام نمی گذارند و با این کار نه تنها به 18 میلیون رأی دهنده به آقای روحانی توهین کرده اند بلکه با این کار یک ایرانی را با بوش مقایسه کرده و به همه مردم ایران توهین کرده اند.
شرم بر این جماعت به ظاهر ایرانی و در واقع دشمن ایرانیان (136696)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۶
مرگ بر تندروهای بی فرهنگ (136557)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۰۵
دوست عزیز در شان ما اصلاح طلبا نیس شعار"مرگ" سر بدیم.واسه همین منفی میدم! (136594)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۱
اين شعار مرگ بر... رو توى ما نهادينه كردن!!! بياين ديگه نگيم مرگ بر اين، مرگ بر اون، پرچم هيچ ملتى رو هم آتيش نزنيم، از فرهنگ به دوره!!! زنده باد روحانى (137047)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۲۴
مرگ را برای هیچکس روا مدار دوست من . فرق ما با آنها در همین است و بس . زنده باد اعتدال . خداوند هدایتشان کند . آمین (137176)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۸
ما که فعلا دستاوردی ندیدیم فعلا همه چیز به حرف بود دلار هم که تکان نخورد پس تشکر برای هیچ ؟ ماهم مچکریم!!!!!! (136560)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۴۱
اسمت با کامنت کژتابی داره (136791)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۰۱
کدوم دلارو میگی؟
دلار تو بازار که ارزون شده
دلارای خودتو میگی؟ (136804)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۵
چشمات رو باز کنی می بینی. فعلا همین که به رئیس جمهور مملکتتون احترام میگذارند و مثل اون یکی پشتشون رو بهش نمیکنند و برای ملاقات با او از هم سبقت میگیرند باعث افتخار و سربلندی است. اثرات دیگرش هم بزودی نمایان میشه. بیاری حق. (136829)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۸:۳۰
شما فعلا بسوز و سکوت کن ما ازت متشکریم (136941)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۴۷
دوست عزيز گندي رو كه اصولگراهازدن حالاحالا ها كار ميبره (137071)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۵۴
کاش یک صدم اون تندروها معرفت داشتی .... (137138)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۴۴
روحانــی : مکالمه تلفنــی با اوباما تقاضــای کاخ سفیـد بــود !

اختلاف بیــن اینــکه کی تقاضــای تماس تلفنــی ُ داده

نمیتــونن حل کنــن ، کاخ سفیــد میگه به درخواست روحانــی بوده

روحانــی میگه به درخواست کاخ سفیــد ، بعد میان از دم از مذاکــره

دوستانــه هم میــزنن / (136570)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۸
واقعا ....اینا درگیرین حالا حالا ها با خودشون (136589)
اقا خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۰
اصلا تو جه کاره هستی که اینها میخواستند یا اونها میخواستند اگر میخواهی به این سوال برسی که کی اول بوده کی بعدا زنگ رده برو از سران سه قوه سوال کن بعدا بیا اظهار نظر منفی بکن ضمنا اونهایی که دم از بسیجی بودن خودشون میزنند به سخنان مقام معظم رهبری بعد از جریانات حمله به رییس محترم مجلس یک کمی گوش بدهند ودقت کنند از خودسری هم بپرهیزند بعد اون اقایانیکه لباس نظامی به تن دارند اگر خیلی دوست دارند توی مسایل سیاسی دخالت کنند لباس های خودرا در بیاورند بروند به ارگانهای غیر نظامی و عقاید خود را بیان کنند اینطوری بهتره!! ن______ه غلام !!! (136652)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۳۸
این موضوع هیچ اهمیتی نداره و امثال شما که بهش میپردازن یا میخوان کارشکنی کنن یا خیلی کم عقلن!!!!!!!!!! (136733)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۰
دقيقا چتونه شما ؟! (136746)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۲۷
به علت وجود امثال جنابعالی و دوستانی تندرو مانند شماست که آقای روحانی پاسخ به درخواست دیدار اوباما رو نداد,وگرنه اون قدر که نتیجه و محتوای این مکالمه مهم هست پرداختن به مسائل جانبیش اهمیتی نداره.. (136783)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۲۹
الان تمام کشور های بزرگ و متمدن دنیا که حتی منافع در تضاد با هم دارند مثل آمریکا و روسیه هم پای میز مذاکره می نشینند و از حقوق و ادعای خودشون دفاع می کنند , اونوقت دوستان ما هنوز هم میگن که چرا تماس تلفنی انجام شده.ننگ باد بر افراد بی بصیرت (136785)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۴۸
من كه ميدونم شما از اين مكالمه ناراحتين كه نونتون بريده شد حالا چه فرقي مي كنه اصلاً من زنگ زدم. (137072)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۱
مخالفان مذاکره با آمریکا در هنگام خروج روحانی از فرودگاه جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمریکا مانع از حرکت آن شدند، در این برخورد اعتراضی یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودروی رئیس جمهور پرتاب کرد.

