به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۷۱۷۰

قاسم‌پور: با شوکر به ما حمله کردند!

آنها هم به آبادان خواهند آمد
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت گفت: پس از پایان بازی با گل‌گهر سیرجان با شوکر به ما حمله کردند.
ابراهیم قاسم‌پور در خصوص دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: بازی جالبی نبود زیرا زمین مسابقه بسیار خراب بود و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال بر چه اساسی این زمین را مورد تأئید قرار داده است یا باید مسائل مالی در این زمینه دخیل باشد و یا بحث رابطه باعث شده که در چنین زمینی بازی انجام شود. وی در مورد حواشی که در این دیدار به وجود آمد یادآور شد: در جریان بازی افرادی نزدیک نیمکت ما حضور داشتند که دائم به ما فحاشی می‌کردند و از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند. در نهایت هم پس از پایان بازی با شوکر به ما حمله کردند که متأسفانه هیچ برخوردی هم به آنها نشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تأکید کرد: در جریان بازی دائم به ما فحاشی می‌کردند و ما هیچ واکنشی نشان ندادیم تنها به آنها گفتم ساکت باشند اما متأسفانه پس از بازی این اتفاق رخ داد و نکته تأسف‌بارتر این بود که مدیرعامل باشگاه گل‌گهر این موضوع را تکذیب می‌کرد. او به راحتی دروغگویی را به بازیکنانش یاد می‌داد ما حتی اسامی افراد نیروی انتظامی که شوکرهایی را از هواداران گرفتند داریم امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با این موضوع برخورد کند. وی افزود: اگر برخوردی صورت نگیرد سایر تیم‌ها هم دست به چنین کاری می‌زنند نمی‌شود در جایی امنیت وجود نداشته باشد و در جایی دیگر شرایط برای تیم کاملاً مهیا باشد آنها هم به آبادان خواهند آمد قرار نیست فقط با ما برخورد شود اگر بحث برخورد است باید با همه صورت بگیرد. اهل تهدید نیستم نمی‌توان با هوچی‌گری نتیجه گرفت.

حسن کشاورز مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره اظهارات قاسم‌پور گفت: فیلم بازی موجود است و مشخص است که در جریان بازی هیچگونه فحاشی صورت نگرفته است. پس از پایان بازی هم تیم با آرامش کامل ورزشگاه را ترک کرد فقط یک مشاجره لفظی بین یکی از بازیکنان حریف با یکی از تماشاگران صورت گرفت. وی افزود: هیچ شوکری در کار نبوده حالا اگر می‌خواهند بزرگ‌نمایی کنند دست خودشان است نمی‌توان به راحتی شوکر را حمل کرد اگر آقایان مستنداتی دارند ارائه بدهند تا ما برخورد کنیم دوست نداریم که این روند وجود داشته باشد ما حتی برای راحتی آنها موافقت کردیم که بازی15 دقیقه زودتر برگزار شود تا آنها به پروازشان برسند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه قاسم‌پور به زمین بازی ایراد گرفته و عنوان کرده بود که یا مسائل مالی و یا بحث واسطه باعث شده تا این زمین تأئیدیه بگیرد اظهار داشت: اگر او با این افراد سروکار دارد به دیگران نسبت ندهد شاید برنامه خودش باشد او بیشتر در ادبیاتش دقت کند، زمین مسابقه هیچ موردی نداشته و ما هر ساله در این زمین بازی می‌کنیم اگر زمین هم مشکل داشته باشد میزبان باید شاکی باشد زیرا این تیم میزبان است که می‌خواهد روی زمین بازی کند، میهمان می‌آید که زیر توپ بزند و یک امتیاز کسب کند.
مرجع : فارس

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۲:۲۸
راست میگه ، هیچ فحاشی صورت نگرفته! چون این ها ادبیات عرف میادین ورزشی شده و از نظر آقایان فحش نیست!!! (138155)