به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۷۱۳۵۶

ابراز اميدواري هادی خامنه‌ای براي رفع حصر

ابراز اميدواري هادی خامنه‌ای براي رفع حصر
گروه سياسي: حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در دیدار با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد: موسوی  با فساد در هر شکل و سطحی برخورد می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کرد. وی در این دیدار که در آستانه دهه فجر انجام شد با یادآوری خاطراتی از سال‌های مبارزه علیه رژیم شاه و خدمات مهندس موسوی و‌ دکتر رهنورد به  کشور  و نظام جمهوری اسلامی گفت: هر وقت به وضع اقتصادی و اجرایی کشور نگاه می‌کنم افسوس می‌خورم که چرا نباید از تجربه و نظرات راهبردی انسانهای دلسوز و کارآزموده و پاک دستی مثل آقای موسوی  و خانم دکتر رهنورد بهره برده شود؟ مگر جامعه چنین سرمایه‌ای را به راحتی به دست آورده که از آن غفلت می‌شود؟

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با اشاره به مفاسد موجود در برخی دستگاه‌‌ها که خبر آن همه روزه در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ گفت:در دهه شصت حتی شاهد اندکی از اینگونه مفاسد نبودیم که دلایل مختلفی داشت. یکی از آن‌ها مدیریت کارآمد دولت با وجود همه مشکلات ناشی از جنگ و تحریم‌ها بود. آقای موسوی نه تنها با فساد در هر شکل و سطحی برخورد می‌کرد که نسبت به زمینه‌های بروز آن هم حساس بود. وی در پایان اظهار امیدواری نمود که هر چه سریعتر حصر مهندس میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و دکتر زهرا رهنورد خاتمه یابد.