(کسی نبوده با اینا برخورد کنه ؟ ایران ملک خصوصیه ایناس؟ اونجاچاله میدون بوده کفش پرت کردن؟ (136580)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۳
ببینید چقدر مملکت ما بدبخت شده که این .... خودسر و متحجر به طرف رئیس جمهور محبوب و روحانی که لباس پیامبر تنش هست کفش پرتاب می کنن..... با آمدن روحانی و امنیت در جامعه منافعشان در خطر است اینها همانهایی هستند که از جانب احمدی نژاد که خودش قربانی لنگه کفشهای خارجیان است آمده بودنند یادمان نرفته که چطور احمدی نژاد را در مصر کتک زدند اینها فکر کردند که همه مثل احمدی نژاد ....... هستند اما اینطور نیست چون مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان این متحجران زدنند و اعلام کردند که ما شما را نمی خواهیم .
بهار صداقت داشته باش و بدون سانسور این پیام را بگذار (136582)
فرداذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۵
اون بی فرهنگی که به سمت روحانی کفش پرتاب کرده مثل اینه که به سمت 18 میلیون ایرانی کفش پرتاب کرده (136586)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۰
میگن گربه هیچوقت برای رضای مردم موش نمیگیره
اعتراض این افراد برای مردم نیست برای منافع خود هستند. (136601)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۱
این خودسری گروههای تند رو کی تمام میشود!!!!!!
لعنت بر کسانی که به منتخب مردم عزتمند ایران توهین می کنند.
شرمتان باد ای بی شرمان (136602)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۲
پرتاب کفش به طرف رییس جمهور!

از این همه آزادی رو دل نکنن یه وقتی.

این افراد باید شناسایی بشند و باهاشون شدیدا برخورد بشه.

هنوز یادمون نرفته سر دانشجوهای پلی تکنیک که به احمدی نژاد اعتراض داشتند

چه بلایی اومد. (136605)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۹
آقاجون دموکراسیه بذارید نیروهای خودسر خودشون را در فضای باز نشون بدن وگرنه در خفا فتنه گری میکنند و کاردستمون میدن
موقعی که جلو چشممون باشن میبینمشون فقط باید با تعداد زیادتری از جوانان پرشور اصلاحطلب و بدون تندروی نشون بدیم که در اقلیتن (136621)
خشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۰
خداياريشه تفکرات شريعتمداري گونه را بخشکان.تاملتي ازدست اين کوته فکران متعصب متحجرراحت شود (136622)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۲
روحانی مچکریم، زنده باد دکتر روحانی ، درود بر دکتر ظریف ظریف
خدایا چقدر باید از دست این تندروها بکشیم. (136627)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۸
الان یه سری من رو متهم میکنن میگن ساندیس خور و نفعت تو تحریمه و تندرو و طالبانی و ....
ولی خوش دارم ببینم تا حالا چه قدمی انجام شده در راه اقتصادی ؟
دلار که همون 3000 تومنه سیف هم گفت به هیچ وجه پائین تر نمیاد حقوق کارمند و کارگر 25 درصد زیاد شد تورم هم 45 درصد ؟
کلا ما قشر متوسط رو به پائین مث یه سری دانشجو نیستیم دم به دقیق طرف هر کاری مینه بریزیم بیرون تشکر کنیم یا مخالفت
ما وضع اقتصادیمون خرابه روحانی جون فکری به حال ما بکن
به خدا خرابه // نیاز به کمک داریم دلار که میگی ارزون نمشه حقوقها رو زیاد کن // یارانه کالایی میخواستی بدی اون چی شد؟؟؟؟؟ اینطوری بمونه من هم که به روحانی رای دادم میرم تو جلگه مخالفاش حداقل به بچه هام میگم این گشنگی و فقر نتیجه موندن پای عقیدست// البته اگر بتونم ازدواج کنم (136635)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۳
بحث با آمریکا وسایر دول جهان با حفظ آبرو و وجهه ی ملی حل میشود به فکر بسیج دانشجویی باشید (136643)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۳
از این ناراحتم که این گروه خودسر خودرا مذهبی می نامند و با اینکار موجبات دین گریزی جوان ها را فراهم می کنند. کارهاشون که یکی دوتا اثر مخرب نداره ...کلا نابودی ایران و اسلام رو باهم می خوان این خوارج....بدبختی حرف هم نمی فهمن وقتی باهاشون صحبت می کنی..فرهنگ ملی و مذهبی ما براساس احترام و خوشرفتاری از صدها سال فبل بوده و هست ولی چه فایده ..کو گوش شنوا... (136644)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۴
به تعبیر شاملو ...انسان دشواری وظیفه است....از اینکه رییس جمهور محترم این وظیفه دشوار را سزیف وار بدوش می کشد مچکریم...در این سو نیز خود سرها به وظایف خویش مشغول! (136647)
التفات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۱
اگر قرار بر انداختن کفش باشد ماها باید با احمدی نزاد چه ....میکردیم .وقتی فهم وشعور یک ملت را به زیر سوال برد...... (136655)
شادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۱
آقا اصلا از طرف روحاني بوده ما راضي هستيم ريس جمهور عزيز، بس نيست اين همه بدبختي و بيچارگي كشيدنمون
در هر صورت روحاني مچكريم (136672)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۳
به نظر بنده كه اين آمريكا همون آمريكاييه كه بهش يه عمر ميگفتيم مرگ به نيرنگت.آقاي روحاني هم نبايدگول اين چراغ سبزارو نخوره.رهبر نفرمود آمريكا دوسته .بلكه فرمود حريفه.....به هر حال مذاكره خوبه به شرط اينكه خون شهدا پامال نشه.و با اين مذاكرات احقاق حق بشه (136674)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۴
نفرین و مرگ بر تندروهای افراطی .کاری به جایی نمی برین (136675)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۹
خیلی جالبه!
خبرگزاری مهر آشوبگرانی رو که به سمت رییس جمهور کفش پرتاب می کنن ، «معترض» خطاب می کنه!! (136680)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۰۱
پرتاب کفش به سوی رییس جمهور مردمی ؟؟؟!!!!

