به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۱۷۲۱۵
گواردیولا آدم بزدلی است!

ابراهیموویچ: «مسی» حیوان خانگی پپ بود!!

گروه ورزشی: ستاره سوئدی خط حمله پاری‌سن‌ژرمن که ظاهرا هنوز خاطره تلخ حضور یک ساله‌اش در نیوکمپ را از یاد نبرده، بار دیگر سرمربی پیشین خود را مورد انتقاد قرار داد.
ابراهیموویچ: «مسی» حیوان خانگی پپ بود!!
زلاتان ابراهیموویچ طی گفت‌وگویی با نشریه اشپیگل آلمان، جدال لفظی دیگری علیه پپ گواردیولا، سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ راه انداخت و اظهار داشت: گواردیولا مربی فوق‌العاده‌ای است اما یک آدم بزدل است. او مرد نیست. ایبرا در توضیح دلیل کینه و دشمنی‌ طولانی مدتش با گواردیولا افزود: او مرا قربانی بازی مسی کرد و آن قدر دل و جرات نداشت که این را به من بگوید. مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما او حیوان خانگی گواردیولا بود.

ابراهیموویچ با ادعای اینکه گواردیولا هرگز به او دلیل نیمکت نشینی‌اش را توضیح نداده تاکید کرد هیچ گونه دشمنی با هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا ندارد، هرچند طرز تفکر آنها در رختکن را نمی‌پسندیده است. وی تصریح کرد: زمانی که گواردیولا در رختکن حریف می‌زد همه آنها فقط می‌نشستند و سرشان را به نشانه تایید تکان می‌دادند، درست مثل مشتی بچه مدرسه‌ای مقابل معلم کلاس.

مهاجم سوئدی PSG سپس اشاره‌ای به دیگر مربیانی که زیر نظرشان کار کرده داشت و آنها را با گواردیولا مقایسه کرد: مورینیو (سرمربی پیشین ایبرا در اینتر) نیازی به فیلم بازی کردن ندارد برعکس گواردیولا که می‌خواهد بی عیب و نقص به نظر برسد. تایگر وودز (اسطوره گلف دنیا) هم می‌خواست بی عیب و نقص به نظر برسد و دیدید که چه بلایی بر سرش آمد (اشاره به فساد اخلاقی زندگی شخصی‌ گلف‌باز آمریکایی). گواردیولا هم به همین روز دچار می‌شود. هر کسی یک روی زشت دارد. من حاضرم برای مورینیو جانم را هم بدهم چون او می‌تواند با انواع و اقسام شخصیت‌ها کنار بیاید و از پس سخت ترین چالش‌ها برآید، درست مانند وضعیتی فعلی‌اش در چلسی. گواردیولا اما از روبرو شدن با چنین شرایطی خودداری می‌کند. او فقط یک سری اراجیف فیلسوفانه دارد.

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که به نظر او چرا گواردیولا بایرن مونیخ را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد، اظهار داشت: چرا بایرن را انتخاب کرد؟ چون بایرن تیمی بود که بدون او هم بی عیب و نقص کار کرده بود و چون این تیم همین الان هم کامل است. او بازیکنانی جدید آورده است اما حضور او در بایرن ضرورتی نداشت. ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا، میلان و اینتر در پاسخ به سوال دیگری در این خصوص که آیا امکان دارد او روزی در بوندس‌لیگا و برای بایرن مونیخ بازی کند، تصریح کرد: در حال حاضر که گواردیولا آنجا هست نه اما زمانی که او برود مسلما دوست دارم چنین کاری انجام دهم.

۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۳:۴۴
فقط رونالدو و ابراهیمویچ (138638)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۲۶
ولی همون گواردیولا بارسلونا رو بارسلونا کرد , ابرا یادت باشه لئونل باید باشه ! (138667)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۶:۳۷
اگر هر کسی به خاطر نیمکت نشینی از این اراجیف ببافه دیگه نمیشه اخبار ورزش رو پیگیری کرد!!! (138777)
موافق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۶:۴۴
امیدوارم روزی تبانی های بارسلونا فاش بشه مثل 5 پنالتی معروف بازی با چلسی قدرتمند (138782)
shahab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۹:۵۸
برو پی کارت بابا.تو یه پای لیونل هم نیستی. (138870)
Qeysar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۱:۳۰
از حسودی میخواد بمیره زلاتان
خب بجای اینکه از بقیه ایراد بگیری تلاش کن بهتر بشی.
حقا باید هم به مسی حسادت کنند چون بهترینه. (138902)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۵۹
بارسا سرور و سالار همه تیم های دنیا
بسوزییید . این حرفها همه ازر سوزشه
مسی بهترین بازیکن کل اعصار
امسالم قهرمان لیگا و اروپا فقط بارساس (138971)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۷:۳۶
همين طرز حرف زدن شخصيت اين آدم رو نشون مي ده (139068)