به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۱۷۱۹۴۳

جاذبه‌های‌گردشگری‌دنیا‌در‌سایت‌تور‌لحظه‌آخری‌تورنت

پرطرفدارترین رستوران های ارمنستان را اینجا ببینید
گروه گردشگری: وقتی صحبت از غذا می شود افکار همه به سمت قفقاز  می رود. البته که در قفقاز نیز غذاهای خوشمزه ایی طبخ می شود اما رستوران های ارمنستان نیز غذاهای خوشمزه ایی دارد و یکی از کاراهای شگفت انگیز که در ایروان ارمنستان می توانید انجام دهید رفتن به رستوران است. هم اکنون ما سعی داریم بهترین رستوران های ایروان ارمنستان را به شما معرفی  کنیم. اگر قصد سفر به ارمنستان و یا گرجستان را دارید قیمت تور گرجستان را در سایت تور لحظه آخری تورنت مشاهده کنید.

رستوارن باغ تیرانی  ایروان TSIRANI GARDEN
مجتمع باغی Tsirani در سال 2012 افتتاح شد و ایده ایی از پدر بزرگ خانواده تیرانی بود که به حفظ غذا و فرهنگ ارمنستان اعتقاد داشت. با الهام از طبیعت این رستوران در یک باغ زرد آلو افتتاح شد و در هر فصل به مشتریان خود غذاهای متفاوتی می دهد. 61 کلبه در فضای باز و 10 غرفه برای زوج ها وجود دارد و در مجموع گنجایش پذیرش 300 مهمان را دارد. این رستوران فضایی کاملا خانوادگی و محیطی مناسب برای بازی کودکان دارد.

 
رستوران لواش LAVASH
 هنگامی که در جستجوی بهترین رستوران ایروان هستید بلافاصله رستوران لواش به گوش و چشم تان می خورد. فضا در ابتدا خودمانی به نظر می رسد. خیلی ها از غذاهای کهنه یا قدیمی خوششان نمی آید اما رستوران لواش ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن ارائه می دهد. در داخل یک اتاق شیشه ایی می بینید که زنان مشغول پخت نان لواش هستند.

 
 رستوران دلماما DOLMAMA
یکی از مشهورترین رستوران های ایروان دلماما است . نه تنها در ایروان شناخته شده است بلکه در خارج از کشور هم شهرت دارد و حتی یک شعبه از دلماما در مسکو افتتاح شده است. دلماما در سال 1998 افتتاح شد و ماموریت آن شناساندن غذاهای ارمنستان به علاقه مندان بود.
 
 
هتل های نزدیک به مرکز خرید در مالزی
هتل های برتر برای دوستداران خرید در کوالالامپور، نه تنها برای طراحی های زیبا، بلکه برای نزدیکی به مکان های اصلی در مراکز شهر، مهمانان زیادی دارند . شما هم اگر از مسافران تور لحظه آخری مالزی هستید و دوست دارید در نزدیکی مرکز خرید اقامت داشته باشید همراه ما در این مقاله از سایت تور لحظه آخری تورنت باشید.
هتل جی دبلیو ماریوت ​JW marriott kuala Lumpur
با اقامت در JW ماریوت کوالالامپور، که در کوالالامپور واقع شده است، یک رانندگی 4 دقیقه ای به غرفه کوالالامپور و 10 دقیقه از امکانات برج دوقلوی پتروناس Towers.Featured شامل یک مرکز کسب و کار، خدمات ماشین لیموزین / ماشین شهر، و پارکینگ فاصله خواهید داشت.

 
هتل پاویلیون سوئیت Pavilion Suite Kuala Lumpur
تنها با 10 دقیقه رانندگی به  برج های دوقلو پتروناس و خیابان پتالینگ دسترسی پیدا میکنید. برای تمرین، می توانید از مرکز تناسب اندام بازدید کنید یا برای شنا به استخر بیرونی بروید. در این هتل مجلل امکاناتی مانند آشپزخانه همراه با بالکن و فای رایگان قرار دارد.

 
هتل سوئیت اینویتو​ Invito Hotel Suites
مهمان نوازی گرمی دراینجا به چشم می آید. علامت تجاری در 27 اتاق هتل Invito Hotel سوئیت وجود دارد، با مهمانان مانند خانواده ای تحت پوشش برخورد میشود. هتل دارای 354 اتاق در سبک مردانه با رنگهای سیاه، سفید و خاکستری است. در اندازه های بین 42 تا 86 مترمربع، مهمانان می توانند مجموعه ای از امکانات هتل مانند تهویه مطبوع، مینی بار، امنیت الکترونیکی و حمام اختصاصی با حمام و دوش ایستاده را داشته باشند. علاوه بر این، دارای امکانات راحتی 21st Century مانند یک تلویزیون صفحه تخت با برنامه نویسی کابلی است، به علاوه یک آشپزخانه متصل در هر واحد وجود دارد.
 
معرفی غذاهای ارزان استانبول
کوفته استانبول
خیلی عجیب خواهد بود که در سفر به استانبول کوفته های معروف ترکی را امتحان نکنید.  سایت تور لحظه آخری تورنت ارائه دهنده تور لحظه آخری استانبول در این کوفته ها گوشت چرخ شده را با انواع سبزیجات مخلوط می کنند ، سپس کباب می کنند. این یک نسخه ترکی از کوفته است که شاید شکل آن با کوفته های دیگر فرق داشته باشد. بهترین جایی که مسافران تور استانبول می توانند کوفته ترکی بخورند در خیابان سلطان احمد رستوران Tarihi Sultanahmet Koftecisi می باشد. این رستوران در دیوان یلو 12 قرار دارد که خیلی از ایستگاه تراموا دور نیست. کوفته را با پیاز که ترکیبی از لوبیا و سالاد است و دوغ سفارش دهید . این غذا 15 لیر حدود 5 یورو قیمت دارد که قطعا یکی از بهترین مکان های ارزان غذاخوری در سلطان احمد است .

 
برگرهای آبدار
یکی دیگر از غذاهای مرسوم در استانبول امروزه "همبرگر آبدار" است. در رستوران های  که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده اند، در کنار خیابان استقلال این همبرگر ها از گوجه فرنگی ، سیر ، کاهو ، ترشی و بدون پنیر تهیه می شوند و فقط 2 لیر قیمت دارند. غذایی بسیار ارزان . آنها عطر و طعم بی نظیری دارند . بهترین رستوران که این همبرگر ها را تهیه می کند Kizilkayalar واقع در Siraselviler Caddesi 6 است.