اگه بکسی با رییس جمهور قبلی این کار رو می کرد چه سرنوشتی در انتظارش بود ؟؟؟؟؟ (136683)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۰۲
کاری نکردن بیچاره تندروها... خب لنگه کفش نمادشونه! می خواستن بگن که از چه گروهی هستن همین!!! (136685)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۱۰
بسيج دانشجويي كه تحصيل كرده است! بسيجي كه خشن نيست، تفكر منطقي و بدور إز جارو جنجال دارد، بديكران احترام ميكذارد تا ديكران به فرهنك و عقيده و مكتبش احترام بكذارند، شما بسيجي نيستيد، شما مابه سرافكندكي ملتي هستيد كه به رييس جمهور بركزيدهاش توحين كردهايد، شما را در دانشكاه بأيد بيشتر با دروس اخلاقي اشنا كنند (136695)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۱۱
کسانی که مخالف اقدام رییس جمهور منتخب ملتند در واقع باخواست ملت فهیم ایران مخالفت میکنند وره به جایی نمی برند وخودرا منفور میکنند. (136698)
بسیجی پلاک دهه 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۲
سلام به روحانی و تیم قوی مذاکراتش که نمودار فرهنگ اعلای اسلام علوی بودند.
کسی که بسمت رئیس جمهور منتخب واقعی مردم کفش پرت می کند بسیجی نیست بلکه مزدور جیره خواری است که منافعش ( در حقیقت منفعشان) را در معرض خطر می بیند.
این رفتار متحجرین است که در انتخابات بایکوت شدند و محکوم به نابودی اند.
زنده باد اعتدال و تدبیر و سیره علوی و ننگ و نفرین بر تندگرایان اموی!!!!
رزمنده دفاع مقدس با 101 ماه اسارت (136710)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۲۴
زنده باد بسیجی واقعی (137223)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۴
دکتر روحانی در 3روز چندین مصاحبه و سخنرانی پی در پی انجام داد بدون آنکه کوچکترین نقطه ضعف و یا بقول خودمونی یک سوتی بدهد. از صلابت ،لبخند،دقت،ذکاوت،سوادسیاسی و همه خوبی هایی که یک رئیس جمهور خوب باید داشته باشد برخوردار بود بنابراین باید گفت روحانی مچکریم و امیدرواریم راهی که در پیش گرفته ای مستدام باشد. (136713)
ایرانی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۵
جانم فدای رئیس جمهور محبوب ایران روحانی
روحانی حمایتت می کنیم.... (136714)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۴۰
شخصی را به جرم انتقاد از آقای احمدی نژاد بازداشت کردند ایا این شخص که کفش به رئیس جمهور زده را بازداشت کردند؟..... (136735)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۷
انقدری که این اصلاح طلبها واسه دیدار روحانی و اوباما نظر و نیاز و دعا کردند و خوشحال شدند واسه ظهور کرده بودن یه 20 30 سالی جلو افتاده بود به خدا
منتشر کن بهار جان (136755)
يا حسين ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۸
مرگ نه
تنبيه شديد اوباش كه بجاي رهبر از اسرائيل دستور ميگيرند را داريم
چه معني دارد كسي به رئيس جمهور منتخب مردم كه از رهبري هم اختيار كامل و اجازه مذاكره گرفته و با رفتارش دشمنان بدخواه را عصباني و دلخور كرده توهين كند و سپس آزادانه بگردد
دولت بايد با جديت كامل و بدون گذشت از حقوق مردم اوباش ا را دستگير و از آبروي بسيجيان ارزشمند وطن حمايت كند
در صورت چشم پوشي دولت مردم قطعاً و به هيچ وجه از دولت گذشت نخواهند كرد (136757)
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۰۲
بسيجي يعني شرف بسيجي يعني آبرو بسيجي يعني پيرو رهبر بودن بسيجي يعني دشمن اسرائيل جنايتكار بودن و بر خلاف خواست اسرائيل عمل كردن

