به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۷۱۹۸

رفتار ناپسند قلعه‌نویی در لیگ بی‌سابقه بود

گروه ورزشی: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رفتار ناپسند قلعه‌‌نویی در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بود.
اسماعیل حسن‌زاده در مورد اینکه برای تغییر رنگ کارت قرمز میثم حسینی مدافع پرسپولیس به کارت زرد از کمیته داوران استعلام گرفته شده یا نه،‌ گفت: بله ما استعلام گرفتیم و به کمیته داوران نامه نوشتیم و سپس در این زمینه تصمیم‌گیری کردیم البته نه تنها در بحث کمیته داوران بلکه در بحث‌های تخصصی‌تر هم ما چنین کاری را انجام می‌دهیم البته باید توجه کنید که فیفا قوانین کارت زرد و قرمز را در قوانین دوازده‌گانه داوری قرار نداده و آن را در مسائل انضباطی نوشته است. بنابراین کمیته انضباطی می‌تواند به این مسئله رسیدگی کند، ما به مسائل فنی داوری ورود نمی‌کنیم اما وقتی داوری اشتباه آشکاری در زمینه دادن کارت زرد و قرمز انجام می‌دهد طبق قانون فیفا می‌توانیم به این مسئله ورود کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در مورد حرف‌های امیر قلعه‌نویی علیه فدراسیون فوتبال و این کمیته گفت: باید دیدی منصفانه داشته باشیم، امیر قلعه‌نویی نه به خاطر فریادها و اعتراض‌هایش به داوری در دیدار با ذوب‌آهن بلکه به خاطر دهن‌کجی و تمسخر مسئولان برگزاری این مسابقه محروم شد. هیچ مربی لیگ برتری تاکنون چنین کار ناپسندی را در مسابقات انجام نداده بود که جایزه را از دست بازیکن بگیرد و بگوید این جایزه را باید به کس دیگری بدهید.

وی افزود: اینکه قلعه‌نویی می‌خواهد قیل و قال خودش را در کنار زمین با مربیان دیگر مقایسه کند و بداند که در این زمینه کم‌کار است یا پرکار بحث دیگری است اما تمسخر مسئولان برگزاری مسابقه عمل ناپسندی است اینکه وقتی یک مرد موی سپید می‌خواهد جایزه بدهد و مربی مثل امیر قلعه‌نویی که سابقه سرمربی‌گری تیم ملی را هم داشته چنان رفتاری می‌کند آیا رفتار پسندیده‌ای است؟ آیا کسی شهامت دارد بگوید که رفتار قلعه‌نویی در 12 دوره لیگ برتر از سوی مربی دیگری تکرار شده است؟

حسن‌زاده در مورد اینکه قلعه‌نویی مدعی است که در کمیته انضباطی عدالت وجود ندارد، گفت: قلعه‌نویی بعد از شکایت از تراکتورسازی ارقام و اعدادی را به کمیته انضباطی آورد و خواستار پیگیری آن شد، ارقامی که در قراردادش ثبت نشده بود، ما نه تنها به ایشان بلکه به 20-30 نفر دیگر هم گفتیم که ارقامی که در قراردادشان ثبت نشود قابل پیگیری نیست.

رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته است «حسن‌زاده در حدی نیست که او را ببخشد»، گفت: قضیه بخشش از یک شوخی شروع شد، ما رأی کمیته انضباطی را بعد از بازی با بوریرام تایلند صادر کردیم اما سیستم ابلاغ فدراسیون این رأی را تا پس از بازی با اف‌سی‌سئول نگه داشت و در نهایت پس از آن این رأی ابلاغ شد با این حال من به شوخی گفتم که همانطور که تنبیه می‌کنیم تشویق هم داریم و ان‌شاءالله بعد از صعود استقلال به فینال من از اختیارم استفاده می‌کنم و قلعه‌نویی را می‌بخشم زیرا رئیس کمیته انضباطی این اختیار را دارد، هرچند این مسئله در ایران کمی سخت است اما در خارج زلاتان را شب بازی می‌بخشند و آب هم از آب تکان نمی‌خورد با این حال امیدوارم استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، من هم قلعه‌نویی را می‌بخشم حالا میل خود اوست که این بخشش را قبول کند یا نه.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: مهم این است که آدم با عزت و آبرو زندگی کند وگرنه تمام این عناوین روزی از یاد خواهند رفت و هنگامی که در تابوت هستیم دست‌مان از دنیا کوتاه است.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۲
درسته که از قلعه ونیی زیاد خوشم نمیاد ولی حق با قلعه نویی هست . این حسن زاده کمیته انضباطی رو به گند کشونده (138675)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۵:۱۵
خدا وکیلی این حسن زاده فردی یکسویه نگر است که قضاوتش برای همه مسجل شده که رنگی می باشد همچنانکه بدنبال تیم آبی است تا از آنها گزک بگیرد وتاکنون نیز هر تنبیه جدید را روی استقلال پیاده کرده وهر تشویق وبرگرداندن حکم را برای پرسپولیس واین نمی توند قضاوت عادلانه باشد مورد دیگر آنکه از استقلال کسر امتیاز می شود وبعد برای دیگر تیمها با همان به اصطلاح اتفاق تعطیل می شود برای دیگران می گردد تا عوامل مخففه پیدا کند ولی برای استقلال عوامل مشدده را دنبال می کند برای استقلال سرعت عمل در کار است حتی زمانیکه این تیم باید در مقابل تیمهای خارجی آرامش داشته باشد ولی برای دیگران گذر زمان دردستور کار قرار می گیرد وقس علی هذا انشاءالله خداوند به ایشان انصاف عطا کند . (138706)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۵:۵۸
بنده خدا ساموئل با خنده اومده بود جایزه بگیره
قلعه نوعی از دستش گرفت و پس داد
خود ساموئل گیج شده بود از این رفتار مربیش !!!
این بحث جایزه ها کار خوبیه که نباید بعضیا خرابش کنن (138747)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۰۶
مر بی مغرور خوب نیست (138796)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۲
فقط یک سوال از ایشان دارم:
آقای حسن زاده شما کجای فوتبال قرار دارید؟
تا بحال پایتان به توپ خورده ؟
خشم ناشی از تحمیل باخت را بعد از 90 دقیقه حرص و جوش خوردن را حس کرده ای؟ جایی که داور خودش اقرار میکند پنالتی نگرفته و تیم تو را بازانده ... آیا دادن یک جایزه الکی فقط برای ماست مالی کردن نبوده ؟
حالا که یک مربی به این شوی بیمزه اعتراض کرده حالا باید جریمه شود ؟
دست مردیزاد! شماها دیگه کی هستید و با چسبیدن به فوتبال دنبال چی میگردید ؟
یک راه ساده : جرات داشته باشید به میان مردم بیایید و از آنها درباره این حکم صادره سوال کنید. مردم هیات منصفه خوبی هستند.
لطفا از احساسات دینی و موضوع مرگ و زندگی سواستفاده نکنید. آن که باید در روز جزا پاسخگوی خدا باشد، شما هستید که با رای ظالمانه فردی را رنجانده اید نه آنکه مظلوم واقع شده. (138804)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۷
یک جمله دیگر را فراموش کردم.
انشاالله رای شما را در مورد آقای دایی به نظاره نشسته ایم تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد.
آقای حسن زاده ! آیا شما جرات و اجازه صدور رایی را دارید که از آبروی یک مومن حتی اگر موی سپید نداسته باشد دفاع کند ؟! شب بلند است و قلندر بیدار. آن وقت است که آبروی شما را در رسانه ها فریاد میزنیم.
این گوی و این میدان (138807)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۲۵
کلان کار قلعه نویی همینه که تا نتیجه نگرفت از دست های پشت پرده و 90 بگه. (138837)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۴۳
شما آنقدر به قلعه نوعی و دانی وامثال مربیان کم ظرفیت و پر ادعارو دادید که حالا نمیتوانید آنها را کنترل کنید و به آنها بگوئید جایشان کجا ست
خیلی از سوت های ناحق را دوران برای اینها زدند و سر تیم های دیگر را بریدند و حالا از حد شان خارج شده و هر کار و حرفی را می‌زنند
خود کرده را تدبیری نیست (138847)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۱:۰۵
فوت بالیست و مربیش که معلم اخلاق نیستند.حتی با ماشین های میلیاردی!!! (138887)
Qeysar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۱:۳۳
رئیس مافیا کیه؟
خب تابلوئه!
امیر قلعه نوعیه (138903)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۳۴
سردار کارت سوختیه (138996)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۲:۲۴
من پرسپوليسي ام ولي از اين حسن زاده خوشم نمياد (138921)