به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۷۱۷۴۶

رمزگشایی از کشف جسد مرد ۶۱ ساله

گروه حوادث: با کشف جسد مردی 61ساله در 15 مردادماه امسال در خانه‌اش در غرب تهران کارآگاهان جنایی تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کردند.
رمزگشایی از کشف جسد مرد ۶۱ ساله
آن روز یکی از مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران خبر قتل این مرد را اعلام کرد. پس از آن بازپرس جنایی همراه تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم پزشکی قانونی در محل جنایت که طبقه اول خانه‌ای در مجتمعی در شهرک صدرا، حوالی میدان المپیک تهران بود، حاضر شدند. شواهد نشان می‌داد مقتول بر اثر اصابت ضربه چاقو به سمت چپ قفسه سینه‌اش به قتل رسیده است. وسایل خانه هم به‌هم ریخته بود.کارشناسان پزشکی قانونی زمان قتل را بین 36 تا 48 ساعت قبل تخمین زدند. در ادامه تحقیقات یکی از همسایه‌ها به مأموران گفت: مقتول استاد دانشگاه بود و تنها زندگی می‌کرد. دانشجویان به خانه او در رفت‌وآمد بودند. چند روز پیش برای آخرین بار او را دیدم که وارد آپارتمانش در طبقه اول شد و دیگر از او خبری نداشتم. یک روز بعد از آن متوجه بوی نامطبوعی در محوطه راه‌پله‌ها شدم، ابتدا گمان کردم شاید یکی از همسایه‌ها سطل زباله‌اش را بیرون نگذاشته است.

وی ادامه داد: زیاد توجهی نکردم، اما با گذشت چند روز بو شدیدتر شد. پس از آن بود که رد بو را گرفتم و به خانه این استاد دانشگاه رسیدم. چند بار زنگ درِ خانه‌اش را زدم اما پاسخی نداد. با پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. بعد مأموران کلانتری با کمک تیمی از آتش‌نشانان درِ آپارتمان را باز کردند و وارد خانه شدند. خانه به‌هم‌ریخته بود و جسد او را در اتاق خوابش پیدا کردند.در پی این نتایج پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. مأموران در جریان تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مقتول دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر و استاد دانشگاه بود. در ادامه تحقیقات فاش شد خواهرزاده مقتول مرتکب قتل شده و پس از آن نیز به ترکیه گریخته است. در حال حاضر تحقیقات در این‌باره ادامه دارد تا در صورت امکان این مظنون به ایران بازگردانده شود.
مرجع : شرق
برچسب ها: قتل