وقتي رئيس جمهور منتخب از رهبري اجازه مذاكره گرفته و همه بزرگان از عملكرد چندين روزه اش تشكر كرده اند چه لزومي دارد افراد خودسر خواست دولت نامشروع اسرائيل را در ايران انجام دهند
مگر نمي بينند كه اسرائيل كثيف و پليد و جنايتكار كودك كش نامشروع و همچنين اعراب ديكتاتور از نزديكي ايران و آمريكا كه اكنون تقريبا دست عقلاي ضد جنگ افتاده ، دلگير و ناراحت و عصباني هستند
حالا عمل بر طبق خوشايند اسرائيل و ديكتاتورها و مرتجعين منطقه چه معني اي دارد؟ (136760)
قاسم 3-2-41
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۰۹
سلام : آقاگفتيد كليد دارم .
درعمل كليد ريموت شده است درهاي بسته را ازراه دور بازمي كند.
توفيق روز افزون -----------------------------------------------متشكريم (136767)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۱۱
با تشكر از توجه ميداني آقاي روحاني و رهبر عزيزمان كه با درايت كامل و حفظ آبروي ملت ايران دست از اين تنشهاي بي بهره و جنك افروز برداشتن و ذوق تفكر ديني و علمي و آزادي و دمكراتيك در ميان اين ملت بوجود آورند بسيار ممنونم (136771)
رضا.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۱۶
رییس جمهوری که با پشتوانه عظیم مردمی, بخواهد حتا اجازه ی گفتگوی تلفنی با رییس جمهور آمریکا را از راست افراطی (طالبان ایران) بگیرد, ضعف مفرط خود را هم در داخل و هم در خارج نشان می دهد...!؟پرهیز از گفتگو بیانگر ضعف است نه قدرت و اقتدار...!؟اشتباه آقای روحانی در پرهیز از رو در رو شدن با آقای اوباما و نپذیرفتن دعوت امریکاییها برای گفتگو وملاقات, تا حدودی با برقراری تماس تلفنی جبران شد...!؟ (136776)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۱۹
ملت ایران به روحانی به خاطر همین مواضعش رای داده وتا اخر هم حمایت خواهد کرد چنانچه اسرائیل ناراحته شاید حامیانش در داخل هم از این مذاکره با عزت ناراحتند (136779)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۲۲
اين نوع حركات حاكي از تلاقي منافع اين گروه ومنافع اسرائيلي ها است . چون رفتار ديپلماتيك عرصه را بر اسرائيلي ها تنگ مي كند و ديگر قادر نيستن بخاطر تبليغات ايران هراسي و اسلام هراسي جهان را براي فشار به ايران به اجماع برسانند فلذا بشدت از اين نوع تحركات نگرانند . حال اين افراد خواسته يا ناخواسته در جهت تامين منافع آنها دست بكار شدن (136782)
ایرانـــــی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۲۸
این روزا تازه دارم به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم ...
بابت همین مچکرم ازت دکتر روحانی دوست داشتنی :) (136784)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۳۵
حسن کلید رو کن ---- دنیا رو زیرو رو کن (136789)
حسین ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۰
رییس جمهور عزیزمون ما مردم حمایتت می کنیم و ازت ممنونیم که چهره ی دیگه ای از ایران به جهان نشون دادی

