به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۱۷۱۷۲۱
پرسپولیس 2 پدیده شهر خودرو 0

پرسپولیس صدر جدول را از سپاهان و پدیده گرفت

گروه ورزشی: شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب برد شیرین 2-0 به صدر جدول لیگ برتر رسیدند.
پرسپولیس صدر جدول را از سپاهان و پدیده گرفت
به گزارش "ورزش سه"، در اولین هفته از لیگ برتر در دور برگشت سپاهان مقابل نفت آبادان متوقف شد تا شانس صدرنشینی را به دو رقیب جدی خود در بازی امروز بدهد. پدیده که در تعطیلات با تغییر مالکیت به مدیران شهر خودرو سپرده شده، با انگیزه بالاتری نسبت به گذشته مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت.

استادیوم آزادی   
تماشاگر: حدود 25 هزار نفر
داور: سیدمهدی سیدعلی
کمک داوران: سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم
داوران پشت دروازه: سیدرضا مهدوی و امیر عرب براقی
داور VAR: علیرضا فغانی
 
پرسپولیس:
 
  • علیرضا بیرانوند
    سیدجلال حسینی
    شایان مصلح
    شجاع خلیل زاده
    مهدی شیری
    کمال کامیابی نیا
    احمد نوراللهی
    سیامک نعمتی
    امید عالیشاه ( 66- ماریو بودیمیر)
    علی علیپور
    سروش رفیعی (73- بشار رسن)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
پدیده مشهد:
 
  • میلاد فراهانی
    محمدحسین مرادمند
    عبدالله حسینی
    مرتضی منصوری
    محمدرضا ناصحی (78- سینا زامهران)
    مسعود ریگی
    اکبر صادقی
    محمد قاسمی‌نژاد
    امین قاسمی‌نژاد
    سعید صادقی (67- یونس شاکری)
    حسین مهربان (67- بهنام برزای)

سرمربی: یحیی گل محمدی
 
کارت زرد:
دقیقه 56: شجاع خلیل زاده
دقیقه 75: عبدالله حسینی
 
شرح گلها:
پرسپولیس ۱ پدیده شهر خودرو ۰: (دقیقه ۲۳، علی علیپور): روی خطای مشکوک پنالتی که داور روی مصلح اعلام کرد، علی علیپور پشت توپ قرار گرفت و آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد.
  • پرسپولیس 2 پدیده شهر خودرو 0 (دقیقه 31: سیامک نعمتی):  پرسپولیس از سمت چپ زمین با حرکت تیمی و ارسال پاس‌های کوتاه در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که این توپ را مدافعان پدیده دور کردند. اما در ادامه کامیابی‌نیا صاحب توپ شد و با پاس کوتاهی نعمتی را در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت کرد که شوت زیبای این بازیکن پس از برخورد به دست‌های فرهانی وارد دروازه شد.
نکات ویژه:
یحیی گل محمدی اکنون یازدهمین تجربه حضور خود روبروی پرسپولیس را تجربه می‌کند. او پیش از این با هدایت صبای قم، نفت تهران، ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی نیز برابر پرسپولیس قرار گرفته بود.
  • حاصل تقابل سرمربی کنونی پدیده مشهد با پرسپولیس طی 11 دیدار اخیر، 5 برد، 2 تساوی و 4 باخت بوده است و این در حالی است که در چهار تقابل قبلی موفق به شکست پرسپولیس نشده است. در این تقابل‌ها تیم‌های او 13 گل به ثمر رسانده و 10 گل دریافت کرده‌اند.
    در نقل و انتقالات زمستانی برانکو ایوانکوویچ مهدی شیری، محمد نادری، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سعید کریمی و ماریو بودیمیر را به لیست تیمش اضافه کرده است. از این جمع مهدی ترابی به دلیل محرومیت قادر به حضور در بازی امروز نیست.
    گادوین منشا، حمید طاهرخانی و احسان علوان زاده نیز نفراتی بودند که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع پرسپولیس جدا شده‌اند.
    پدیده مشهد نیز در نقل و انتقالات زمستانی بهنام برزای و میلاد فراهانی را جذب کرده و محمدرضا خلعتبری، فریبرز گرامی، سعید جلالی راد، محمد ناصری از این تیم جدا شده‌اند.
    دیدار رفت دو تیم در استادیوم ثامن مشهد با گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.
    در شروع نیمه دوم مهدی شیری با شماره 70 به میدان آمد. شماره‌ای که بر تن علی علیپور هم قرار دارد و به همین دلیل داور مسابقه شیری را به منظور تعویض لباس به بیرون از زمین فرستاد و او پس از پوشیدن پیراهن شماره 17 به زمین بازگشت.
    ماریو بودیمیر در دقیقه 80 بازی به علت برخوردی که با مرادمند داشت از ناحیه سر با مصدومیت شدیدی رو به رو شد و در ادامه با سر بانداژ شده کار خود را ادامه داد.
برچسب ها: پرسپولیس تهران