به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۱۷۱۹۳۲

جو متشنج اهواز،کار پرسپولیس را یکسره کرد

گروه ورزشی: تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم بزند.
جو متشنج اهواز،کار پرسپولیس را یکسره کرد
فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پرسپولیس رفت که با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.در این دیدار که با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد، مهدی زبیدی (25) و لوسیانو پریرا (2+45 - پنالتی) دروازه پرسپولیس را باز کردند و کمال کامیابی‌نیا (86) موفق به گشودن دروازه فولاد شد.ترکیب فولاد خوزستان: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی (62 - رافائل مسی بوولی)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا،‌ سیامک کوروشی، عارف غلامی (90 - بابک غلامی) و رضا میرزایی (82 - آرش افشین).ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (73 - امید عالیشاه)، سیامک نعمتی (58 - بودیمیر)، سروش رفیعی (67 - بشار رسن) و علی علیپور.

داور: رضا کرمانشاهی
در این دیدار میثم دورقی، فرزاد جعفری، لوسیانو پریرا و رضا میرزایی از فولاد خوزستان و علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

نیمه اول
دقیقه 3: روی حمله‌ای غافلگیرکننده بازیکنان فولاد صاحب موقعیت خوبی در یک سوم دفاعی پرسپولیس شدند. رضا میرزایی پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و دروازه علیرضا بیرانوند را هم باز کرد، اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بلند کرد.
دقیقه 11: ضربه محکم مهدی ترابی به سمت دروازه فولاد توسط ناصر سالاری مهار شد.
دقیقه 14: میثم دورقی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه 23: حمله خطرناک و همه جانبه فولادی‌ها روی دروازه پرسپولیس می‌توانست با ضربه لوسیانو پریرا تبدیل به گل شود که تکل سیدجلال حسینی مانع از این اتفاق شد.
دقیقه 24: خطایی کنار محوطه جریمه پرسپولیس ضربه ایستگاهی خوبی را نصیب فولادی‌ها کرد که البته ارسال روی دروازه را مدافعان تبدیل به کرنر کردند.
دقیقه 25: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس، با اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه و سردرگمی مدافعان برای دور کردن توپ در رفت و برگشت به مهدی زبیدی رسید تا این بازیکن دروازه پرسپولیس را باز کند.
دقیقه 33: پریرا در محوطه جریمه پرسپولیس با حفظ توپ و پاسی که به رضا میرزایی داد، موقعیت خوبی را برای گلزنی این بازیکن فراهم کرد، اما شوت سرکش این بازیکن توسط بیرانوند تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 34: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر پریرا از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 38: فرزاد جعفری پس از اعتراض به تصمیم داور، با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 43: ضدحمله فولادی‌ها روی حرکت حسن بیت‌سعید با ضربه این بازیکن به سمت دروازه رفت که توپ از کنار دروازه به اوت تبدیل شد.
دقیقه 44: ارسال پرسپولیسی‌ها روی دروازه فولاد در پشت محوطه جریمه به احمد نوراللهی رسید، اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت تا این موقعیت پرسپولیس از دست برود.
دقیقه 45: رضا میرزایی با سرعت توانست از محمد نادری عبور کند که مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه با شارژ این بازیکن مرتکب خطای پنالتی شد.
دقیقه 3+45: لوسیانو پریرا پنالتی فولاد را خلاف جهت حرکت بیرانوند تبدیل به گل کرد.
در پایان نیمه نخست علیرضا بیرانوند به دلیل اعتراض شدید به داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 47: سروش رفیعی پشت محوطه جریمه فولاد ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه شلیک کرد که دروازه‌بان فولاد توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 53: ارسال کرنر از سوی مهدی شیری با ضربه سر نوراللهی همراه شد که توپ او راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 57: علی علیپور در محوطه جریمه فولاد خوزستان صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 59: بودیمیر پشت محوطه جریمه توپی را برای علی علیپور فراهم کرد که در ادامه توپ به احمد نوراللهی رسید. هافبک پرسپولیس در محوطه جریمه می‌توانست دروازه فولاد را باز کند که توپ او تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 65: ارسال درون محوطه جریمه فولاد خوزستان در موقعیت خوبی به کمال کامیابی‌نیا رسید، اما این بازیکن نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.
دقیقه 71: احمد نوراللهی با خطایی که در میانه میدان انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 74: حرکت پرسپولیسی‌ها روی دروازه فولاد در حالی به احمد نوراللهی رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 78: لوسیانو پریرا از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه 82: رضا میرزایی به دلیل تأخیر در خروج از زمین هنگام تعویض، کارت زرد داور را مقابل خود دید.
دقیقه 84: بشار رسن با انجام خطا روی آرش افشین، کارت زرد گرفت.
دقیقه 86: کمال کامیابی‌نیا روی ارسال مهدی شیری از سمت راست توانست با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند.
دقیقه 89: بار دیگر ارسال از سوی مهدی شیری از سمت راست صورت گرفت که این بار به امید عالیشاه رسید که ضربه او به پایین تیر دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.
مرجع : تسنیم