به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۷۱۳۵۹

قهر رامبد جوان، دلیل احتمالی پایان خندوانه

گروه فرهنگ و هنر: جمعه‌شب رامبد جوان با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود، تلویحاً از پایان برنامه «خندوانه» خبر داد و مخاطبان تلویزیون و علاقه مندان این برنامه را حسابی غافلگیر و البته متعجب کرد.
قهر رامبد جوان، دلیل احتمالی پایان خندوانه
جمعه‌شب رامبد جوان با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود، تلویحاً از پایان برنامه «خندوانه» خبر داد و مخاطبان تلویزیون و علاقه مندان این برنامه را حسابی غافلگیر و البته متعجب کرد. رامبد جوان، با چند جمله مختصر و کوتاه خبر پایان برنامه را اعلام کرد و نوشت:

«حدود ۷۲۰ قسمت «خندوانه» ساختیم و پخش کردیم. ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم. ان شاءا... بعد از عید دیگه در خدمت تون نخواهیم بود.»

این در حالی ا‌ست که با شناختی که طرفداران و دنبال‌کنندگان رامبد جوان از او دارند، معمولا در خصوص تصمیمات جدیدش به ویژه درباره برنامه «خندوانه» توضیحات کاملی می‌داد و به چند جمله بسنده نمی‌کرد. روزنامه خراسان ماجرا را این گونه تفسیر می کند:
علاوه بر چند جمله کوتاه او که بوی دلخوری از آن می‌آید، حدود یک ماه پیش رامبد جوان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود، با وجود همه سختی‌ها تا زمانی که مردم بخواهند «خندوانه» را ادامه می‌دهد و وقتی نظرات مردم را می‌شنود احساس می‌کند همچنان باید «خندوانه» را ادامه دهد.

بنابراین احتمال می‌رود رامبد جوان نتوانسته برای ادامه دادن این برنامه با شبکه نسیم به توافق برسد و اکنون در اقدامی قهرآمیز به کار خود در شبکه نسیم پایان داده است. یا شاید رامبد جوان قصد داشته با پایان دادن به پربیننده‌ترین برنامه شبکه نسیم و البته تلویزیون، از سازمان صداوسیما امتیازاتی بگیرد و از این طریق مسئولان را تا حدی برای برآورده کردن خواسته‌هایش متقاعد کند. کاربران نیز در قسمت نظرات دلایل و حدس های خود را از پایان کار خندوانه بیان کرده اند:

مرجع : برترینها
برچسب ها: رامبد جوان