من نمیدونم(میدونم) این خودسرها از طرف کی حمایت میشوند و اینگونه گسداخانه هرکاری که دلشون میخواد میکنند.
آیا وقت این نرسیده که تکلیف این به اصطلاح خودسرها معلوم بشه؟ (136817)
a.g
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۲
لعنت به این افراطی های تهی مغز (136842)
پا گنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۵
به فرد هتاک اخطار میکننیم: حلقت به اندازه 60 میلیون کفش جا داره؟ که جفت پا بریم تو حلقت؟ (136849)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۰
جای تاسف است که در کشوری اسلامی عده ای افراطی فقط دشمنان را شاد کردند این گروه حافط رانت خواران هستند شاید حافط اسراییل خودشان با این کار زشتی که انجام دادند باید خجالت بکشد (136858)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۸
رهبری روحانی هاشمی خاتمی متشکریم (136874)
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۵۹
روحانی مچکیرم (136902)
Qeysar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۸:۳۱
همین الان اخبار BBC Persian را گوش دادم که گفت قیمت دلار به زیر 3 هزار تومان رسید اما بعد از اعتراض عده ای و پرتاب کفش به سمت خودروی رئیس جمهور دوباره قیمت دلار به بالای 3 هزار تومان رسید! (136942)
پویا درم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۸:۴۱
درودبرروحانی ازادمرداین کورباطنان بی فرهنگ درغارتاریک جهل وبی خبری هرگز دیدگان برخورشید نمیگشایند تادرنورحقیقت شستشو کنند وغبارکینه بی جهت ازدل بزدایندامیداست روزگارمرگ خواهان بسرامده تازندگی سازان باقی بمانند (136956)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۸:۵۸
اقای روحانی این جماعت زیر پای شما را میزنن، به این جماعت اعتمادی نیست، اینان حلقه بهگوشند. در انتخاب استانداران هوشیار باش که ضربه نشی.... (136972)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۰۹
برو بابا هیچی واسه اختلاف انداختن پیدا نکردین بحث تلفنو اولو پیش کشیدین.اولا رایس گفته ما اول خواستیم دوما از طرفه هرکی بود تا کوتاه فکرهایی مثله تو باشن سیاست مدارا باید مخفی کاری هم بکنن مهم اینکه روحانی به خاطره منافع منو تو این کارو کرده.روحانی مچکریم (136982)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۱۶
شما 8 سال مملکت دستان بود این بود نتیجه اش.مگر عدم رابطه با امریکا باید ابدی باشد.از اقای روحانی تشکر میکنیم امیدواریم که در اینده روابط دو کشور به بالاترین سطح برسد ومسئله هسته ای کشور هم حل شود. (136990)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۳۲
به نظرم از الان باید برای مراسم 13 آبان طوری برنامه ریزی شود که از شعار مرگ بر امریکا پرهیز شود (137008)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۴۴
روحانی اصلا مچکر نیستیم (137120)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۴۵
این آقایان بسیجی نما چرا جلوتر از مقام عظمای ولایت قدم بر می دارن؟! حداقل صبر می کردن آقا حکم بدن بعد کفش پرتاب می کردن!!! هر چند که مطمئنا رهبر فرزانه ایران هیچگاه از این دست اقدامات تخریبی حمایت نمی فرمایند.
به هر حال افرادی که نام بسیج و بسیجی را لکه دار نموده اید! بدانید و آگاه باشید که اکثریت قاطع ملت ایران از این رفتارهای خلاف اخلاق خسته اند و از ادبیات 8ساله گذشته درس های خوبی آموخته اند. (137122)
جمشید آریا نسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۴۷
مردم ما ایران بزرگ به این افراطیون رای ندادند پس در اداره مملکت دخالت نکنند. درود بر مردم دانای ایران (137124)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۵۹
افراطيون جيره خوار و يا عنوان تاريخي شعبان بي مخها هميشه بوده اند و متاسفانه خواهند بود (137149)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۲۲
بیخود دنبال صیهونیستها نگردید چون نوع وطنی اش که از تنش زدایی رییس جمهور با جامعه جهانی بسیار ناراحت است راامروز در مراسم استقبال به چشم دیدیم... (137173)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۴۳
مردم را شاد کردی ؛ خداوند خیر وبرکتش را در زندگی بهت نشان بده.از تدبیرت متشکریم. (137243)