به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۱۷۱۸۷۰

هزینه استقلالی شدن منشا؛احتمالا۷۰۰هزاردلار

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بعد از باخت مقابل پرسپولیس سعی کردیم تیم را به شرایط قبل از این بازی برگردانیم.
هزینه استقلالی شدن منشا؛احتمالا۷۰۰هزاردلار
کریم بوستانی سرمربی تیم استقلال خوزستان به نشست خبری بازی با پدیده در مشهد نرسید اما یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا باید ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را تسلیت بگویم. فردا یک بازی سخت در پیش داریم.حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم در این مدت پیشرفت داشته‌اند. حریف از ضد حملات بسیار خوب استفاده می‌کند و باید مواظب باشیم. قطعا بازی راحتی نداریم ولی امیدوارم با حضور گسترده هواداران، بازی خوبی به نمایش بگذاریم. شرایط خوبی داریم گرچه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم‌. سعی کردیم دوباره تیم را به شرایط پیش از دیدار با پرسپولیس برگردانیم. امیدوارم فردا شاهد حضور عظیم هواداران باشیم. مصدوم و محروم نداریم.او در رابطه با نبود حتی یک زمین تمرین در حد و اندازه تیم لیگ برتری در مشهد گفت: متاسفانه مجبوریم هر چند هفته برای تمرین به تهران سفر کنیم. واقعا در شأن کلانشهری مثل مشهد نیست که یک زمین‌تمرین مناسب ندارد. با وجود مشکلات ریز و درشتی که داشتیم این روزها با حضور حمیداوی و برنامه بلندمدتی که دارد، امیدوارم بر اساس آن خیلی از مشکلات با شروع فصل بعد حل شوند. برنامه‌های بلندمدتی چیده شده اما نیاز به حمایت و همکاری مسئولان شهری و استانی داریم. اگر به دنبال انجام کار ریشه‌ای هستیم تا جوانان مشهدی فرصت یابند تا خودی نشان دهند، باید برنامه‌ریزی خوبی داشته‌باشیم. این اراده نزد مالک باشگاه هست اما امکانات و شرایط باید برای وی توسط مسئولان فراهم شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شاید راحت باشد اما اجرایی شدنش نیاز دارد که همه دست به دست هم دهیم. امیدوارم این استان پهناور و سرشار از استعداد، شاهد روزهای بهتری باشد.سرمربی پدیده شهرخودرو درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: دوست داشتم یکی مثل منشا را بگیرم اما مبلغی معادل ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل و نیم می‌خواست. با ۷۰۰ هزار دلار کل یک تیم را می‌گردانیم. با توجه به بودجه‌ و سیاستی که داریم، این توقع نباید وجود داشته‌ باشد که با حضور حمیداوی، بازیکنان میلیاردی وارد تیم کنیم. بازیکنانم در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی داشتند و نباید رقم بازیکنان جدید با آنها تفاوت فاحشی داشته‌ باشد. امیدوارم همه این شرایط را درک کنند و راهی تازه را شروع کرده‌ایم. فقط با گرفتن چند بازیکن چند میلیاردی مشکل باشگاه حل نمی‌شود.مهم‌تر از این‌ها امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه‌های ۳، ۵ و ۱۰ ساله باشگاه پدیده شهرخودرو اجرایی شود.

او افزود: چیزی که خیلی مهم است و بچه‌ها در نیم‌فصل نخست نشان دادند این است که بازیکنانم با تمام وجود از جان مایه می‌گذارند و تا اینجا هم اگر رسیده‌ایم فقط و فقط به خاطر شور هواداران بوده‌ است. بازیکنانم و پرسنل باشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و با جیب خالی تا پایان نیم‌فصل خود را کشاندیم و الان هم همان تیم با انگیزه هستیم که می‌خواهد نتیجه بگیرد اما در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر است.گل‌محمدی همچنین خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با چند بازیکن خارجی شده اما بعد از نقل و انتقالات، گرفتن بازیکن با ریسک همراه است. شاید بازیکن مصدوم باشد که بی‌تیم مانده و پروسه خرید بازیکن خارجی کمی زمان‌بر است‌. باید خوش‌شانس باشیم تا زود به نتیجه برسیم. با توجه به بودجه و سیاست‌های باشگاه قدم برمی‌داریم.او در پایان درباره شرایط کلی پدیده شهرخودرو گفت: با حضور حمیداوی بخش اعظمی از مشکلات حل شده و همچون نیم‌فصل نخست، ثابت‌قدم هستیم. با خیال آسوده در نیم‌فصل نخست قدم برداشتیم و به نتیجه رسیدیم، به نظرم الان هم نباید فشار روی تیم اضافه شود و توقعات باید مثل نیم‌فصل نخست باشد تا به نتیجه برسیم‌.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گادوین منشا