به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۷۰۸۶۰

بیرانوند: به انتخاب AFC کاری ندارم

بیرانوند: به انتخاب AFC کاری ندارم
گروه ورزشی_ رسانه ها: علیرضا بیرانوند همچنان گل نمی‌خورد و کلین‌شیت پشت کلین‌شیت و درخشش پشت درخشش و حالا یک ملت امیدوار است تا بعد از ۴۳ سال تیم‌ملی فوتبال ایران با عملکرد مثال‌زدنی دروازه‌بانش دوباره آقای‌آسیا شود. بیرو بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ آسیا بود اما جایزه‌اش را کنفدراسیون فوتبال آسیا دزدید و درنهایت بی‌انصافی آن را به بازیکن قطری داد و حالا ستاره ایران در حال درخشش است تا حقانیت خود را ثابت کند و امیدوار است که امشب نیز در بازی با ژاپن به تیم ملی کمک کند. گفت‌وگوی فرهیختگان با بیرانوند را در ادامه می‌خوانید.

برخی رسانه نوشته بودند عملکردت تودهنی بزرگ به AFC بود که تو را به‌عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب نکرد.
تا قهرمانی فقط دو فینال دیگر باقی مانده و فقط‌ و فقط به رویداد بزرگ جام‌ملت‌های آسیا که در آن هستیم فکر می‌کنم و به هیج چیز دیگری کاری ندارم.

اما آن عنوان حق تو بود.
امیدوارم بتوانم مزد زحماتی که از قبل کشیده‌ام را در این جام بگیرم. تمام تمرکز و توانم را در این جام خواهم گذاشت تا تیم ملی فوتبال ایران موفق باشد و مردم کشورم شاد شوند.

خودت قبول داری که بهترین بازیکن آسیا در سال قبل بودی؟
شما محبت دارید اما من نباید این سوال را پاسخ بدهم.

کمی درباره پنجمین کلین‌شیت خود در جام ملت‌های آسیا و پیروزی برابر چین صحبت کن.
خدا را شکر که برنده بودیم و چین را هم شکست دادیم. همه هدف ما این است که مردم را خوشحال کنیم. بعد از 15 سال به جمع چهار تیم برتر رفتیم و حالا به ژاپن فکر می‌کنیم تا بتوانیم بعد از 43 سال به فینال صعود کنیم. خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم که فکر می‌کنم یکی از بهترین نمایش‌هایمان بود و امیدوارم در دیدار با ژاپن هم بی‌اشتباه عمل کنیم.

از پس ژاپن بر می‌آییم؟
امیدوارم با برد زمین را ترک کنیم. ژاپن حریف سرسختی است ولی با کادر و بازیکنان خوبی که داریم هرکاری برای تیم ملی امکان‌پذیر است. ما جلوی چین با نظم و بدون اشتباه بازی کردیم و امیدواریم این روند در بازی با ژاپن که دشوارترین بازی‌مان است هم اتفاق بیفتد.

ملی‌پوشان چقدر برای قهرمانی آماده هستند؟
چند برابر مردم برای قهرمانی‌انگیزه داریم و می‌خواهیم کاری کنیم دل مردم شاد شود. تیم‌ها همه خوب هستند. ژاپن صعود کرده و در ادامه باید با تمرکز بیشتری به میدان برویم. تا امروز اشتباهی نداشته‌ایم و باید تا رسیدن به قهرمانی همین روند را حفظ کنیم.
برچسب ها: بیرانوند