به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۱۷۱۷۰۸
گره گشایی با احسان و اشکان و مسعود

تراکتورسازی، نفت‌مسجدسلیمان را به آتش کشید!

گروه ورزشی: تراکتورسازی تبریز با گل‌های دژاگه و سوگیتا و یک گل به خودی اولین بازی نیم فصل خود را با پیروزی تمام کرد و بدین ترتیب اولین سه امتیاز این تیم با لیکنز به حساب تبریزی ها واریز شد.
تراکتوری ها که نیمه اول بازی امروز را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند تنها پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم حملات شدید خود را روی دروازه تیم مهمان شروع و در هر چند دقیقه یک بار دروازه نفتی ها را باز کردند. اشکان دژاکه، سوگیتا و مدافع حریف، سه گل تراکتوری ها را در بازی به ثمر رساندند و بدین ترتیب تبریزی ها توانستند اولین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر را به همراه سرمربی جدید به دست آوردند.
 
چهارشنبه 17 بهمن ماه؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز؛ تعداد تماشاگر: 35000
داور: رضا کرمانشاهی کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و یعقوب حجتی
 
ترکیب تراکتور سازی تبریز:
 
  • محسن فروزان
    ایمان سلیمی
    محمد طیبی
    دانیال اسماعیل‌فر
    احسان حاج‌صفی
    مهدی مهدی پور
    اکبر ایمانی
    مسعود شجاعی
    یوکیا سوگیتا
    اشکان دژاگه
    آنتونی استوکس
 
ترکیب  نفت مسجد سلیمان:
حبیب فرعباسی
  • موسی کولیبالی
    سید محمد حسینی
    میلاد خدایی
    یوسف وکیا
    علیرضا علیزاده
    محمد پاپی
    صادق صادقی
    عباس عسکری(دقیقه 65 اکبر آفاقی)
    محمد شادکام
    اسماعیل شریفات
 
اخطار
اسماعیل شریفات (23)، موسی کولیبالی (48) از نفت مسجد سلیمان
 
شرح گل‌ها
تراکتورسازی 1 نفت‌مسجد‌سلیمان 0 (دقیقه 50، اشکان دژاگه): ضربه ایستگاهی که چسبیده به محوطه جریمه نصیب تراکتورسازی شده بود با یک ضربه فنی و بی نظیر از کاپیتان تیم ملی ایران  اشکان دژاگه ،به زیر طاق دروزاه فرعباسی فرو آمد تا تراکتور سازی  درهمان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل اول خودش دست پیدا کند .وی حالا با این گل باز هم تبحر خودش را در نواختن  این گونه ضربات به اثبات رساند.
تراکتورسازی 2 نفت‌مسجد‌سلیمان 0 (دقیقه 56، سوگیتا): در  پی یک ضد حمله ،پاس زیبای مسعود شجاعی به یوکیا سوگیتا با حرکت پا به توپ این وینگر ژاپنی همراه شد و در ادامه ضربه دقیق و فنی این بازیکن تراکتور را به گل دوم رساند. 
 
تراکتورسازی 3 نفت‌مسجد‌سلیمان 0 (دقیقه 66، مدافع حریف): سانتری که از سمت چپ روی دروازه تراکتور ارسال شد باعث شد مجتبی حسینی  که برای دفع توپ به هوا پریده بود به اشتباه دروزاه خودش را باز کند تا ترکتور به گل شوم خود دست پیدا کند.