کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

7 نرم افزار طراحی لوگو برای طراحان گرافیک

22 بهمن 1397 ساعت 11:41


گروه علمی: در این صفحه 7 تا از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار طراحی لوگو را به شما معرفی می کنیم.
اگر طراح گرافیک هستید، یا حتی تازه وارد این فعالیت شده اید می توانید با بهترین نرم افزار های طراحی لوگو آشنا شوید.
اینجا ما بهترین ها را معرفی می کنیم ودانلود نرم افزار ها را قرار نمی دهیم. شما می توانید با یک جستجوی ساده دانلود هر یک از این نرم افزار ها را بیابید.
 
1. Adobe Illustrator
بدون شک نرم افزار ادوبی ایلوستریتور بهترین نرم افزار برای طراحی وکتور است و بهترین نرم افزار برای طراحی لوگو! شما با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر آنچه که در ذهن خود دارید را روی صفحه پیاده کنید. تمام ایده های شما در این نرم افزار قابل طراحی هستند.
طراحی های شما بصورت وکتور انجام می شود و در هر سایزی قابل استفاده هستند. به این معنی که شما لوگو طراحی شده را در سایزی بسیار کوچک یا بسیار بزرگ بدون کاهش کیفیت می توانید استفاده کنید.
این نرم افزار حرفه ای دارای ابزار های فوق العاده ای برای هر کاری که به آن فکر کنید، است.
 
2. Adobe Photoshop
فتوشاپ نیز از بهترین نرم افزار های ویرایش تصویر است که در کنار آن امکان طراحی گرافیک وجود دارد. شما در این نرم افزار می توانید با ابزار های ساخت شکل و ویرایش شکل به طراحی لوگو های خود بپردازید.
شکل ها را ویرایش کنید، ترکیب کنید، حذف کنید،  رنگ بندی ها را در لایه های مختلف مشخص کنید و یک لوگو زیبا را برای خود طراحی کنید.
بسیاری از افراد ترجیح می دهند با نرم افزار فتوشاپ به طراحی بنر، پوستر، لوگو و... بپردازند. فتوشاپ طرح های شما را بصورت راستر ایجاد می کند و خروجی می گیرد. به این معنی که طراحی شما وکتور نیست و بصورت پیکسلی می باشد. تصاویر پیکسلی از کیفیت پایین ترین نسبت به وکتور برخوردارند.
 
3. CorelDraw
کورل درا نیز از نرم افزار های محبوب برای طراحی گرافیک است. مانند نرم افزار ایلوستریتور در این نرم افزار نیز شما می توانید بصورت وکتور طراحی های خود را انجام دهید.
اگر با نرم افزار های ادوبی کار کرده باشید با این نرم افزار نیز به راحتی می توانید کار کنید. کمی ابزار ها و پنل ها نسب به نرم افزار های ادوبی متفاوت است اما یادگیری آن ها سخت نیست.
در زمان کم می توانید به بیشتر بخش های این نرم افزار مسلط شوید و به طراحی لوگو در آن بپردازید.
این نرم افزار انواع خروجی های وکتور و راستر را در اختیار شما قرار می دهد.
 
4.  Inkscape
نرم افزاری برای ویرایش و ساخت طرح های وکتور. مانند سایر نرم افزار های معرفی شده در این صفحه شما می توانید با این نرم افزا به طراحی وکتور بپردازید و طرح های خود را بصورت وکتور طراحی کنید. از طراحی کارت ویزیت تا طراحی لوگو هر طرحی می توانید در این نرم افزار اجرا کنید.
این نرم افزار نیز دارای پنل ها و ابزار های مختلف برای نمایش مسیر های شما در وکتور می باشد که امکان ویرایش هر یک را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
 
5. GIMP
نرم افزار مشابه نرم افزار فتوشاپ با امکانات فوق العاده که رایگان نیز می باشد! با این نرم افزار شما می توانید مانند فتوشاپ صفحه ای را باز کنید و با ابزار های آن شروع به طراحی گرافیک کنید.
ابزار های شکل این نرم افزار امکان ساخت لوگو را به شما می دهند و می توانید ایده های خود را روی صفحه پیاده کنید.
حجم نرم افزار نسبت به فتوشاپ کمتر بوده و از فضای مشابهی برخوردار است.
این نرم افزار در بین بسیاری از کاربران که به دنبال خرید نرم افزار های حرفه ای تر نیستند، محبوب است.
 
6. Affinity Designer
نرم افزار قدرتمند برای طراحی تصاویر وکتور. امکانات فوق العاده این نرم افزار کمی از ایلوستریتور ندارد و بسیاری از کاربران و طراحان معروف از این نرم افزار برای طراحی های خود استفاده می کنند.
کاری نیست که نتوانید در این نرم افزار انجام دهید. شما به راحتی می توانید در کنار هر نوع طراحی ای به طراحی لوگو بپردازید.
ابزار های قدرتمند این نرم افزار امکان ساخت هر نوع شکلی را به شما می دهند و ایده های شما به راحتی قابل اجرا هستند.
 
7. Krita
Krita نرم افزاری قدرتمند برای نقاشی دیجیتال است. اگر به طراحی لوگو سبک نقاشی علاقه دارید این نرم افزار می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
شما حتی می توانید ایده های اولیه خود را در این نرم افزار به راحتی با ابزار های قلم آن پیاده کنید و طرح نهایی را برای طراحی به نرم افزار دیگری ببرید.
تنها با یک قلم نوری می توانید طرح های فوق العاده ای را در این نرم افزار بکشید. رنگبندی های مختلف را برای لوگو خود تست کنید و در نهایت ار آن خروجی بگیرید.
 
وبسایت آموزشی یوکسیم

یادگیری هر یک از این نرم افزار ها دشوار نیست. می توانید به راحتی با یک آموزش آنلاین به یادگیری هر یک بپردازید و حرفه خود را شروع کنید. طراحی لوگو نیز بیشتر به ایده و فکر شما برمیگردد تا اینکه از چه نرم افزار استفاده کنید. شما اگر ایده نهایی را در ذهن خود داشته باشید یک نرم افزار ساده و رایگان نیز جواب گوی طراحی شما خواهد بود. پس بروی انتخاب نرم افزار مناسب زیاد تمرکز نکنید و بیشتر به فکر طرحی که می خواهید طراحی کنید باشید و سعی کنید ایده ای متفاوت و جذاب را در ذهن خود بسازید.
برای مشاهده آموزش فتوشاپ و ایلوستریتور نیز می توانید به وب سایت Learn.Uxeem.Com مراجعه کنید.
 


کد مطلب: 171978

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/171978/7-نرم-افزار-طراحی-لوگو-طراحان-گرافیک

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir